Nie, nie je. Je super, že konečne niekto myslí proživotné prostredie. Aspoň trochu. Naozaj ani mňa už nebaví sa pozerať na tento bordel. Fuj fuj staré fontány na sídlískach po komančoch. Nové zo západného sveta budú predsa bezúdržbové, nikoho nebudu nič stáť, a budú super! Najmä v noci ten príjemný šum tečúcej vody lezúci sídliskom. Taktiež ma už nebaví chodiť do sadu janka kráľa. Len vďaka ľuďom ako je p.Slávik si budem môcť dovoliť chodiť venčiť psa do vnútra závodu, elbo tam vznikne parčík. V slovnafte by to bolo super, aj prostitútky z vlčieho hrdla by mali kam chodiť meditovať... A obzvlášť sa už neviem dočkať na bustu p.Slávika, ktorá bude vo vchode do paneláku. Dnes ten prázdny vestibul s čistými oknami, schránkami, vchodom, a výťahmi...fuj fuj...chýbajú tam tie sochy....
Ďakujem veľmi pekne p.Slávikovi! Bez jeho roboty by svet príliš rýchlo staval nové, a prosperoval. Ešte že Vás máme!
Dobrý deň,
mám električenku 100+101. Chcel by som použiť prímestský autobus napr. z Patrónky na Autobusovú stanicu (predpokladám, že tam takáto električenka platí tiež). Čo treba urobiť pri nastupovaní do takého autobusu?
Dobré je keď vodič vidí o akého psa sa jedná takže asi prednými alebo strednými s tým že psa treba nahlásiť tak ako ttebárs kočík.Po tomto úkone sa môžete presunúť do časti trolejbusu kde je najmenšia frekvencia,keď sa to ovšem dá.Takto nebudete dráždiť cestujúcich a cestujúci psa.Prepravný poriadok toto striktne neprikazuje.Samozrejme je iné keď nastúpi človek zo psom velkým ako malý kôň.Vtedy je asi najlešie keď je iba v zadu.Keď sa jedná o čivavu ktorú držilte na rukách tak to je úplne jedno.O tom
že p.p.prikazuje aby mal pes náhubok alebo bol v pevnej schránke asi písať netreba.
S pohľadu vodiča si myslím že niekedy ľudia viac štekajú a sú nebezpečnejší ako psy a preto mám pocit že by som radšej vozil ich ako ľudí.
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať,do ktorých dverí odpredu od vodiča sa môže nastúpiť so psom? Ide o nové trolejbusy - typ neviem, ale chodia také 201 a 202. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
EC príplatok nemá s integráciou nič spoločné. Ani v Česku nie sú EC integrované v IDS. Vo VOR sú integrované všetky vlaky ÖBB, v BKK nie. Takže tak. Či budú EC integrované do IDS BK, záleží čiste na dohode medzi ZSSK (poťažmo ministerstvom ako objednávateľom a platcom dotácií) a BID. Autor otázky opäť identifikovaný bez čítania nicku.
Nehovorí sa "sa uvedom" ale "sa spamätaj" alebo "si uvedom (niečo"). Ale po faktickej stránke súhlasím. Mbendžala so svojou nesústredenosťou predstavuje latentné ohrozenie bezpečnosti cestnej premávky a preto by mal v záujme ako svojom, tak celospoločenskom odovzdať vodičský preukaz.
Predpokladám, že toto je testovacia verzia, kde nahrali všetko možné. Minimálne Nové Mesto a Kvetoslavov nebude hlásiť naraz a tie úvodné žvásty hádam tiež nie. Ale hlásenie staníc mi príde OK.
Čo je nevhodne nastavené?Sa uvedom a poriadne sa venuj vedeniu vozidla a sledovaniu premávky okolo seba ? ďalší pseudomudrlant,ktorý vytiahne auto akonáhle začne viac fúkať vietor ? robíš z toho vedu ako keby ti tá svetelná signalizácia išla odkusnúť z hlavy ? neviem ako vy prítomní diskutujúci,ale ja som v pohode prešiel keď mi išla naskočiť červená (áno pravidelný vodič to rospozná kedy sa "zasekne" blikavá oranžová a ide skočiť červená) a na celom predmetnom úseku to nie je nič nezvládnuteľné nakoľko v skorých ranných hodinách/v noci/cez víkendy nie je taká hustá premávka ? a keď už sa bavíme o fungovaní na západe,tam je názorný priklad ako sa má MHD preferovať či už preferenciu na svetelných križovatkách,ale aj BUS pruhmi,ktorých máme málo,aj keď sa sľubovalo ich zvýšenie,ale holt KDI si leští svoje ego všemožným podporovaním IAD na úkor MHD ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe