V tomto prípade nejde o výhovorku. Aj pôvodný povrch na moste SNP nevedeli položiť naše socialistické podniky. Zavolali si na pomoc firmu z kapitalistického Rakúska. Ten povrch tam je doteraz. Ten most je v neustálom pohybe čo isto potrebuje iné technologické riešenie , aby to zase toľko vydržalo .
Ahá, teraz už rozumiem, prečo je asfalt na väčšine petržalských nadjazdov v takom zúfalom stave. Ešte stále neprišli na to, ako ho vymeniť, a to pre "odlišné technologické nároky na rekonštrukciu vozovky na mostoch".
Most SNP je určite mimoriadne technické riešenie, ale takáto výhovorka je rovnakej kategórie ako výhovorka na bomby pri výstavbe nového Starého mosta. Kúsok pravdy upravený a nafúknutý v prospech toho, komu sa to hodí.
Ja by som sa k tomu postavil rovnako posmešne ako Ty, ibaže som zažil ako vodič poučil cestujúcich, že mu nedali znamenie na zastavenie na zastávke na znamenie. Pri tom takmer všetky dvere boli označené na otvorenie. Samozrejme, že zastavil a podľa pokynov aj usmernil a poučil prítomných cestujúcich, ale to bolo iba raz a odvtedy na tých zastávkach zastavujú, pretože nikto to nerobí podľa toho usmernenia..
V SR sa množia zákony, vyhlášky, poriadky, kde sa určia pravidlá a vzápätí sa začne udeľovať výnimka za výnimkou prípadne sa to demonštratívne porušuje. A my Slováci sme ticho !
Stačí ráno prejsť autom tunelom Sitina predpísanou rýchlosťou 80 km/h a človek sa stane nepriateľom národa !
Zatiaľ mi to vychádza, že akékoľvek nariadenie chápe väčšina z nás ako vec, ktorú treba nedodržiavať....
"Zastavujú na zástavkach kde im nikto nedal znamenie zastaviť, ale iba otvoriť dvere !"
Uff, to je hrozne! Co ak bol zamer cestujuceho vystupit cez tie dvere za jazdy?
Možno sa táto téma už niekde na tomto portáli riešila, ale viete mi niekto povedať, prečo DP Bratislava má vo svojich vozidlách dve tlačítka na vystupovanie ? Jedno je na otvorenie dverí a druhé na znamenie. Teraz, keď z nejakého dôvodu zavádzajú množstvo zastávok na znamenie to spôsobuje úplný zmätok !
Ľudia stláčajú iba otváranie dverí a vodiči musia zastavovať, pretože by zbytočne dochádzalo ku konfrontáciám. Zastavujú na zástavkach kde im nikto nedal znamenie zastaviť, ale iba otvoriť dvere !
Osobne napíšem podnet na DP a požiadam, aby bolo iba jedno. Ak niekto vystupuje, tak potrebuje otvoriť dvere, čiže de facto dá znamenie, že potrebuje zastaviť !
Budem rád, ak mi niekto vysvetlíte, či ide o nejaký technický problém alebo o čo vlastne ide !
Ventus Siemens z Petržalky/do Petrźalky pre Peona ći kto to tu sa dopytoval:
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy
Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.
Nechcem rýpať, len keď už sa zaujímam o verejnú dopravu, rád by som vedel: Prečo vlastne bola na linke 90 do Areálu vodných športov (resp. Danubiany) zavedená doprava 7 dní v týždni od rána do večera počas celého kalendárneho roka? Kvôli Danubiane alebo tomu hotelu? Totiž mimo letných víkendov to veľa cestujúcich určite nevyužije...
A keď už linka 801 nezachádza do Čunova, bolo by reálne, aby tam zachádzala linka 90? Zas až taká veľká nadcházka to nie je - od zastávky Schengenská by sa k Danubiane napojila späť na svoju súčasnú trasu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1