Na cp.sk bolo spustene vyhladavanie spojov v IDS BK. Zial to vyzera tak, ze data su stale tie iste ako pre bezne vyhladavania (so vsetkymi chybami co to zahrna). Pozitivom je ale moznost vyhladania plne tarifne integrovaneho spojenia + pri busoch zobrazenie cisla linky (zial, pri vlakoch sa nadalej zobrazuje cislo vlaku, nie linky).
Tak to samozrejme, to doteraz nechapem preco to este stale nie je. Nestihali by meničky prudu ?
Plus aj nejako predlzit aspon do 19:30 ten 7.5 interval lebo ten dnesny skok z 8 na 15 to je casto sardinkaren.
Elektriciek je kopu, skor ako vravi Mike ...barsaky klbak by pomohol viac. Elektricky staci len lepsie vypravovat. Ak dame na L8 29T/supravy tak je vyriesena elektrickova doprava.
Technickému stavu sa neviem vyjadriť, ale na pohľad to boli lepšie vozy (až na tie 1019 a 1020, ktoré tuším by v prípade pokračovania prevádzky trolejbusov boli práve na rade s VP).
Skôr sa divím, že do predaja neponúkli aj 1001, 1005 a 1006, ktoré nie tak dávno (ak teda nerátame čas, kedy neboli v prevádzke) prešli tiež VP, resp. GO.
Vďaka za doplnenie. Ja som čerpal aj zo slov hovorkyne http://kosicednes.sk/dennik/clanky/trolejbusy-su-na-predaj/ „Všetkých sedem vozidiel, ktoré sú určené na odpredaj, sú v zlom technickom stave a nie sú schopné bezpečne prepravovať cestujúcich." Nie vždy je to najnovšie v najlepšom stave, je úplne bežné napríklad v ČR, že premávajú staršie 14 Tr a novšie sa vyraďujú/odpredávajú. Stačí si pozrieť napríklad Brno, ale tam sa celkovo obnova robí systematickejšie a nie šokovo.
tak to ich potom predali za veľmi slušné prachy(v porovnaní s našimi odpredancami)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
https://www.001.sk/sk/branding-web-print-gui/ZSSK-Corporate-Identity.html
už niekto videl tie spacáky s modrým pruhom?