Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #217921:
Nie, tiez mam pocit ze je to blbost. Ale historia vedy a techniky je plna zvlastnych napadov. Posuvaju vsak vedomosti dalej. Tak si ten sarkazmus strc dakam.
Reakcia na: Ike #217926:
samozrejme ze to plati,len mi vysvetli preco vsetci stoja vpredu
Reakcia na: S499.1023 #217928:
ty sklapni
hrdina...
Reakcia na: sergej123 #217925:
Sklapni.
Reakcia na: sergej123 #217925:
Jediný, kto tu začal vojnu si tu. Ak som to pochopil správne, dvere sú na nastupovanie cestujúcich, či už to neplatí?
Reakcia na: x8x@post.sk #217909:
ty tupec,magor si jedine ty,vodic MHD si zasluzi obdiv a uctu a hlavne na L70,aby ta v bezpeci dopravil tam kam ides,tak maj uctu k vodicom MHD
myslim ze v kabine maju velmi teplo,tak to nerobi kvoli tomu,ale aby ste nestali při prednych dverach jak také telata a branilu mu vo vyhlade a to opat aby vas dopravil v bezpeci,tak uz to pochop
mam pocit,ze v tejto diskusii vladne vojna medzi vodicmi a cestujucimi,namiesto toho aby sa hladali spolocne riesenia,aby to fungovalo lepsie
Reakcia na: Solider #217923:
Čo je na tom finančne nákladné? Jeden narazený vrt stojí cca 500€, 3 kW čerpadlo, ktoré poleje celú Záhradnícku, okolo 1000€, časový spínač, je to úplne smiešny náklad.
Žiadna pitná voda, žiadne technológie.
Reakcia na: david1 #217908:
Polievanie automatickým zavlažovaním je finančne nákladné a upustili od neho už aj správcovia tratí v západnej Európe, takisto aj v Poľsku. To, že tráva pri 35 stupňoch zožltne, je úplne prirodzené, skôr je neprirodzené, že v takejto teplote je nejaký trávnik neprirodzene zelený. A kde si došiel na to, že zavlažovanie na trati na Záhradníckej je napájané zo studne? Ja som na tej stavbe bol a o žiadnej studni teda rozhodne neviem. Tam je to napojené, ak sa nemýlim, z nového vodovodného potrubia pod cestou, čiže sa polieva pitnou vodou.
Reakcia na: Ámos #217902:
Trať nebola zatrávnená kvôli tomu, že to Schlosser nechcel, pretože jemu sa páčil otvorený zvršok. Ty si nepamätáš, ako pred dvomi, či tromi rokmi na verejnej diskusii ohľadom modernizácie trate v KV začal vykrikovať na ľudí, že tráva nebude a keď bude, tak si ju majú osobitne zaplatiť? Samozrejme, že je hlúposť tá legenda o spodnej vode.
Reakcia na: Ámos #217919:
Technik prehovoril. Počuli sme slovo Pánovo.
Reakcia na: luky133 #217907:
To je pekna pipovina toto. Predpokladam ze logika za tym je taka, ze sa s tymi vozmi budu moct potom polievat aj ulice.
To je ten chybny dojem, ze ked co kupime z eurofondov je zadarmo a teda to moze byt aj blbost. To ze to casom bude stat dvakrat tolko, ako zavlazovaci system uz nikto nezrata.

Na hviezdku trava umrela, ze ju polievali az moc. Odhnila
Reakcia na: S499.1023 #217917:
Esteze si to iste nepovedali pani Otto ci Diesel.
Reakcia na: S499.1023 #217917:
Ja so moc zvedavý ako to bude fungovať v praxi, na to sa teda pôjdem pozrieť! Najmä ak to bude mať rovnaký pantograf ako na dobíjanie, takže to bude musieť ísť viac menej v presnej dráhe (odchýlka možno 30 cm?).
Reakcia na: zlomok #217913:
Vymýšľajú kundoviny.
Reakcia na: david1 #217915:
Pamatame L39 rano namraza na oknach zvnutra ? . Inak vcera to bol iny pripad ako kosa v kabine nakolko si vodic este aj okienko nachvilu pootvoril ked sme stali na semaforoch.
Reakcia na: 810zssk #217912:
To sa dialo kedysi aj pri Karosách. Pri otvorení prvých dverí ti dokonalo vyvetralo kabínu a nohy ti mohli odmrznúť pri celodennej šichte.
Väčšina mala všakovaté upchávky + pridanú hadicu z kúrenia z predného radiátora ktorý bol na vstupe pri prvých dverách.
Pri Ikarusoch mali dobre oddizolovanú kabínu. Tam s dverami problém nebol. Tu bolo však pravidlo absolútne nevykúrený salón, kde si ani ruku niekedy nevedel bez rukavíc udržať na tyčiach ...
Reakcia na: 810zssk #217912:
Toto sa deje predovsetkym v zimnom obdobi. Podaktori vodici naschval zastavuju prvymi dverami za oznacnikom (alebo co najdalej od ludi), aby dvere nemuseli otvorit a tak si pustat zimu do kabiny. Ak vozidlo nema dopytove tlacidlo pri prvych dverach, tak ani klopkanie nepomoze a treba sa prejst k druhym dveram... Cest vynimkam.

Treba vyskusat zaslanie podnetu na vodica, ak to robi pravidelne.
Reakcia na: x8x@post.sk #217909:
Bohuzial toto sa skutocne v poslednej dobe vyskytuje a to vo zvysenej miere. Hlavne ze potrebujeme 5-dverove autobusy. Zial, ide o dalsi dosledok anarchie v DPB ktora sa systematicky zavadzala v ostatnych rokoch. Ziadna kontrola, ziadne vyzadovanie dodrziavania predpisov, ziadne spravodlive hodnotenie vodicov...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.