Chlapec by bol vo Viedni úplne stratný. Tam nielen autobusy, ale aj metro jednej jedinej linky v jednom a tom istom smere končí v troch rôznych staniciach, podľa potreby...
Fakt je problém s troma konečnými? Aká je to komplikácia pre neveľký počet obyvateľov Kopčian, pôvodných RD pri cintoríne a pracovníkov skladov si miesto CP "svojej linky" pozrieť CP L80 spoje so "svojím písmenkom"? Navyše, keď kľúčovú frekvenciu sám uznávaš medzi ŽST a Zochovou.
V nezmestení sa do autobusu má toto mesto dlhú tradíciu. Keďže máme linky, kde dnes nestíhajú ani kĺby, tak nevidím priestor, aby sa " kľudne nasadili" 18m na L80, keď ich je neodstatok. Avšak kľudne môžeš skúsiť bombardovať poslancov, nech podporia taký plán obnovy vozoparku, ktorý neokreše počet kapacitných vozidiel, nech nepodporia zbytočné znovapredlžovanie L95 ktoré by zhltlo ďalšie kusy, nech iniciujú ekonomicky efektívnejšie využívanie kapacít (načo sa v sedle sušia sóla vo vozovniach a na viacerých linkách zbytočne pália naftu prázdne kĺby?) aby boli peniaze na posilňovanie dopravy...
---------
810zssk: papierové čipovky? To už aj také existuje? Že sa na papier aplikuje magnetický pásik, mám odskúšané. Ale upevniť naň čip s anténkou tak, aby to aj dáku manipuláciu vydržalo, si veľmi predstaviť neviem...
Vyznať sa v cestovnom poriadku linky 80 je problém? To seriózne vážne? Takže aj linky 21, 37, 57, 77 atď. treba rozdeliť na samostatné čísla, aby náhodou nejaký vzdelaný vysokoškolák nemal problém orientovať sa v zložitom grafikone?
Treba čítať displej autobusu pred nástupom, nie sa bezhlavo hrnúť do dverí ako veľká voda a nebude z toho vznikať "guláš".
Niekto by sa mohol na Magistráte zaujímať aj o to aby konečne na linke č.80 premávali kapacitnejšie vozidlá lebo smerom do Petržalky sa na Zochovej už ťažko natlačiť do autobusu.Kolkokrat musia ludia čakať aj 3 spoje tejto linky aby sa odviezli domov,nedaj boh jeden vynechá potom hotová pohroma.Aspoň v pracovných špičkách by mohli kľudne byť nasadené 18 metrové autobusy.V rannej špičke zase veľa ľudí nastúpi už pri Žst Petržalka a na Zaporožskej je miesto tak pre 10 ľudí.Proste 3-4 zastávky je tá linka preťažená hlavne študentami a ľuďmi cestujúcich do/z práce.A to nezmyselné delenie jednej linky na 3 konečné ako sú Cintorín , Kúpalisko a Kopčany.Mali by to byť 3 rozličné čísla liniek aby v tom cestujúci nemali guláš.Vyznat sa v cestovnom poriadku je tak pre Vysokoškolsky vzdelaného tiež asi problém.
O tomto sme tu hovorili ešte v 2013, keď sa tento predpis implementoval do našej legislatívy, že to je riešenie krátkozraké, hlúpe a neefektívne. Legislatívec sa tešil, ako budú za volantom autobusu sedieť dospelejší, starší a skúsenejší 24-roční vodiči, realita je však taká, že ta pomyselná väzba medzi strednou školou a povolaním vodiča bola týmto významne prerušená, tým pádom aj generačná obmena vodičov. Duálne vzdelávanie, ktorým chceli získať nových vodičov, je bez zníženia veku na 21 rokov kontraproduktívne. Ďalšou, nemenej dôležitou témou, sú aj pracovné podmienky a mzdové ohodnotenie, ktoré nerobia toto povolanie atraktívnym – čo je už otázka na magistrát. Bez zvýšenia miezd sa ďalej nepohneme.
Ono to funguje takto, aby mohla na karte byť nadefinovaná zľava a nemuseli sa ľudia pri označovačoch zdržovať výberom celý/polovičný. Ale súhlasím, zišla by sa aj prenosná verzia (ktorá by tým pádom automaticky strhávala plné cestovné).
Bez účtu, ale za ročný poplatok + poplatok za nastavenie PINu + strata času, lebo musíš ísť do banky a potom ešte aj do DPB si ju nechať aktivovať. A potom zistíš, že si na ňu nemôžeš vlastne kúpiť električenku cez net, lebo to ide len ak je spln mesiaca a tretia sobota v mesiaci a zase ideš do predajne DPB. Mne to teda za tých ušetrených 20 eur nestojí. Bratislavskú mestskú sračku som mal rok, potom som ju zrušil a už si ju nikdy nebudem obnovovať.
Podľa mňa by mal byť vodičák na bus od 21 rokov. Keby je, tak by nechýbalo toľko vodičov MHD. Vodičák od 24 rokov je hlúposť a mali by to vrátiť na 21.
Mna napriklad zarazila informacia, ked som si chcel vybavit "penaazenku", ze na to treba fotografiu. Tym padom je to len pre jedneho cloveka v domacnosti. Chcel som to ako nieco, ked z rodiny niekto niekam ide MHD, aby to mohol pouzit. Je to cele chore, preco sa to potom vola "penazenka" ? naco foto a pripadne rc ? ved prilozim, spravi to zaznam na kartu, pride revizor, preukazem sa, on si to pipne a hotovo . . . To akoby som synovi nemohol dat gastrolistky lebo som ich dostal ja . . . este ze papierove listky su prenosne . . . Je to cele chore a zle, ved na tej penazenke netreba ziadne udaje v podsatte, ak tam nechcem nejake zlavy napr studentske, dochodcovske a pod., len to obcas pouzit namiesto papieroveho listka . . . Mozem sa im na to vy . . . idem po auto.
Poradím Ti, problém nastal presne v tomto bode "...po prestupe som zistil..." Veľa ľudí aposteriórne "zistilo", napríklad že do Dunakiliti nechodí MHD. Aj to je zrejme chyba DPB.
To je otazka na mesto Bratislava. Napiste primatorovi ze preco zlavu ktora ma byt pre Bratislavcanov poskytuje len tym so spravnou bankou a nie komukolvek, hoci schema na kompenzovanie zliav pre rezidentov uz existuje aj pre bezne karty (TZP zlavy a podobne)
Dobrí den,
Presil som VUB banky do M-bank. V predoslej banke som si vybavil Bratislavsku cipovu kartu. Na kartu som mal ako kazdy Bratislavcan 10% zlavu po prestupe som zistil ze v m-bank sa karta neda vybavit. Moja otazka teda znie? Uy vari niesom Bratislavcan? Vedel by mi to niekto kompetentny povedat? Vsade na volol pocuvam ze cesty su prepchate ze treba cestovat mhd. Pomaly zacinam stracat chut.
Plny suhlas. To je proste primitivnost DPB a ani len netusia ako ich zase roznesu za toto na kopytach.
Mohli si polepsit povest, zase z toho bude len fiasko.
Má to svoje racio, netrieštiť typ automatov na jednom mieste. Nakoniec, ja by som na stanicu pri najbližšej príležitosti smeroval multifunkčné a tých 10 Meron by mohlo následne prísť inam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023