Je tam explicitne uvedene ze Wien Ticket s priplatkom sa da kupit len v pokladniciach s iKVC.
Vid rozdiel medzi:
Cenník osobitnej tarify - EURegio WIEN TICKET
(v pokladniciach ZSSK s KVC aj cez internet. Lístky majú odlišné podmienky, presné informácie nájdete na konci stránky)
a
Cenník osobitnej tarify - EURegio WIEN TICKET Z100*
(v pokladniciach ZSSK s KVC)
Oficiálne nie, v praxi Ti však nik nevie vyvrátiť, či si ne-/skončil pôvodnú cestu tam, alebo či začínaš cestu späť. A ak to ešte vhodne zokruhuješ tak už vôbec nie.
Pre svoje čisté svedomie by som si však dokúpil aj MHD+. Kedysi tam taká možnosť bola a myslím, že je aj teraz.
Bolo by dobré keby Cestujúci vedeli že pes má mať náhubok na papuli ešte pred nastupom do vozidla a ak ho nemám vôbec tak sa opýtam vodiča či môžem nastúpiť bez náhubku.Drzost a bezohľadnosť cestujucich prekvita.A nástupy a výstupy s kočíkom detto... Dnešná príhoda,pokus vopchať 3 kočíky do Citelisu...to som ešte nežral...
Wien Ticket plati do vsetkych stanic Viedne. To znamena ze ak cestujes napr. na Floridsdorf, mozes cestu dokoncit na ten isty listok. To neznamena ze sa mozes premavat hore-dole vlakmi po Viedni cely den.
Ja už sa v tom strácam: Keď si niekto kúpi spiatočný lístok vlakom z Bratislavy do Viedne za 14 € (po novom už aj cez eshop ZSSK), tak vlakmi môže cestovať v rámci Viedne, a teda môže ušetriť na MHD?
„Vodič stál na príjazdovej koľaji pred výstupišťom Jungmannova, pričom prvý podvozok vozidla už mal za výhybkou. Dostatočne sa v zmysle prevádzkových predpisov nepresvedčil, do akého smeru je prestavená výhybka a keď začal s električkou cúvať, došlo k jej vykoľajeniu,“ informovala našu redakciu hovorkyňa Dopravného podniku Bratislava Adriana Volfová.
Áno, zistil: Dĺžka vozidla v metroch je väčšia ako IQ vodiča v bodoch. Vidlicová jazda. Obhliadka trate ukázala, že bol v priečnom smere deformovaný koľajnicový pás ako následok, nie ako príčina. Takže ďalši "odborný zásah" do zvršku, tentoraz vynútene a TRABUSTíkmi, autogénom a kladivom, pekne zboku a na kúsku, nech to fajnovo skrehne a v prvom mraze nech sa zlomí...
Chcem sa v súvislosti s týmto opýtať: je možné podhodenie výhybky na tých "spleťových výhybkách", napr. konkrétne cestou hore Nám.SNP, na l.č.4, v prípade Škodovky "vidlicová jazda" a zo 4 podvozkov ten posledný, zadný by zrazu na konci splete odbočil v dosť vysokej rýchlosti (a dosť nečakane) na Obchodnú... lebo dosť pochybujem, že by vodič zbadal, že sa zadná časť po spleti pohybuje o niekoľko cm viac vpravo... ?
Znova - preco tym padom nenechal prejst cely voz do zastavky, a potom celym vozom po "spravnej" kolaji spat do mesta? Co ju v meste chceli otocit na Jesenskeho, ci rovno na SNP?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac