Inak všimol som si, že na spomínanej linke do Hainburgu, narozdiel od linky do Viedne sa objavili niektoré typické "neduhy" SL známe z regionálnych liniek - ako napr. jazda mimo obce 60, kupovanie lístkov do konkrétnej zastávky napriek rovnakej cene, vydávanie nulových lístkov (napr. k spiatočnému) a podobne... Holt tradícia je tradícia ?
Hej, vsak tak aj dialkova doprava SLE dopadla.. ? Realne jedina linka ktora im zije bez toho aby bola dotovana je Vieden - prave ta linka kde vsetky svoje dogmy pozahadzovali a robia to poriadne.
Bola nejaká dohoda medzi 4 očami GR DPB,a s. a GR Random Lines, a. s. (SL) že DPB skončí premávať na 901 a preberie to SL. Preto najprv SL zaviedol svoju linku. Avšak GR sa zľakol, 901 sa nezrušila a keďže dohoda bola iba ústna a neverejná, tak SL ťahá za kratší koniec.
Celkovo nerozumiem, aký mala celá táto šaškáreň zmysel. Pokiaľ mala táto linka slúžiť ako náhrada za zrušenú 901, tak sa mala zaviesť v čase zrušenia 901 (dokedy má vlastne DPB platnú licenciu na 901) - a nie najskôr s veľkou slávou zaviesť súbežné spoje a potom potichu osekať...
Ako riešia presunutie zastávky ostatné dopravné podniky v Česku a na Slovensku?
Narazil som dnes na fotku z Brna a ich riešenie mi pripadá ako z inej galaxie – je jasné, zrozumiteľné, už z diaľky cestujúci vidí ktorým smerom je zastávka presunutá. A hlavne, že nieje zrušená, ale iba presunutá.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider