Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: juraj.k #220195:
Este, ze si tam nezadrbal elektricku aj po Cervenke.
Reakcia na: Dispecer #220194:
K HBR scifi nadzemke pridám jeden šotonávrh z vlastnej dielne, ako by mohla vyzerať električková varianta. ? Nie celé by to bolo nutne na estakádach, stačil by most cez Dunaj.

https://www.google.com/maps/@48.1363894,17.1203897,14z/data=!3m1!4b1!4m2!6m1!1s1So18MZLFZe4BS-QXyKtDsjq1_LE
Reakcia na: S499.1023 #220189:
Hej, videl som nejaké upútavky, tuším jedna z toho, ako komunikovali s poľskou posádkou. ?
Reakcia na: Miro #220192:
Tu je virtuálna prehliadka vnútra a dole sú aj obrázky, ako vyzerá zvonku:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/11276561613-kosmo/9915-virtualni-prohlidka-kosmicke-lodi/
Reakcia na: S499.1023 #220189:
To je zaujímavé, ja som to pozeral na ich stránke pár dní po uvedení prvého dielu, lebo ten som v TV prešvihol, a žiadne obmedzenie sa nekonalo ?
Reakcia na: S499.1023 #220190:
Nekrochkal nieco o tom, ze by chcel vlakovu estakadu cez mesto z Filialky, ked nevyjde podzemny variant?
Reakcia na: Viko #220186:
Doteraz blúznil o podzemnej Filiálke, možno teraz začne o nadzemnej...
Reakcia na: Dispecer #220182:
No, podľa mňa vyzerá skôr ako nejaký dvojosák, každopádne seriál je to geniálny, obmedzenie na ČR ma nenapadlo.
Reakcia na: zlomok #220171:
Normalne, dohodnu sa (hehe, vela stastia prajem pri tom ako funguje BID), podpisu zmluvu a listky IDS budu platit aj na SotoReavise.
Reakcia na: Viko #220186:
Mačkopsa by som ešte považoval za menšie zlo, horšie by bolo toto ?
Reakcia na: Error 0x007 #220185:
Sak pockaj, chyti sa toho Nesrovnal a bude z toho trejn-trejn na milovanu Filialku ? Tie davy Pezincanov na ceste do Rajky, na ktorych mu zalezi, budu konecne stastne ?
Reakcia na: Mhr1 #220180:
Chcelo by to dvojrozchod 1000mm a 1435mm aby sa to v buducnosti dalo vyuzit ako tram-trejn ?
Reakcia na: Mikimaus #220152:
Hyperlup nestaci? Kebyze sa rozhodli co i len polovicu investovat do elektrickovej trati, bral by som vsetkymi desiatimi...
Reakcia na: Lukyno87 #220151:
Napíš poslancom za Ružinov, oni veľmi radi pripomenú DPB, že sa tam znížila kapacita a cez víkend tam nie sú takmer žiadne nízkopodlažné vozy.
Reakcia na: S499.1023 #220177:
Myslíš ten, čo vyzerá ako T6A5?
"Zvolený pořad lze přehrávat pouze na území ČR."
Reakcia na: Mhr1 #220180:
Eh, HB po desiatich rokoch prišiel na originálny nápad, ako spropagovať nielen svoje nové obchodné centrum s autobusmi v podzemí, ale aj Nové Lido. Plus štatút významnej inštitúcie sa môže hodiť tiež (viď https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/ako-lanovka-na-stanicu-zakryla-podstatu-problemu.html ). Neriešil by som hneď všetky možné šotoplánovania ohľadom začlenenia tohto do NDS, či vôbec do MHD. Už len preto, že si to HB evidentne nakreslil za jeden večer a nielen, že nepozná formu dopravy, ale načmáral to krížom cez NKP a ukončil niekde medzi diaľnicou, rod. domami a slnečnými hodinami. Kľud
Reakcia na: 810zssk #220153:
Keď už sa do takej ftákoviny má investovať, MUSÍ to byť dráha kompatibilná s ostatnými dráhami v meste, čiže s normálnou, 1000 mm električkou. Presvedčiť developerov, že v BA ľudia neradi prestupujú, teda izolovaný systém by nemal veľký zmysel a naopak, že medzi Ekonomickou Univerzitou a Farského je to len kúsok, takže napojenie na električku na Petržalskej strane by nebol veľký problém a naopak, priniesol by podstatný nárast počtu cestujúcich do ich nákupného centra - o tom predsa developerom ide. No a ukončenie na ASMN by mohlo byť pokojne kusé a prípadne i na vyvýšenom mieste ako monorail - uplatnili by sa obojsmerné električky, ktoré nebudú potrebné, až sa bude jazdiť na koniec Petržalky.
Sci-fi, ale treba začínať tlačiť na developerov, mesto a verejnosť, že ak už budú peniaze na ďalšie premostenie Dunaja, tak má zmysel len električka integrovateľná do celého systému. A električková trať z Petržalky na ASMN je zmysluplná a jej slepé = dočasné ukončenie na ASMN by mohlo vyvolať tlak na jej predĺženie - perspektívne by sa táto slepá električka mohla napojiť na ďalšie trate - či už pozdĺž Karadžičky, do Slovnaftu a Biskupíc, či na Dunajskú a do centra.
Reakcia na: Lukyno87 #220151:
Už sa to tu písalo. Cez víkend budú určite stačiť na e-8 kačice. Ale nepochopiteľná je výprava NP električiek na e-5 cez víkendy, keď Rača má plne nízkopodlažnú e-3. Ružinov je fakt od macochy. Namiesto na e-5 by mal JD vypravovať NP Škodovky na e-9 okrem dvoch poradí (na lepší výjazd na trať a záťah je asi dobré mať na e-9 dve poradia z Krasňan). Ale bol by to podstatný rozdiel oproti dnešku (2 NP poradia na e-9) mať na e-9 5 zo 7 poradí nízkopodlažných. Len, či by zasa niekomu nevadili vzkm! Lebo namiesto Škodoviek by Krasňany museli vypravovať na e-5 dvojice, zatiaľčo na e-9 vypravujú kačice. Modla, fetiš - tie vzkm. Ak sa Škodovka počíta za 1 voz, počítanie dvojice za dva vozy je hlúposť. To malo zmysel vtedy, keď jazdili sóla - vtedy bolo dvojča naozaj dvojnásobok. Ale vysvetľujte to úradníkovi...
Reakcia na: JamaVOku #220148:
Súhlas. Len výmena e-6/8. A ak by veľmi vadili vyššie vzkm, tak aspoň v špičke. Prejazd e-6-> e-8 na Šaf. nám. a e-7->e-8 na nám. SNP by bol úplne bezproblémový (rovnaké alebo temer rovnaké časy s rozdielom 1 min.).
Reakcia na: Dispecer #220175:
A čo takto vesmírny modul Říp 1 zo Škody Transportation http://www.ceskatelevize.cz/porady/11276561613-kosmo/dily/?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement