"V prípade Dopravného podniku by vraj kompletným sprístupnení auditu mohlo dôjsť „k subjektívnemu výkladu o hospodárení spoločnosti, čím by došlo k narušeniu ochrany dobrej povesti právnickej osoby.“"
- ako možno narušiť ochranu niečoho, čo neexistuje? ?
"Nechce dovoliť meškať domov."
Myslíš, že zamestnanci VW majú doma striktne stanovené časy, kedy musia prísť z práce? ? Smerom do práce chápem, že nechcú riskovať, že ten 3. sa pokazí, ostanú niekde trčať a nestihnú prísť načas do roboty, ale opačným smerom? Tlačiť sa deň čo deň iba kvôli tomu, že možno raz za 3 roky sa ten 3. autobus pokazí a prídu kvôli tomu domov možno o 15 minút neskôr?
S tým, že prvý spoj by mohol začínať a končiť na Vrančovičovej úplne súhlasím, mohol by to byť pokojne prejazd z nejakej 63.
treba sa spytat na magistrate, preco o napredovani druhej etapy odmietaju informovat dokonca aj predsedu dopravnej komisie ... preco ludia, ktori mu poskytli v ramci svojich povinnosti dostali vypovede ...
Ooo, ešte som si všimol, že cestovné vo VOR v rámci Hainburgu zlacnelo z pôvodných 2,20 € na 1,70 €! Aj tu je rovnaká cena takisto cez eshop OBB. Konečne je teda jednorazový lístok v rámci Hainburgu lacnejší ako v rámci Viedne. ?
Pre zaujímavosť: V roku 2008 alebo 2009 (čo si pamätám) bola práve cena 1,70 € najnižšia [dnes 2,20 €], takže za to sa dalo cestovať napr. Woflsthal - Kittsee, Wolfsthal - Hainburg a pod.
Wau a VOR už má aj eshop: https://shop.vor.at Dá sa platiť platobnými kartami VISA a MasterCard. Ani tu v eshope nie je poskytovaná žiadna zľava oproti papierovému cestovnému lístku.
Hociakemu, ktory to moze jazdit a ma voz s ktorym to moze ist jazdit. Kedze udajne tie Crosswaye na 90ke plnia ucel moznosti stiahnutia na 801, tak asi by slo o vodica z linky 90.
Tak ako to v praxi vlastne hradia? Nepamätám si, že by niekedy vypadlo viac ako jedno kolo na týchto linkách... To z vozovne zoberú vhodné vozidlo a vodiča ako vyčarujú? Sedavá záloha vo vozovni môže ísť aj na 801 a 901?
Skús si naštudovať, čo je obsahom emisnej kontroly a čím sa riadi. Emisnou kontrolou prejde samozrejme aj Praga RND alebo Tatra 111, pokiaľ je adekvátne udržiavaná, keďže na každé vozidlo sa vzťahuje legislatíva platná v čase jeho schválenia.
Hmm, ale ja si pamätám, že pred zopár rokmi [nedarí sa mi to vygoogliť] jazdili s mýtnymi jednotkami aj linky 91 a 191 a aj vozy Slovak Lines. Čo sa v tomto za posledné roky zmenilo? V Rakúsku ani v Maďarsku na trasách liniek 801 a 901 sa mýto pre autobusy nepoužíva?
Lenže imhd je môj obľúbený web a píšu sem šikovní ľudia. ? Určite Volánbusz? Nie náhodou Kisalföld Volán? ? Alebo Enykk - ak tomu správne rozumiem, tak to je koordinátor dopravy v žuje Gyor - Moson - Sopron?
Nielenže si ho vydupal, on si ho priamo napísal na mieru. Čo nič nemení na tom, že zákon bol platný a Zlomkovec musel vyžadovať jeho dodržiavanie.
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Myslíš, že zamestnanci VW majú doma striktne stanovené časy, kedy musia prísť z práce? ? Smerom do práce chápem, že nechcú riskovať, že ten 3. sa pokazí, ostanú niekde trčať a nestihnú prísť načas do roboty, ale opačným smerom? Tlačiť sa deň čo deň iba kvôli tomu, že možno raz za 3 roky sa ten 3. autobus pokazí a prídu kvôli tomu domov možno o 15 minút neskôr?
S tým, že prvý spoj by mohol začínať a končiť na Vrančovičovej úplne súhlasím, mohol by to byť pokojne prejazd z nejakej 63.