To ze je to medzinarodny listok vobec neznamena ze tam ma byt len Wien. Este aj Wien Tickety ktore su explicitne platne do vsetkych stanic Viedne sa formalne vydavaju do Wien Hauptbahnhof. Tarifny bod Wien podla mna neexistuje.
UIC = Medzinárodná železničná únia. Lacný mi (TCV) nepríde. Však choď na Bhl do kasy a vypýtaj si lístok za TCV, myslím, že Ti ho tetuška rada vydá. Pre ilustráciu: Wien, Hbf. - Hodonín, jednosmerný, pre jednu osobu 44 alebo 49 €. Asi pred mesiacom som taký držal v ruke. Pre úplnosť: druhou triedou. A už vôbec netuším, prečo tam bolo ako (Z:) uvedené Wien, Hbf. Keďže je to medzinárodný lístok, tak by tam malo byť len Wien.
A čo je to UIC? ? A prečo jedovatý - za to, že je drahý ten medzinárodný cenník? Na stanici sa čo dá kúpiť za neho (teda draho) - napr. jednosmerný lístok "Bratislava - Wien" je za TCV?
Sanky su tam nato, ze radiove ovladanie maju len skodovky. V zemi cca 5 m pred sankami je krabica s prijmacom a ked ponad nu prejde voz s vetrou tak mu to postavi cestu automaticky (aj automaticky zablokuje ked je vyhybka uz predtym spravnym smerom).
Nikde som nic ine nenapisal. Len som napisal ze najskor musi byt funkcny koordinator. Ani IDS JMK predpokladam ze nefunguje tak ze sa 30 dopravcov dohaduje na kazdom prde.
Keby na stopčiare nestáli v pruhoch tí, ktorí sa tak strašne ponáhlali, tak by to bolo vyšlo. Lenže v ľavom stálo 6 áut a pravý sa začal vyprázdňovať cez zelenú šípku. Vedel som že v momente kedy budem na rade už padne zelená guľatá, takže mojim úmyslom ísť rovno by som neblokoval tých, čo na zelenú šípku odbáčajú. A ako som si tak gúľal cez pravý rovno/pravý pruh, tak som videl tých pretekárov. Ono zasa bezdôvodne pomalá jazda tiež nie je ideálna, najmä ak by som sa šuchtal a blokoval niekomu napr. zelenú na ľavej odbočke a pod. Ale keď som na 4 pruhovej ceste, pričom dva sú v smere ktorým idem, keď nie je žiadna pravá odbočka alebo niečo po ceste k svetlám, do ktorej by som vjazd niekomu za mnou zbytočne predlžoval, tak naozaj nemám problém ísť 30 km/h lebo viem že o 150 metrov by som aj tak zastavil. Aj tak ma môžu zľava pohodlne a bezpečne obehnúť, čo aj robia. Len aby som videl ako na mňa svietia brzdovými svetlami. Mimochodom, po Viedni síce autom moc nejazdím, ale tam sa tak agresívne nejazdí. Náhodou som chytiť prvé miesto na stopčiare a keď padla zelená, plynulo som sa rozbehol na 50 km/h a to BMW sa na mňa ani nelepilo, ani netlačilo, ani ma nešlo obiehať (bolo to na štvorpruhovej komunikácii). A rovnako autá v ľavom pruhu. Prvý išiel paralelne so mnou.... Na ďalšej križovatke sme plynulo pokračovali, ja som podradil na 3., lebo som už z diaľky videl že v mojom pruhu stoja tri autá, v ľavom iba jedno. Po Viedni sa mi jazdilo oveľa príjemnejšie než v Bratislave.
Nik ich to neučí a sami na to zvyčajne neprídu. A ono úplne boha stačí, keď nevedia jazdiť práve tí prví dvaja na stopčiarach. Darmo je za nimi ďalších 25 + 25 normálnych vodičov, keď sa predok nehýbe...
Poniektorí ešte stále nepochopili (a niektorí nepochopia do smrti), že plynule menšími rýchlosťami je reálne vyjadrené cestovnou rýchlosťou viac ako rozjazd - plný knedlík - žiadny výbeh / ustálený udržovací výkon - plná brzda - zastavenie - rozjazd...
Nech žije plynulosť a priepustnosť...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac
Poniektorí ešte stále nepochopili (a niektorí nepochopia do smrti), že plynule menšími rýchlosťami je reálne vyjadrené cestovnou rýchlosťou viac ako rozjazd - plný knedlík - žiadny výbeh / ustálený udržovací výkon - plná brzda - zastavenie - rozjazd...
Nech žije plynulosť a priepustnosť...