http://tv.nrsr.sk/archiv/tlacovakonferencia/7/2356
Všetci tam vyplakávali nad zrušením plánovaných kolektorov.
Nikto nespomenul že v Bratislave sa neplánuje rozšíriť cestná sieť na vstupoch do mesta. Tie autá zase len ostanú v zápche no na inom mieste.
Nakoniec ani jeden zo zúčastnených aktivistov nezniesol požiadavku na zlepšenie obslužnosti nového zastavaného územia hromadnou dopravou.
Ideál by tam bola železnica, ktorá by prepojila 120 s 130 a povymetala dané územie.
Všetci tam vyplakávali nad zrušením plánovaných kolektorov.
Nikto nespomenul že v Bratislave sa neplánuje rozšíriť cestná sieť na vstupoch do mesta. Tie autá zase len ostanú v zápche no na inom mieste.
Nakoniec ani jeden zo zúčastnených aktivistov nezniesol požiadavku na zlepšenie obslužnosti nového zastavaného územia hromadnou dopravou.
Ideál by tam bola železnica, ktorá by prepojila 120 s 130 a povymetala dané územie.
luky133
"Nejde o duobus v pravom zmysle slova, oficiálne je to stále trolejbus s prídavným agregátom, ktorý mu umožňuje v prípade potreby prejsť aj úsek bez trolejového vedenia, no tento agregát nie je plnohodnotným druhým pohonom vozidla.
Dopravný podnik preto odporúča trolejbusy s batériovým pohonom. Tento rok chce tieto vozidlá obstarať a budúci rok by mohla začať ich premávka. "
Je už isté, že sa idú tento rok obstarávať trolejbusy s batériovým pohonom? Lebo nejaké vízie boli, ale bral som to skôr v rovine uvažovania a tu to prezentujú novinári ako hotovú vec...