A hlásenie vo voze je po starom alebo už hlási nové názvy?
Inak som zvedavý, či od začiatku školského roka konečne tie nové ciele nahodia aj na transparenty alebo to so starými názvami bude jazdiť donekonečna. Ak zámerne ponechali staré ciele (ako píše Mike), tak potom nechápem načo vôbec menili názvy zastávok.
Spoj 5:06 z Prokofievovej má byť na zast. Vozovňa Trnávka cez pracovné dni 5:32 a cez víkend 5:30. Tieto časy sú aj na zastávkových cestovných poriadkoch a aj v palubných počítačoch vozidiel.
DPB už 48 dní nezmenil transparent na L207 a L212. Porušuje tak ustanovenie vyhlášky MDVRR SR č. 124/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva cestný zákon § 5 ods. 3. Znamená to, že niekto si v DPB neplní svoju pracovnú náplň, alebo je nespôsobilý na túto pracovnú náplň.
Je to na fólii, špeciálnu ochranu voči UV žiareniu to nemá. Otázne je, čo sa tie nálepky vôbec dožijú leta (v zime ich to nevytiahne, viď nálepky s informáciou o predaj CL IDS BK nad výdajným okienkom, ktoré do apríla farbu celkom dobre držali a vybledli až v lete), keďže niektoré boli zničené už v priebehu týždňa (napr. Trnavské mýto, Kamenné nám.).
Inak, osadzujú sa postupne od cca 8.8.
No, takže najhorší možný prípad má tiež riešenie - stlačím si pri iných dverách extra dopyt navyše a jedny iné dvere sa otvoria zbytočne - a pre ostatné prípady, dovolím si tvrdiť, že väčšinu, to funguje dobre.
Napriek tomu, že v našich MBCC sú dva druhy tlačidiel - dotykové pri dverách, bežné rôzne po vozidle - aj tie bežné STOP tlačidlá na tyčiach rôzne po vozidle aktivujú dopyt na najbližších dverách. Zatiaľ sa mi ešte nestalo, že by dvere, ku ktorým som po takomto vyžiadaní zastavenia následne prišiel, ostali zatvorené a/alebo sa otvorili (aj) akékoľvek iné dvere. (Samozrejme, ak vodič neotváral na všetkých zástavkách zásadne všetky dvere...)
Mam niekolko otazok ohladom elektricky ovladanych vyhybiek. Ja viem ako funguju, ale pozeral som si starsie prispevky o tejto teme na fore a chcem sa spytat:
2. Podla fotiek co som videl, tak T3G maju aj tlacitko na lavej bocnici, aj "vyhybka bez / pod prudom" na paneli, co zrychlovace nemaju. Ktory by sa mal pouzivat?
3. Na krizovatkach ako Radlinskeho / I. Karvasa je len jedna znacka pre povelovy trolejovy kontakt na vedeni, pred prvou vyhybkou, a na trati smer Hlavna stanica uz nic. Ked vodic stlaci tlacitko na prehodenie, tak sa zmenia obe vyhybky v krizovatke?
Predpokaldam, ze sa o ziaden papier nejedna. Bud je to plastova folia (podobne ako sa pouziva na reklamy na vozidla), alebo by som ovakaval este komatex. Ale skor ta folia.
Ak je to papier, tak opat len s nejakou foliou na vrchu. Ta vsak nezabrani natahovaniu vody do papieru zo zrezanej hrany.
A keby tým smerom práve bol balík ľudí s kuframi a opačným smerom prázdno, tak by sa jedny dvere otvorili zbytočne a aj tak by som si potom otváral extra dopytom.
Chcel by som sa spýtať...
Cestovné poriadky nie sú nejak zosynchronizované s mobilnou verziou?
Lebo na mobile mi ukazuje, že z Prokofievovej na Vozovňu Trnávka linkou 96 to trvá 24 minút (5:06-5:30), tým teoreticky stíham prestup na 65 smerom do Rače, ktorá ide o 4:34.
Na PC mi ukazuje, že cesta linkou 96 trvá o 4 minúty dlhšie, teda 28 minút (príchod na V. Trnávka o 5:34) a následne nestíham prestup.
Údaje sú z plánovača cesty.
Som celkom zmetený, tak neviem, ako cestovať do práce.
Lesklý papier je nepriepustný, takže voda po ňom stečie, kým do matného (kancelárskeho) sa vpije. Slnko Ti vyťahá aj zalaminovaný papier.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023