Keď už hovoríme o "zamestnaneckých linkách", tak si dovolím poukázať na to, že tu sa najviditeľnejšie prejavuje vplyv štátom vytvoreného monopolu v hromadnej doprave.
- veľkí zamestnávatelia za drahé peniaze pre zamestnancov objednávajú neefektívne jednoúčelové linky
- tisícky zanestnancov malých firiem majú jedinú možnosť, voziť sa autami
Ak by licencia na dopravu bola vydávaná na akékoľvek trasy automaticky, tak by priemyselnologistické parky v SC, MA, BA a pod. boli obslúžené voľným trhom a bola by aj iná možnosť, ako doprava IGK.
- veľkí zamestnávatelia za drahé peniaze pre zamestnancov objednávajú neefektívne jednoúčelové linky
- tisícky zanestnancov malých firiem majú jedinú možnosť, voziť sa autami
Ak by licencia na dopravu bola vydávaná na akékoľvek trasy automaticky, tak by priemyselnologistické parky v SC, MA, BA a pod. boli obslúžené voľným trhom a bola by aj iná možnosť, ako doprava IGK.
Viko
Myslím, že robia presne to, čo Istra, čiže zvozy niekoľkými linkami v rámci BA (zatiaľ som ich videl parkovať pri osobnom prístave, na rohu Podzáhradná-Vrakunská či na križovatke Rusovská-Hálova v pripájacom pruhu, čo je síce ilegálne, ale stabilné miesto rôznych zmluviek). Koniec koncov, hovorí sa o tom už pár týždňov a pri troche snahy by si to našiel na nejakom fóre aj sám.