Otázka hlavne na nemecky hovoriacich: Kde by som našiel radenie vlakov (ideálne aj s obrázkami a fotkami) podobne ako je napr. na vagonweb.cz? Zaujalo ma, že niektoré osobáky na trase "Marchegg - Wien" majú v CP obrázok invalidného vozíka a poznámku "vozeň s oddielom pre prepravu cestujúcich na vozíku". Tam však, pokiaľ viem, nejazdia nízkopodlažné vlaky. Takže je to nejaký rakúsky vozeň so zdvíhaciou plošinou? Kde by som ho našiel na fotke?
Aby ste ma nekritizovali, že zas tu píšem off-topic, tak môj nasledujúci text sa týka REx 2520, ktorý je v IDS BK vedený ako linka S20. Dnes odchádzal z Devínskej Novej Vsi na Hlavnú stanicu s meškaním cca 15 minút. Ja mám iba čiastočné informácie: Súvisí to práve s Regionalzug "Wien - Marchegg", konkrétne R 2578, ktorý neviem či meškal viac ako 30 minút ALEBO dokonca vôbec nešiel! ? Čo sa s ním stalo?
Trať však bola prejazdná, lebo medzištátny REx 2520 do Bratislavy nabral vyššie uvedené meškanie kvôli tomu, že nahrádzal ten Regionalzug (zastavil v Untersiebenbrunn aj Breitensee). Zastavil aj na všetkých zastávkach vo Viedni a na zastávkach Raasdorf a Glinzendorf - viete niekto?
Vizualizacie sa nerobia len tak od buka. Kedze cielom vizualizacie je vizualizovat to co sa planuje, tak sa tam umiestnuju veci ktore sa (aspon vyhladovo) planuju.
Otázka na železničných nadšencov: Sú v okolí Bratislavy (na Slovensku, v Rakúsku, v Maďarsku a v Česku) na menších železničných staniciach a zastávkach v súčasnosti niekde aj vykurované čakárne? Ak áno, kde konkrétne?
Nemyslí. Ten autor to pekne nakreslil, ale bez nejakej širšej koncepcie, ako napr. pridanie druhej koľaje na Vajanského nábreží a hlavne napojenia smerom na AS Nivy a ďalej na Ružinovskú radiálu to nemá absolútne žiadnu vypovedateľnú hodnotu. Ktovie či niekto autorovi vizualizácie vôbec dal požiadavku aby nakreslil tramvaj alebo to bola jeho svojvôľa, lebo tramvaj je mestotvorný prvok, tak ho tam zakreslil.
Myslí sa to pravdepodobne tak, že developer si začal uvedomovať úlohu električky, ako mestotvorného prvku, ktorý navyše dokáže zdvihnúť atraktivitu/cenu priľahľých objektov (možno pomohli ohlasy na Petržalskú radiálu?), tak to do tej vizualizácie nakreslili. Je dokonca možné, že na tej ulici skutočne bude ponechaná nejaká rezerva. Ale žiadny oficiálny koncept, či návrh trasovania (aspoň zatiaľ), na rozdiel od napr. Nového Lida, prezentovaný nebol.
Takže optimizmus zatiaľ ešte bokom, i keď bodaj by sa tá trať postavila. Za mňa by zatiaľ stačilo, ak by sa ďalej otáčala okolo nového mrakodrapu a po Landererovej a Dostojevského rade by sa vrátila na Šafko. Napr. pre L6, alebo L8 vynikajúce.
No a? A značka začiatok obce bude pravdepodobne obsahovať v prípade jazykovej menšiny názov v tomto jazyku rovnako veľký ako slovenský názov, ako v rakúsku. Je to v pohode
Jasné, pochopil som aj ja? Tak nechajme sa prekvapiť možno v najbližších týždňoch či mesiacoch. Nariadenie M DV SR musí byť zrealizované do konca roku 2017. Zatiaľ len toľko...
No to ze to niektori Duncovia neznesu mi je jasne. Len sa mi tvoj prispevok zdal ako keby na tom malo byt nieco zle. Ak to tak nebolo myslene, potom sa ospravedlnujem
No netvár sa, že ti nie je jasné, že na "národno-sociálnom" slovensku bude toto hodne pálivá téma... Ja s tým osobne nemám žiadny problém, ale zopakujem sa, keď sa to preženie médiami a fejsbúkmi, vášne isto vzplanú - zvlášť, keď dlhé roky sa odvolávalo na zákon, podľa ktorého "to nebolo možné" a dnes v zmysle toho istého zákona sa idú osádzať nové tabule... a apropo, za vlády koalície so SNS. Prečo asi dnes minister obrany (nominant SNS) v čo najväčšej diskrétnosti otváral vo Vajnoroch regionálne pracovisko OTANu? Toto nie je zrovna to "pravé orechové" pre voliča SNS.
No robíte si "prdel", ale prvé tabule sa už vyrábajú z celkového počtu 54 názvov staníc a zastávok v jazyku národnostných menšín (väčšín) na tratiach ŽSR (F.Á.V). Jedna z toho bude dokonca v cyrilike. Nariadenie ministra dopravy nadobudlo účinnosť k 1.1.2017!
No da, ale ked si uz od 18 do 21 zacinas nieco budovat, tak v 21 to nezahodis aby si isiel robit superneatraktivnu robotu v DPB. Najma ak celemu tomu povolaniu hrozi zanik.
Od 20 do 30 rokov som pracoval v BEÚS-e. Potom som išiel na lepšie. Ak by ma nezobrali v dvadsiatich ako brigádnika na električky, už by som sa o to nezaujímal a možno by som dnes ani nebol šotouš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Aby ste ma nekritizovali, že zas tu píšem off-topic, tak môj nasledujúci text sa týka REx 2520, ktorý je v IDS BK vedený ako linka S20. Dnes odchádzal z Devínskej Novej Vsi na Hlavnú stanicu s meškaním cca 15 minút. Ja mám iba čiastočné informácie: Súvisí to práve s Regionalzug "Wien - Marchegg", konkrétne R 2578, ktorý neviem či meškal viac ako 30 minút ALEBO dokonca vôbec nešiel! ? Čo sa s ním stalo?
Trať však bola prejazdná, lebo medzištátny REx 2520 do Bratislavy nabral vyššie uvedené meškanie kvôli tomu, že nahrádzal ten Regionalzug (zastavil v Untersiebenbrunn aj Breitensee). Zastavil aj na všetkých zastávkach vo Viedni a na zastávkach Raasdorf a Glinzendorf - viete niekto?