Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #221701:
Vydrz ma len dva krat za noc (v case ked ma hodinovy interval). Vacsinu noci sa toci dookola.

Teraz uz tie problemy nie su velmi caste, lebo N53 a N55 su v smere do centra posunute na neskorsi cas, cize sa predlzila prestupna doba. Ale celkovo by si ta N56 zasluzila reformu.
Reakcia na: 810zssk #221700:
Má výdrž vo vozovni a okolo :10-12 prebehne cez Nobelovu smer Zlaté. Stíhať by to mala v pohode aj s počkaním na N55. Veď ide naprázdno.

Pokiaľ by mi pravidelne zdrhával prípoj tak napísať sťažnosť a nech tam v noci stojí dispečer, keď si nevedia na to urobiť jednoduchý systém.
Reakcia na: david1 #221698:
Z mojej skusenosti sa to nedeje takmer nikdy. A dnes to uz ani CP neumoznuje, kedze N56 sa v uvode noci toci nonstop a nemoze cakat kym pride N55 ktora ma podla CP ist 7 minut po nej... V tom case uz N56 musi byt niekde inde.
Reakcia na: Ike #221696:
Veď písali že ako "kompenzáciu" tam dali na špičku 15 min.int.
Dalšia vec je že na L41 sa dá pod stanicou či na Sokolskej prestúpiť z hoci čoho a nieje treba čakať na meškajúcu L64.

Reakcia na: 810zssk #221697:
Tu bola dohoda že N56 počká na príchod N55 či N53. Takže ak na napr.Hečkovej N56 nieje tak ešte nedorazila a zase by mala čakať na ňu N55.

V praxi sa to však nie vždy deje.
Reakcia na: Ike #221696:
Predovsetkym je hanba ze DPB v roku 2017 nie je schopny zabezpecovat prestupne nadvaznosti. Detto N56 na N53/N55. Vodic nadvazujuceho spoja nema sancu tusit ci uz N56 prisla, alebo nie...
inak L41/L64 je praktický príklad, ako zlé politické rozhodnutia demotivujú ľudí cestovať VOD.

Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku 🙂

Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.

A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.
Reakcia na: Dispecer #221693:
Nemas pocit, ze sa daju riesit aj ine ako najdolezitejsie veci?
Reakcia na: S499.1023 #221676:
Nemáš pocit, že sú aj dôležitejšie veci na železnici, ktoré by bolo potrebné riešiť?
Reakcia na: S499.1023 #221689:
To boli 'všetky štyri páky' s makcenom na V ?
Reakcia na: kecho #221688:
a nebolo by praktickejsie presvedcit rovno dvere? ?

chcelo by to generalku, nech otestujem jednu z moznosti 🙂
Reakcia na: 7ross7 #221686:
cize prakticka verzia katapultu? ?
Reakcia na: 7ross7 #221686:
Otočiť štyri červené páky v smere šípky a uvoľnené veko odstrániťniť ? ?
Reakcia na: martinah #221685:
Kladivko z okna (ak ich ešte z bezpečnostných dôvodov DPB nedemontoval) by možno tie tlačidlá presvedčilo... ?
Reakcia na: 7ross7 #221686:
Ideálne počas jazdy? ?
Reakcia na: martinah #221685:
Bolo potrebné otvoriť kryt núdzového otvárania nad dverami, otočiť to koliesko (prípadne stlačiť tlačidlo, teraz si niesom istý) a následne dvere manuálne otvoriť potiahnutím k sebe za madlá na dverách. ?
Reakcia na: S499.1023 #221684:
jj, prave, takze mackam aj stop, aj otvaranie dveri, a asi este bolo treba zmacknut aj nieco ine ?
Reakcia na: martinah #221683:
Ona je dementná už logika DPB, že "Stop" nerovná sa automaticky "Dopyt" (alebo aspoň minimálne "Dopyt" => "Stop").
Reakcia na: Jezo #221682:
dvere to boli este pred klbom
len mi nie je jasne, ako funguje tento system, sofer musi najprv u seba povolit otvaranie dveri, aby sa otvorili na dopyt? lebo som bola doteraz v tom, hergot, ale ked na neho clovek vola, a ani neotvori? vsak logicky niekto stlacil stopku, zastane, chce vystupit, dvere sa neotvoria, vola na neho, ziadna reakcia a pohne busom dalej, potom bol vyjaveny, ked som ho na dalsej zastavke oslovila

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.