Hlavne ako nevyrovnaný kecá že je nezávislý. Možno si to naozaj o sebe myslí. Ja by som mu aj normálne uveril, že je o tom fakt presvedčený. Nuž, pre istých ľudí je užitočným idiotom.
R7 pomôže hlavne Podunajským a čiastočne Vrakuni. Odtiaľ sa bude dať ráno o niečo jednoduchšie vymotať a zasa poobede nebudú 201/202/75 trčať 40 minút v zápche na Gagarinovej.
Druhá vec je, že R7 uškodí Prístavnej a Bajkalskej
Mna by naozaj zaujimalo, ci starostovia dedin maju z tej obludnej vystavby taky dobry kseft, ze to povoluju. Ja by som sa branil takejto vystavbe v rezii developerov. Ked uz nech si ludia kupia pozemok a tam postavia dom...
Ad Parkovanie: "To sú už veci, ktoré musia riešiť technici. Ja som politik, nie dopravný inžinier."
Ale pri Filialke je zrazu mudrejsi ako vsteci dopravny inzinieri spolu...
"Železnica má byť nosný systém, MHD má byť len jeho doplnkom."
Toto potrebuje diagnozu. Ci vlastne on ani nevie co hovori, vsak nie je dopravný inžinier...
"Môže to byť na pilótach."
V Starom Meste? To mu preskocilo?
"R-sedmička tiež pomôže mestu."
A ako, Pan dopravny inzinier?
Ku Kratochvílovej sa nezachoval nijako. (Teda možno tak, že ju nepodržal, ale je dosť možné, že ani nemohol). Ku Kratochvílovej sa zachovala maruška.. (A takisto k vedúcej OSK Uhliarikovej ktorá je priamo Ivova sesternica...)
Nepovedal v podstate nič nové ani tragické. Už som si na jeho reči asi zvykol. O Filiálke bude vyprávať asi stále, ale na tú nedostane od EK ani cent. Som akurát sklamaný že po predĺžení Petržalskej trate súčasné vedenie mesta vôbec neuvažuje o "tretej etape" - ako ju nazývalo predošlé vedenie mesta - ktorá mala riešiť spojenie Šafárikovho nám. s Hlavnou stanicou. Stále som presvedčený že najlepším riešením je obnovenie trate po Štefánikovej ulici. Ale mám pocit že táto idea upadla do zabudnutia a nie je ani jeden politik, ktorý by si ju bol osvojil vo svojom programe. V roku 2012 som mal 5 minút slávy, boli články v novinách, Ivo Nesrovnal, vtedy ešte iba posranec, mi osobne triasol rukou a vravel aký dobrý nápad to je a ako sa mu to páči, ale ja som si od neho vtedy už držal odstup lebo som vedel že je to slizký had. To sa žiaľ v plnej miere potvrdilo. Nejaká modrogumná lobby mu urobila brainwashing, vďaka ktorému teraz sníva o Filiálke. To ako sa zachoval k Tatiane Kratochvílovej je kapitola sama o sebe. Myslím že to nepotrebuje ďalší komentár.
Prievozska radiala by s prislusnymi P+R mohla aj pomoct, presunut vela autickarov zo Zitneho ostrova do MHD (elektricky). Povodne som premyslal na P+R pri Kauflande, len teraz tu mame R7 a vsetko je zase v haji. Neviem, kde presne by sa malo P+R postavit, aby sa zabranilo tomu, ze auta z R7 zaplavia Bajkalsku a krizovatka s Prievozskou skolabuje...
A nakoniec ta R7 Bratislave viac uskodi nez pomoze...
Samozrejme, že projekt z roku 1969 je potrebné aktualizovať. Čiže tak, ako hovorí Viko, t-busy na Gagarinke nechať a vybudovať celú novú električkovú radiálu. Buď z Kamenného nám. po Dunajskej, alebo - ak by sa realizovala trať na Dostojevského a Karadžičke, tak od križovatky Mlynské Nivy x Karadžičova po Mlynských Nivách okolo SPP - stále na povrchu, miesta je tam dosť - potom mimoúrovňovo prekrížiť Bajkalskú a ďalej opäť po povrchu (veď je tam pole) do Slovnaftu (1. etapa). No a v druhej etape samozrejme na Dolné Hony až k ŽSt. Podunajské Biskupice, kde by mal byť prestupný terminal.
Aký má podľa teba prínos zlikvidovať ekologickú drážnu dopravu na Gagarinke a nahradiť ju inou ekologickou dráhou?
Nie je lepšie mať okrem "gagarinskej trolejbusovej radiály" pre juh Trávnikov&Pošne+Medzijarky aj "slovnaftskú tram radiálu" pre Mlynské nivy, Hony&Biskupice, bujnejúcu výstavbu pri Slovnafte a JV satelity?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza