Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218169:
Údernícka - Domkárska: koľko ludí potrebuje zrovna medzi týmito dvoma cestovať? (navyše, nevylučujem chybu, ale L86 si fakt natrieskanú nepamätám)

Holíčska - Čiližská 68+202, prestup pri bývalom Gumone.
Vyšehradská-Astronomická 93+9, prestup na Zochovej.
Nechceš si konečne začať overovať veci, kým niečo tresneš??? (a že ja trepem dve na tri...)

Spomienkový optimizmus je krásny jav, ale čo z toho, keď tie linky jazdili absolútne bez intervalu, duplovali sa, bolo ich milión a kým si prečítal všetky CP na zastávke tak si aj zabudol, čo ti kedy ide?
97 ti jedinú ako tak uznám, 86 po zavretí Matadorky vcelku stratila zmysel, 90 by bola len za cenu oslabenia 93, 59 je vynechávaním Zochovej a račianskými zápchami úplne zbytočnou, 89 by neviem akú klientelu mala, 81 nie je tiež žiadna veľká strata (a ak spomienky neklamú, ráno to bola linka, do ktorej sa spoľahlivo dalo pohodlne zmestiť).

A ešte k tomu, čo si na mňa reagoval predtým:
Čo? Čo? ČO? Električka je pomalšia než metro, tak zaveďme autobusy pomalšie než električka?
Cesty sa zázračne neuvoľnia vytvorením expresov, takže jazdné doby z 90.rokov už nedosiahneme. A v sedle je tiež prínos otázny - ak to bude chodiť poriedko a ušetrím 4 minúty (83 vs. 92/192 Technopol-Patrónka), tak sa mi neoplatí čakať na rýchlejší.
Expres má význam pre periférie typu DNV, kde je jedinou nosnou linkou. Až keď budú všetky linky primerane rýchle, dostatočne husté, vozy viditeľne čisté a udržiavané, zastávky príjemné a problémy na trase operatívne odstraňované, tak sa môžme baviť o tom, či celoplošné zexpresnenie vybraných spojov liniek je to, čo nám chýba ku šťastiu. Ale myslím, že by sa ti nepáčilo, keby štvrtina spojov L80 bola zrýchlená, lebo by to prinieslo nerovnomernejšie obsadenie, dlhšie čakanie v neuzlových zastávkach a menej prehľadnosti.
Môžme zlúčiť L31 a 39...
L83 a 84...veď si ludia prečítajú názov cieľa lepšie ako číslo...potom tie prevazačky; "jeeejj som sa previezla inde ako som chcela..." Veď nevadí seniori nad 70 majú grátis a ostatný si dokupia ďalší lístok navyše.A keď prídu neskoro Lekárovi v poriadku veď lekár ich vezme aj keď dosli o polhodinku neskôr na termín...
Reakcia na: TomJ #218161:
Áno slabo vidiaci skôr vidí číslo a podľa neho reaguje rýchlejšie ako lúštiť "aha" Udernickej????to je k cintorínu alebo k Matadorke?Kľudne by stacilo :
L80 do Kopčian a 180(81) k Udernickej +plus raz za hodinu k cintorínu...
Alebo k cintorínu by mohla zachádzať radšej L99 od zadu z Bratskej-Kaukazkej ku Darcovskej okolo Udernickej ku Žst petrzalka...S tým "prehustenym" intervalom 7minut 80℅ zo dna by to bolo fajn...Možno by sa dalo aj dva spoje do hodiny...
Reakcia na: MatejBA #218165:
Daj mi príklad ako sa "rýchlo" dostať z Vyšehradskej na Astronomicku s max.1 prestupom...hm?Alebo z Udernickej na Domkarsku? Max.1 prestup...Z Hoĺičskej na Čiližsku max 1 prestup...hm? Mudrlant...to dnes nie je možné...alebo sa mýlim?
Radšej priamy spoj na ktorý chcem ísť bez prestupu ako x spojov a x prestupov.Najdi si staré grafikony z 90tich rokov a uvidíš že aj tie expres linky mali v špičkách 10 minútový interval a odviezli ťa z bodu A do bodu B bez nutnosti prestupovať.Napeiklad L101,102,104,105,106,107,108 atď...v pohode sa dalo v uzloch prestúpiť bez nutnosti zastavovať pri každej lampe...Ak uznavas preštudovanie a mrznutie v zime na zastávkach tak asi s tebou niečo nie je v poriadku...Od postupu času po 89tom roku sa pri výmene vedení v DPB potrebovali administratívny pracovníci vždy ukázať ako vedia zničiť MHD v BA teda kde sa ešte dá.Jedina expres linka čo ostala je L59 do ktorej sa tiež niekto obuje a zruší ju.Neviem koľko máš rokov ale opytaj sa ľudí ktorí si pamätajú ako premávali spoje pred 89roku a tesne po keď ešte existovala ako taká preferencia MHD.Dnes sa asi nedostanes z Dubravky na Zlaté piesky za 30-35minut ako vtedajším expres busom ktorý mal interval 10minut v špičke...Alebo priamy spoj z DNV do Karlovej vsi.Z Petržalky Matadorky do Prievozu (exL86) a pod...Ďalej no comment...uznavaj si svoje ++++plusy týchto novodobých zmien...Viac ľudí je proti ako za... Zrušená L90 na vysehradskú z mosta snp...hm??? Dnes sa priamo bez prestupu nedá dostať...Zrušená L89 z kopčian na AsMN...bez priameho spoja...hm?Zrušená L86 do prievozu...bez priameho spoja...hm?Zrušená L97 z Lúk do Ruzinova...Zrušená L81 hm?...Prestupovanie 1-2 alebo 3 krát ti zaberie viac času aj keď tie spoje chodia často ako keby išiel priamo spoj ako kedysi s intervalom 10-12 v špici...Sa pochop konečne...Ak zastavas túto politiku tak asi si zamestnanec DPB alebo prívrženec niektorých osôb stajacimi za týmito "skvostnymi" zmenami z roku 2005...
Reakcia na: MatejBA #218165:
Iba magor si dáva okruznu trasu po Bratislave...Mohol by si robiť sprievodcu po meste pre turistov 🙂
Reakcia na: MatejBA #218165:
PSS: Pre tych co by chceli rypat - okruh robim preto, lebo mam viacero zastavok vo viacerych obchodoch, nie len pre ten vylet (az taky psycho niesom)
Reakcia na: Doprava.Dolava #218162:
Na akej trase prestupujes 2x z Petrzalky? Prosim, uved mi aspon 1 trasu, ktoru pravidelne cestujes a musis urobit tak neskutocne hrozny ukon, akym je prestup na zastavke?

PS: Ja si chodim s batohom pre veci (nakupeny tovar pre moj job) MHDckou. Nemusim riesit, kde zaparkujem auto v centre mesta a vzdy si urobim krasny okruh (napriklad Mlynska Dolina - Blumental - Kamenne Nam. - Farskeho - Kremnicka - Einsteinova - Mlynska Dolina bol moj posledny okruh) - prestupujem tolko krat, ze podla tvojej logiky som chodiaca smrt, bezmozog co prestupuje, a pod clovek lebo nepytam expresne linky vsade s intervalom 1 spoj za 5,5 dna.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218162:
Už zase...
Reakcia na: Mike #218146:
By som chcel vidieť kde...Asi iba na papieri...aj keď by bola priepustnosť ciest ráno 80℅ stale by chodil 7-8min.intervale...Papier znesie...
Reakcia na: Viko #218159:
Mali sa ponechať EXpresne linky...pre tých čo nepamätajú boli to BIELE CEDULE a ČERVENE PÍSMO...nezastavovali v každom zadku...iba na väčších prestupových uzloch...dostal si sa odvšadial všade...bez prestupu alebo max 1 prestup...Argument o hustote premávky na cestách neobstojí...lebo 40℅ ľudí čo kedysi ked tieto spoje chodili a cestovali nimi presadili sa do áut...Mali by sa na Magistráte zamyslieť nad tým ako znížiť počet áut v BA a zaviesť znova EXpresne spoje busov a nie stále spievať iba o Električke do Petržalky...ktorá nebude nikdy rýchla ako metro...a nenalaka nikoho z autá do MHD...Rušenie liniek v 90-tich rokoch prispelo k dnešnému denno denne mu kolapsu dopravy v BA...Nárast BUS Pruhov v minulých rokoch nulová...A autobusové linky ktoré stoja pri každej lampe...Ďalej no comment...
Reakcia na: Doprava.Dolava #218160:
Pred pár rokmi ale jazdila dnešná 192 v trase Vojenská nemocnica - Dostihová dráha a s číslom 92, takže mala rovnaké číslo, ako dlhá 92 z VW na Dolnozemskú.

