Nestacilo. V takejto situacii potrebujes budovat lojalitu zakaznikov, aby isli vzdy s tebou (nie len vtedy ked neni lepsia moznost). To riesia prave vyhodne PCL. DPB si naviaze ludi co s nim budu jazdit vzdy a SL nema v tomto ohlade sancu konkurovat, lebo ma ovela mensi rozsah dopravy.
Mesto tam chce zastávku "viedenského typu", dlhú iba na jednu súpravu. Mesto vôbec nerieši ten uzol komplexne. Zachováva úplne zbytočné trojkoľajné úseky. Rovnaká chyba ako na Radlinského x Imricha Karvaša. Totálne zabité, doslova zabetónované na celé desaťročia. Zlé riešenie.
V nijakom. Dúfam že nič z toho nebude. Nesúhlasím s verziou ktorú presadzuje mesto. Mám lepší návrh. Ale žiadnu podporu. Detto Americké... Tiež tam navrhujú zlé riešenie.
ZÁHADA: Nemyslel som, že niečo takéto je možné v IDS JMK! ? A to je vo všeličom vzorom pre IDS BK... Takže PO - PIA o 14:39 h odchádzajú naraz z Veselí nad Moravou autobusy na linkách 910 a 911. Cez malé mesto Strážnice až po obec Sudoměřice (16 km) majú úplne rovnakú trasu. Obidva idú do Hodonína, ale 910 dlhšou trasou cez územie Slovenskej republiky [Skalica a Holíč] a 911 ide kratšou trasou cez Rohatec, t.j. iba po území Českej republiky.
PREČO je to tak? Nepredpokladám, že by mohlo ísť o "zdvojené spoje" z dôvodu počtu cestujúcich. Navyše po tejto trase premáva aj vlaková linka S91, ktorá ide viac-menej súbežne s autobusovou linkou 911 [a teda viac ako polovicu trasy aj s linkou 910]. Vlakom trvá cesta z Veselí nad Moravou do Hodonína najkratšie. Aj tam je zaujímavý súbeh: 15:09 h ide autobus (linka 911) a 15:12 h ide vlak (linka S91).
Zaujalo ma tiež, že na linke 910 všetky spoje vykonáva dopravca VYDOS BUS, ale linku 911 majú okrem neho podelenú aj ČSAD Hodonín a BORS Břeclav. Celkovo sa mi zdá nelogické aj to, že na týchto linkách jazdí VYODS BUS až z Vyškova - t.j. až pri Brne! Veď ten je od Veselí nad Moravou, Hodonína aj Břeclavi pomerne ďaleko. A nevidím na ich webe, že by mal VYDOS BUS garáže v Břeclavi, Hodoníne alebo Veselí nad Moravou... Je to efektívne? Alebo garážujú vozy u konkurečných dopravcov (hoci z pohľadu IDS partnerských)?
Napr. o linku 910 cez Skalicu a Holíč nemal záujem ČSAD Hodonín ani BORS Břeclav? Zaujímavé by bolo keby na tú linku vysúťažili nejakého slovenského dopravcu, napr. SKAND Skalica alebo Arriva Trnava [prevádzka Senica]. ?
Nie, to som netvrdil. Netvrdil som že veci sú vopred dané, to si zle pamätáš. Viď paradox determinizmu a nepredvídateľnosti vývoja udalostí. Teória chaosu. Interpretácia kvantovej mechaniky. Problém merania.
Načo by sme sa dohadovali, však sám si povedal, že v živote všetko je vopred už určené a nič nemôžeme ovplyvniť, a možnosť sa rozhodovať je len predstava. Čiže aj to, že píšeme tieto príspevky je dávno vopred dané. Aj tento príspevok som musel napísať či chcem či nie. ?
Po novom cesta z Most SNP na AS netrva uz dve minuty ale 15 minut ?
Celkova jazdna doba z Hainburgu na AS sa tymto predlzila o 10 minut (teda zrealnila), pricom niekde ubrali minuty.
Nedavno som takto videl slecnu, ktora nastupila do tohto busu na zastavke Aupark a velmi sa cudovala, ze ju vodic vyhadzuje. Vsak bus ide na AS nie? No a kym vodic vyhodil tuto slecnu, tak mu dalsimi dverami nastupila dalsia...
"Na poznámku moderátora, že štátne železnice nakupujú vlaky od firmy bývalého predsedu SNS Víťazoslava Morica, Danko reagoval, že tohto človeka videl dvakrát v živote a že iného výrobcu na Slovensku nepozná. Danko je presvedčený, že je jedno, komu fabrika patrí, za najdôležitejšie považuje, že leží na Slovensku."
To majú teraz nakupovať všetky dopravné podniky Troliga busy?
V niektorých hodinách DPB nestratí, keďže po novom bude SL jazdiť každé dve hodiny. Možno budú mať teraz z AS o čosi viac cestujúch keď pôjde pred linkou do Viedne.
Zvýhodnenie by možno stačilo pri kúpe lístka dopredu v automate a predajni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy