Reakcia na: munww #218799:
A tak ri intervale 30s jeden vždy ostane...a za 10min ich tam už bude stáť 10 čo neprešlo...a viac..a viac.až nakoniec postoja všetky CG! b) čo tak električkový pás a žiadne autá?
c) ani nie. Či ty počítaš ako prážaci: nepotiahneme metro, radšej nakúpiť 13 článkvoé autobusy z Nádr. Veleslavín na letisko... v minútovom takte....jop...to by šlo
d)demografia? Nepoznáš ani bratislavskú.. Robotizácia? Jop, oprava strojov strojmi, pekárov nahradia automaty, Ďaľšie automaty budú sypať ingrediencie a daľšie budú opravovať tieto... Budúci týždeň to dorazí aj do BA....Zo dňa na deň nezamestnanosť viac ako 5 000 000 obyvateľov..len na slovensku. Celosvetovo 7 000 000 000. Jop...Mali by sme sa začat pripravovať. Navrhujem trhanie koľajníc električkových tratí s 1000mm rozchodom....
e) rovnako ako tvoj nápad...
f) tak poď k voľbám a nefňukaj tu
bonus - Menuj jediné mesto na svete kde zrušili električkovú prevádzku, nahradili ju autobusovou, a nebanujú. Jedno poprosím. A to že Google má aj streetview a zdá sa ti že si tam bol...Je len dojem.
A len jeden...nuž..zmenšiť počet prejazdov IAD cez trať...a zabezpečiť ako žel priecestia. A mám druhý. S chodcami ktorí k tomu patria už mám mínus 80% prestojov električkovej dopravy.... O pol noci ti aj debil bez inteligencie dokáže argumentovať. Tí lepší ti už argumentovali, a vzdali to. Hrach o stenu hádzať má vačší význam....
Viko
Koľajnica je nižšie o voľným okom neviditeľnú čiastku, ale tie rozdiely čo to spôsobí v stabilite, ojojój, tie tony čo sa zrazu navážia na jednu stranu, z toho sa nám vlnia BKV a prepadajú blaťáky, záhadne len bodovo hoci koľajnica je nižšie vždy, asi tie svine tony vedia, že vytvoriť prepad je zákernejšie.
Dlhá električka by trčala, fuj des hrôza amen tma, nech sa ľudia pchajú v kratšej. Dlhý autobus trčí, preboha len nie skrátiť, veď sa ľudia pchajú.
(Ľudskou rečou: tu to stráca akýkoľvek zmysel. Prečo musia alternatívci vždy mať tak nelogické názory ? )