Inak, vysvetli mi, keď je človek slabo vidiaci až tak, že nerozlíši veľký nápis Kopčany od dvojriadkového nápisu Údernícka kúpalisko (resp. Cintorín Petržalka), myslíš si, že by rýchlejšie a jednoduchšie rozlíšil čísla 80 a 180 (prípadne 80 a 81)?
Reakcia na: Viko #218159:
Linka 92 a 192 je rozdiel...trepeš dve na tri
Reakcia na: Doprava.Dolava #218156:
Mozme, ta trasa je 100% rovnaka. Ani v metre nie je iks paralelnych liniek na jednej vetve len preto, ze maju pasmovu premavku. Zvlastne, ze ta nevykotilo uz vtedy, ked 92 mala v spicke a sedle obe konecne rozdielne...

Co bolo pred rokom 2005 lepsie nez dnes prepanajana????? V com je zle, ze mam huste linky na najdolezitejsie smery a nie 11 liniek do kazdej diery s intervalom 1x za uhorsky rok - dokonca bez nejakeho obmedzovania celkovej kapacity? Ze sa rychlejsie zorientujem v sieti MHD? Fakt by ma zaujimala spomienka na aspon jednu vec, co bola predtym lepsie, lebo moja skusenost je odlisna. Aj na periferie typu DNV, Zahorska, Podunajske, Raca... to mas s max.dvoma prestupmi, povacsine vsak staci jeden.


Inak, bolo by fajn, keby si sa vecne vyjadril k argumentom, ktore si dostal na predchadzajuce postoje a nie len plul siru naokolo.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218156:
1.) Hystericky zachvat ohladom linkovania ta chyta 11 rokov po zmene
2.) Kde musis v Petrzalke prestupovat 3-4 krat? Ty by si na Dlhacoch dlho veru nezil/a, prestup L33+Elektricka+dalsi 1/2 prestupy a z mesta tiez 🙂
3.) Ano, mozeme to urobit teoreticky s L31/39, ale to nedava dovod k tomu, aby sa to zaviedlo na L80. Zvlast ak na niektore useky jazdi L80 iba raz za hodinu (by to bola uplna zbytocnost)
4.) Ked sme vsetci kratkozraki ludia a chceme obyvatelom Kopcian iba zle, tak nam daj zopar logickych argumentov, PRECO by mala byt L80/81/82. A argument "ale vsak ludia nevidia velky nazov na prednej a bocnej strane" ako argument neberiem. Na takych linkach ako L37, L44, L56, L57, L77 atd to nevadi? Ale zrovna na L80 to vadit ma?
Reakcia na: 810zssk #218155:
Mne sa nezda, ze by tam bolo tolko miesta, aby sa medzi kolajovou dilataciou a rohom zahrady Umeleckej besedy dal spravit pohodlny obluk, a keby aj ano, je otazne co s rampou samotnou - obojsmerna trat + chodnik + cyklotrasa sa tam za sucasnych podmienok nevojde, vlavo je vzrastla zelen a vpravo areal ministerstva takze rozsirenie tiez nebude lahke.

V principe, kam by vlastne ta trat isla? Ak ma ist az k Eurovei 2, tocit ju spat k Twin city by nebolo velmi efektivne...
Reakcia na: Mike #218146:
Potom môžme zlúčiť dokopy ak L31+L39 veď skoro celú trasu majú rovnakú...veď si cestujúci pozrie kam ide...spoj...Úplná krátkozrakosť ľudia!!!V roku 2005 úplne dovrzali všetko čo bolo ešte dobre...Treba prestupovať niekedy aj 3-4 krat.To je správne že?
Reakcia na: MatejBA #218149:
Vsak po tej rampe co tam dodnes zostala.
Reakcia na: Doprava.Dolava #218145:
dobrych par rokov. Namiesto kritizovania a pisania hluposti sa stacilo pozriet na CP a potom komentovat.
Reakcia na: S499.1023 #218152:
No to neni, ale to neznamena, ze tam na to nie je priestor, aby sa vyboduvalo riesenie, ktore bude zjazdne aj pre elektricku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.