V oblúku Kamenné nám. x Jesenského ako aj Skorpió Lajos tér x Rázusz Márton propeller rakpart dochádzalo ku kontaktu T3 x T3 bežne aj v roku 1994 - stačil rýchlejší prejazd oblúkom a zrkadlo bolo het.
Problém je vo vlkm. Súčasný systém maxima vlkm robí z objednávania železničnej dopravy neflexibilný moloch. Ak sa nemýlim, kľúč od miešačky tu nemá len MDV ale aj MF.
Každopádne, ak Ti môžem poradiť, zhotov aj fotodokumentáciu a najlepšie bude, ak to pošleš s listom na sekciu ŽD MDV. Ide sa rekonštruovať D1, tie vlaky budú ešte naplnenejšie.
Pozdravujem ministerstvo, co sleduje a analyzuje situaciu : ranne Os poschodove na S60 nechavali ludi v Bernolakove, Ivanke a Vajnoroch , momentalne popoludni do BA sa stoji uz od Galanty. Buduci tyzden bude este krajsi...
Dakujem za takuto sluzbu. A nie su to zadarmisti, studenti teraz prazdninuju.
To by chcelo rozobrať bod po bode:
1) Aké rýchliky sa mohli točiť v Púchove?
2) Sv vlak ministerstvo neplatí, čiže neexistuje.
3) Napriek všetkým pozitívam je Kubáček modrá guma par excellence a nikdy by niečo dobrovoľne nedal súkromníkovi (aj preto ma kráľovsky baví Dunčovo pľutie naňho), ani brutálne stratový nočný vlak ŽltoZlu alebo Paštikárovi, ani priamy vozeň leteckému dopravcovi.
Nezabudni, ako si DPB nadefinoval vo výberku prevádzkové nasadenie (a Jaspersom to prešlo), že to prakticky vylučuje nonstop nasadenie vozidiel na celodenky.
Tak ako to, že ho netrápili EC obiehané v Púchove rýchlikmi, ktoré sa kľudne mohli točiť v Púchove, Sv vlaky Malacky - BA, ktoré mohli viezť ľudí. Na lokalkach Jesenske- RS hodinový takt cez víkend. Zbytočné míňanie vlkm na nočné vlaky, ktoré jazdia bez dotácie súkromníci a menovať môžme este veľa vecí...
Bohužiaľ práve on bol odporca prímestskej dopravy a míňal vlkm tam, kde nebolo treba.
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.
Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Sa spýtaj otecka, mal by vedieť, že žiadne navýšenie výkonov ZSSK nikdy nežiadali. A keď nevie, nech niečo začne robiť, veď už je dokonca vedúci oddelenia.
Regiojetu sa žiadne výkony nenavyšovali, len sa presunuli z úseku KN-DS do úseku KV.-BA.
A kapacitu tam nemáš ako navýšiť, keď ťa limituje dĺžka nástupišť (tých nových), kde sa zmestia len dve súpravy.
Nové eurofondové vozidlá teda stále len na delené poradia?
V poriadku, nech Bratislava vráti príspevok z eu fondov, keď si môže dovoliť, aby jej takéto vozidlo postávalo vo vozovni. Škoda, že spätnú kontrolu robí len MDV SR, ale dá sa to posunúť aj ďalej, aby toto mesto v budúcnosti zbytočne nečerpalo peniaze na úkor zmysluplnejších projektov v iných štátoch.
Včera to mali v správach na ČT. Ide hlavne o okrajové večerné spoje /dojazdy/ a nočné spoje, kde prekračujú prípustnú hladinu hluku podľa novej normy. Ešte budú o tom jednať aby dostali prípadne výnimku do realizácie rekonštrukcií predmetných úsekov.
ZSSK už x rokov predtým žiadali navýšenie výkonov. Fakt je, že Jančura keď začínal, tak mal v špičke iba dva vlaky. Neskôr sa mu ešte navýšili výkony a čuridlo žlté si zmyslelo, že keď mu navýšia výkony, že môže si len tak svojvoľne vymeniť DMJ, že dovezie menšie a väčšie pošle het. Ale vidíš sám, že ešte sme len sotva v polovici zmluvy s RJ na 131ke a už sme v háji. A to ešte kadejaké iné lahôdky sa nedostávajú von ...
Súhlasím ale prečo tí istí ministerskí čuráci neustále schvaľujú kšefty zlodejom ako Lazar, Beljajev, Póor a Móric, aby sa ich impotentné ŽOSky nažrali? A prečo nevrátili naspäť tí istí ministerskí čuráci čo Jančurovi dali kšeft projekt OPD ZSSK na prvý balík DMJ s príkazom, že tam majú dopracovať počet DMJ na trať 131?! Namiesto 12 mohli dať 20 kusov trojdielnych DMJ a bol by fajront. A nemuseli sme doobjednávať tretí vlak v špičke z Kvetoslavova ako idioti, lebo pán podnikateľ vyhrabal čo sa dalo nejaké VT643, ktoré s veľkou slávou prezentoval aby potom niektoré nahradil menšími VT642 a nemal ani na ne uzavreté zmluvy na dodávanie náhradných dielov a opravy, resp. aby až neskôr chumaj zistil, že to, čo si kupuje/prenajíma bude mať problémy s náhradnými dielmi. Proste mrdník. A Metrans hlavne, že si platí za NEX kategóriu vlaku aby medzi BA a DS zastavovali počas špičky 3x ako dementi na 46km. No krása. Dva vlaky za hodinu v pohode stačia, stačí ich kapacitne adekvátne nadimenzovať a nevpúšťať podnikateľskú vyžierku k dotovaným výkonom, ktorý ešte ani rok ako neprejde a už začína porušovať podmienky zmluvy. Dokým bol Kubáček na MDVRR, tak sa údajne všetky kapacity sledovali ale na nič sa Jančurákovi neprišlo. Zrazu zistili, že mu na takmer polovici vlakov nepostačuje kapacita. A pri tom už v roku 2013 ľudia písali, že vlaky kapacitne nepostačujú. A čo iné urobil Jančura, čo inšie od štátneho dopravcu, ktorý tiež verklikuje preddefinované frázy? No nič! Dostal sa k hrantu s nápisom "štátne dotácie" a prebral socialisticko-kapitalistické maniere keď jedna odpoveď ako druhá cez kopirák :"Mrzí nás ... je to výnimočná situácia ... situáciu sledujeme ... analyzujeme ... Váš podnet preveríme." Realita je taká, že Jančuru nemrzí nič, výnimočná situácia sa opakuje každý deň, neanalyzujú nič, nepreverujú nič a pravda je iba to, že situáciu sledujú. To je tak všetko.
ZSSK najmä nemala najmenší záujem tam niečo zlepšiť. Keď na ministerstve bolo 99% úradníkov proti odpornému Žltému Zlu (alebo inému neZSSK zlu), čo im bránilo aj s tými okuliarnikmi s plesnivými béčkami, šukafónnymi ropovodmi a odpornými bagetami zaviesť takt?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023