Co riesite. 30 centov z kazdeho listka na koncert poslat automaticky DPB. Listok na koncert by platil zaroven ako listok na MHD dajme v case tomu 4 hodiny pred koncertom a 2 hodiny po.
K tomu samozrejme adekvatne zabezpecena kyvadlova doprava k zachytnemu parkovisku...
Tý revízori do každého spoja v sobotu večer by vyšli drahšie ako nechať urobiť končiace spoje o kolečko naviac v smere stanica alebo centrum.
L4 či iné dojazdy do Juráku by som napr. zase nechal zachádzať až do cca 23,30 po Zlaté. ?
To radsej keby revizori stali pri vsetkych dverach vozidiel (posilovych) a rovno kontrolovali/oznacovali listky (trebars aj nejakou peciatkou cim by platnost listka mohla byt napriklad 2 hodiny po koncerte miesto XY minut). Tym padom by si skontroloval ludi a ziskal peniaze (aby posilova doprava nebola cista strata), vybavil to rychlejsie ako nastup iba prednymi a predlzenou platnostou listka motivoval ludi, aby auto nechali doma a rovno sa odviezli domov, lebo budu mat dost casu na cestu
A čo chceš zaviesť nástup prednými dverami? Potom sa nehrajme na podporu cestovania hromadnou dopravou, keď nevieme raz za pár rokov zabezpečiť posilu. Ono tu zase nie je tolko akcíí s 30 000 ľudmi.
Aj po minulé roky to bolo v réžii mesta.
Organizátori odporúčajú v pokynoch použiť záchytné parkoviská na Zlatých a pri Avione a odtial/späť MHD. Nával bude samozrejme iba po.
Lenze otazka kolko ludi si potom cvakne listok a na kolko to bude rentabilne. Lebo nemozeme sa hrat, ze niekde je "verejny zaujem" na narazovu dopravu a na druhej strane inde pindame na ekonomicku "efektivnost"
Neviem povedať, kde by mala byť hranica, ale pokiaľ sú takéto veľké akcie, malo by byť v záujme mesta zabezpečiť posilovú dopravu na akciu.
Koncert Depeche Mode nie je svadba, kde sa použije 8 áut alebo jeden autobus. Toto je kvantum automobilov, ktorých vodiči budú samozrejme chcieť parkovať zadarmo a teda určite na aj neoficiálnych miestach. Radikálne sa zvýši intenzita vozidiel, určite bude nelegálne parkovanie a tieto vymenované skutočnosti už nie sú problém organizátora, ale sú skutočným problémom mesta. Ak chce mesto spolu s DPB podporovať VOD, malo by posilnenie dopravy zvážiť. Na koncerte sa inak aj pije alkohol a toto je príležitosť ukázať jednorázovým cestujúcim, že MHD je niekde inde ako pred 20 rokmi.
To by ma zaujímalo, aký je formalizovaný postup pri situácii, ak cestujúci nastúpi do súpravy do zadného vozňa, kde je iba jeden nový OCL, v ktorom si má záujem bezprostredne po nástupe zakúpiť na BČK elektronický cestovný lístok, avšak označovač je v poruche alebo nereaguje na dotyk, vozidlo je už však v pohybe a revízori po pomyselných 15 sekundách zahája výkon prepravnej kontroly a cestujúci tak ostal bez platného a vlastne akéhokoľvek cestovného lístka. Revízori mu udelia pokutu, ktorú si má cestujúci následne vymáhať od DPB za to, že nezabezpečil funkčnosť aspoň jedného NOCL vo vozidle? Alebo im postačí ako dôkaz fakt, že NOCL naozaj nereaguje a na ďalšej zastávke mu bez udelenia sankcie umožnia prestúpiť si do predného vozňa za účelom nákupu ECL?
Pokial viem, neexistuje pravidlo ze revizor nesmie zacat kontrolu skor ako 15 sekund vopred. 15 sekund je akurat doba na zablokovanie oznacovaca. Ak vsak nedojde k obmedzeniu toho aby si cestujuci mohol oznacit CL bezprostredne po nastupe (ako je povinny), tak nie je problem so zacatim kontroly skor.
15 sekúnd ??? dnes ráno v 68 na Krížnej nastúpil revízor aj s "kulturistom", dvere sa ani nezavreli a už začala kontrola .... na druhej strane musím uznať, že bol maximálne slušný
Už niekoho na DPB napadlo, že kontrolný lístok nepotrebuje mať aj ochranné prvky. Takže sú obyčajné biele s rámikom, nápisom Kontrolný lístok a s nejakým interným číslom tlačoviny.
Vďaka, ale to viem. Narážal som na ten "čistý-biely" lístok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dupe
K tomu samozrejme adekvatne zabezpecena kyvadlova doprava k zachytnemu parkovisku...