Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pe67 #221317:
Nevie niekto, ci K3R-NT v Plzni mali tieto iste problemy?
Reakcia na: S499.1023 #221322:
To isté som počul nezávisle od seba od viacerých čelných predstaviteľov JRD Krasňany v čase keď bola modernizácia na K2S v plnom prúde ako dôvod, prečo sme odmietli K3 ?
Reakcia na: piggee #221315:
Je to možné a dúfam, že k ničomu takému nedôjde. O.i. údajne nie sú schopní pri metrovom rozchode spraviť vnútorné podvozky hnacie, takže by vznikla odporná lenivá lemra, vhodná len na absolútnu rovinu aka Satra III.
Reakcia na: Davidoshmhd #221319:
Na margo toho som sa aj pytal
https://www.facebook.com/Tram.vcr/posts/10154770945380819

Diki Pe67
Keď už je reč o tých K3, tak si dovolím jednu fotku z 23.5.2013
Reakcia na: Pe67 #221317:
V najbližších dňoch ale začnú opravy všetkých štyroch K3R. ?
Reakcia na: piggee #221315:
Mozne to je, ale myslim si, ze uz by sa taketo rekonstrukcie nemali robit, a radsej kupit par novych vozov ako robit K3R 🙂
Reakcia na: piggee #221315:
Treba sa najprv pozrieť do Brna. Aj keď zo začiatku to boli spoľahlivé vozidlá, nakoniec sa ukázala konstrukčná vada. Ide o závadu kĺbového spojenia a jeho uloženia na podvozku čo viedlo k poškodeniu otočných čapov. Pokiaľ viem toto viedlo k odstaveniu všetkých 4ks (1751 až 1754) z premávky od 1. 11. 2016, prípadne ma doplnte ak niekto viete viac.

Nie je bez zaujmavosti že povodne chcel DPMB takto prerobiť ešte ďalších 18ks K2jok, našťastie k tomu ale nedošlo.
Reakcia na: piggee #221315:
Je to možné, aj nám to v Parse pri prestavbách na K2S ponúkali.
Mozem malu otazocku na znalejsich? Je mozne spravit pre Bratislavske podmienky z nasich K2 prestavbou a modernizaciou K3R-N alebo tiez to bude problem?
Reakcia na: S499.1023 #221313:
Nie je. Je to úplne rovnaký 4hran akým sa liezlo v T3SUCS pod kryty pohonu dverí alebo k páke klapky kúrenia od ZR. Teda aspoň u T6A5 prvej a druhej série to tak bolo, tretia neviem, ale myslím, že o má úplne rovnako, len krabica nie je šedá ale tmavomodrá.
Reakcia na: Solider #221312:
Nie je to ten istý kľúč ako od kabíny? Pozriem, ako je to v pražských T6, ak si spomeniem.
Reakcia na: S499.1023 #221305:
Na tom mieste, ako boli páky v zrýchľovačových T3? Tam je v T6 zamknutá krabica, od ktorej vodiči nemajú kľúč.
Reakcia na: Error 0x007 #221309:
Jasne, rakusky usek moze byt 🙂
Reakcia na: Peon #221299:
Mozno zasah proti rastucemu poctu obyvatelov slovenskeho povodu. Ked sa uz sem vsetci cpu, aspon sa postarame o to aby riadne platili ked chcu ist "domov" ? ?
Reakcia na: 810zssk #221302:
Pravdepodobne bola pokuta za rakusky usek. Len to vyjadrenie priamo od ZSSK je zaujimave, ale ktovie ako to bolo myslene...
Reakcia na: Marek1978 #221306:
najlepšie je rozbíjanie taktu na trati 120 😃 😃
DPB začal vydávať bezplatný časopis MHDčka (dostupný v predajniach). Prečo mám pocit, že tým konkuruje Magazínu IDS z BID?
Reakcia na: Solider #221303:
Klapka ofukovania vykurovacích telies vzduchom od pulzákov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.