A ty schvalne ignorujes, ze nikto kto po slovensky vie nebude citat nemecky a anglicky text?
A je jedno ci po nemecky alebo anglicky vie. Resp ak si ho aj precita a jeden text hovori jedno a druhy druhe, sa vola zmatocnost.
A samozrejme to ze ty vies cudzi jazyk, to ze ja viem cudzi jazyk, neznamena, ze ho vedia vsetci. A ze tych ludi je dost.
Kde na listku je napisane, ze to DPB zasle na bankovy ucet?
Jednoducho DPB nema co zadrziavat moje peniaze bez mojho suhlasu, sposobom, ze ja musim vykonat kroky aby som sa k nim dostal. Tomu sa ludovo hovori kradez.
To schvalne ignorujes, ze tam je po ANGLICKY a NEMECKY, ze ich maju kontaktovat na OTS@DPB.SK a ze to DPB posle aj postovou poukazkou ci na BANKOVY UCET? Alebo len nevies po anglicky/nemecky?
To ze automat sa svojvolne bez suhlasu zakaznika rozhodne zadrzat peniaze je samozrejme zle. Lenze to je dosledok pristupu "tonetreba" ked sa upozorni na problem vopred. Spravny postup v Bratislave je spustit nepodarok, nechat sa zdrbat mediami, potom navonok vymyslat vyhovorky (dazd ako dovod chybajucej feature je top!) a interne plakat a navela navela to za dalsie peniaze dat dorobit. Len preboha to nespravit poriadne.
Pritom je to tak jednoduche: Zakaznika sa spytat ci ma stale o listok zaujem aj v pripade ak automat moze vydat len poukaz + umoznit vyplatenie penazi aj na ucet (a ROVNO o tom informovat, nemat to ako utajenu moznost).
Zas dobry napad zle realizovany.
Mimochodom, preco DPB nestacilo 7 mesiacov na vyriesenie terminalov do automatov?
Ale tvoj prispevok bol reakciou na prispevok 969, cize si musel citat aj tie medzi.
Ano WTF, co to je zase... Ked sa niekto rozhodne ze mi nevyda, iba mi da listocek a to je vsetko, tak WTF.
A je mi jedno ze uplne cely svet to tak robi, kedze kedysi uplne cely svet veril, ze zem je placata.
1) Ja nekritizujem tuto moznost, ja kritizujem jej prevedenie a to ze je to nedomyslene. zakaznik mal dostat na vyber:
- nechat DPB preplatok a neskor ho vybavovat
- ist pesi
- ist taxikom
- pozicat si bicykel z mestskej pozicovne (jaj sorry, to mesto este nedalo)
Opat dodavam, keby si DPB dokazal po mesiaci spustit predaj prostrednictvom karty, tak staci hlaska: "Automat nema dostatok minci, zaplatte kartou prosim."
3) Pise sa tam: Pre podanie ziadosti o vratenie nevrateneho vydavku sa DOSTAVTE po 24 hodinach v pracovnych dnoch na referat odbytu cestovnych listkov. Podstatna cast turistov v BA su zo SR a CR a ti budu citat text v slovencine.
Ostatne ako sa vyjadril DPB pre media, cele je to omyl a automaty vydali tieto listky pre poveternostne podmienky. (Ano skutocne pouzili toto vysvetlenie ? )
samozrejme bola a bolo si treba precitat cele vlakno od zaciatku.
"Ako napad sa mi to celkom lubi, ale v tejto rovine to sklza do okradania. Rozumne riesenie by bolo, keby automat dal takuto moznost na vyber zakaznikovi. Resp. aby mu dalo moznost aj kupit viac listkov, az kym nebude mat automat vydavok.
Proste to cele domysliet.
Samozrejme este keby fungovala moznost platit kartou, tak je to asi cele zbytocne..."
Akurat bola reportaz o automatoch na Markize... Na jednej strane slecnu/pani chapem. No na druhej strane tolko rozruchu, ze by sa mala trepat na centralu pre peniaze, ale kvoli reportazi pre Markizu sa vedela dotrepat na Safko.
Automat neziadal suhlas na zadrzanie penazi. Uved prosim priklady, kde funguje nieco take, ze automat ti bez varovania zadrzi peniaze a musis vynalozit dalsie naklady, vacsie ako vydavok, aby si vydavok dostal naspat.
