Mozno to bude blbost, ale k L95
Nemohla by robit iba okruh s vynechanim Muchu?
Tym, ze by v jednom smere sla cez Lachovu (kedze tato vetva fakticky nema pripoj na elinu) a v druhom cez Hraniciarov?
Teda trasa Hrobakova-Starohajska-Bosakova-Mlynarovicova-Farskeho(priebezna konecna)-Hraniciarov-Hrobakova
Podla maps by sice bola ta cesta dlhsia o 600 m, ale sucasne otocka cez Muchovo ma 1,2 km, cize fakticky by sa usetrilo 0,6 km na kolo.
K vyhrade, ze na Hraniciarov prestupuju na 95 a z nej potom na elinu - pokojne tak mozu spravit na Hrobakovej a z L88 (myslim, ze takto prestupuje minimalny pocet ludi, ak vobec niekto) "cez cestu" na Lachovej
Nemohla by robit iba okruh s vynechanim Muchu?
Tym, ze by v jednom smere sla cez Lachovu (kedze tato vetva fakticky nema pripoj na elinu) a v druhom cez Hraniciarov?
Teda trasa Hrobakova-Starohajska-Bosakova-Mlynarovicova-Farskeho(priebezna konecna)-Hraniciarov-Hrobakova
Podla maps by sice bola ta cesta dlhsia o 600 m, ale sucasne otocka cez Muchovo ma 1,2 km, cize fakticky by sa usetrilo 0,6 km na kolo.
K vyhrade, ze na Hraniciarov prestupuju na 95 a z nej potom na elinu - pokojne tak mozu spravit na Hrobakovej a z L88 (myslim, ze takto prestupuje minimalny pocet ludi, ak vobec niekto) "cez cestu" na Lachovej
Ike
Ak sú dopravné zápchy a vozidlo mešká, tak je to externalita, za ktorú vodič nemôže. Ale ak má vodič meškanie a ešte púšťa osobné autá, tak potom priamo spôsobuje nespoľahlivosť verejnej dopravy, priamo spôsobí, že cestujúci nestihnú prestupy a priamo ich demotivuje využívať verejnú dopravu. Ak k tomu pripočítame, že svojim správaním ešte vytvára preferenciu IAD, tak ide naozaj o signál "choďte IAD". Ak klesne počet cestujúcich a následne dopyt, mesto bude škrtať výdavky, môže sa stať, že vodič bude na odstrel - preto "schizofrenik".