To, ze je to protizakonne uz je len detail.
Zrejme vyziadanie suhlasu neboli schopni prelozit do cudzich jazykov, tak zvolili taketo idiotske riesenie.
Preco by to nemohlo byt riesene ako vsetky kavove automaty, selecta a podobne? Ked nema peniaze na vydaj, tak svieti hned od zaciatku napis/kontrolka "automat nevydava" a je cely problem vyrieseny. Ci ked robi nieco rozpoctova institucia, tak sa to neda?
+Ámos #215969: A že sa tento spôsob uplatňuje na celom svete? Boli by ste radšej, keby taký automat nepredával lístky vôbec? V tom Ámosovom prípade by mu pokladníčka povedala: Máte smolu, príďte si po nákup zajtra, nemám vám vydať.
Info od zdroja...
Na emailovú adresu na doklade o "nevydaní hotovosti" treba zaslať oskenovaný alebo odfotený lístok, IBAN, telefónne číslo pre overenie, k tomu napísať, koľko peňazí bolo daných do automatu a čo chcel zákazník kupovať.
Z ekonomických dôvodov odporúčam uvádzať IBAN takého účtu, pri ktorom neplatíte za transakcie v prospech účtu.
Prvou odporúčanou možnosťou je však prísť si po peniaze osobne. Možno podľa niekoho zle počítam, ale ak mám kvôli tomu niekam cestovať a kupovať si ďalší lístok, preferujem bezhotovostné vrátenie. (argumenty o PCL neakceptujem, inak by som si predsa nekupoval ani prvý papierový lístok + vcíťte sa do kože turistu)
1) A ako ma potom automat riesit, ked moze tlacit listok ale nema hotovost na vratenie? Pride ti 10 ludi, vsetci zaplatia bankovkami, automat sa vysupe z drobnych a pride 11, ktory si listok nemoze kupit, lebo nejsu drobne - a zas bude zly zly DPB, ze tam nestal SBSkar s obrnenym autom a drobakmi
Pokial viem, ak na beznom automate blika zelena, tak tiez nemusim dostat vydavok spat, a nikto mi nevytlaci potvrdenie. Okrem toho ako som vravel, na zapade je to castejsie, ako si myslis - dokonca aj ČD v cesku to tak robia (kebyze radsej daju, ze si to clovek moze vybrat kdekolvek (DPB, SlovakLines, ZSSK pobocky) a bez 24 hodinoveho limitu)
3) Staci citat - emailom - mas to aj na tom listku napisane a podla reakcii na facebooku odpisuju a posielaju postove poukazky raz-dva
1. Preco by si mali nechat celu sumu, ked nemaju drobaky? Si vies predstavit, ze ides do obchodu spravis nakup, zaplatis a pokladnicka ti povie, zajtea si pridte po vydavok.
2. To co pises, ze mozem kritizovat som aj kritizoval, nic viac. Treba citat pozorne.
3. Ak si takto kupi listok turista v sobotu a v nedelu odchadza, akym sposobom si vybavi vratenie penazi? Oddide s trpkym pocitom, ze v BA ma okradli.
Da es schon gestern war, wird das Handy nicht mehr beim Busfahrer sein (am selben Tag besteht die Möglichkeit es direkt im Fahrzeug abzuholen, falls es jemand dem Fahrer gibt). Eine Woche lang werden Fundstücke im Betriebshof aufbewahrt, in dem das Fahrzeug in dem sie gefunden wurden ist. Am Sonntag waren Busse aus drei Betriebshöfen auf der Linie 93 im Einsatz, die meisten aus Petržalka. Drei Busse waren aus anderen Depots, aber diese konnten auch später den Dienst angetreten haben, da sie die Nachtbusse bedienen (aber auch schon um 16:30, leider kenne ich die Details nicht). Meine Empfehlung ist bei +421 2 5950 5950 aufzurufen und das Glück dort zu versuchen. Schreib uns deine Erfahrung, mich interessiert ob da jemand Deutsch oder English sprechen kann und ob sie dir helfen konnten. Unbedingt das Datum, Uhrzeit und Linie melden.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zlomok