Nákup nových lôžkových vozňov viackrát neprešiel z finančných dôvodov, pretože to nie je financovateľné z eurofondov a vlastné prostriedky šli do iných typov vozňov, tak sa vymyslel tender na prenájom 30 lôžkových vozňov, ten však bol zrušený z dôvodu toho, že sa doň prihlásil iba jeden uchádzač – Wagon Service SK, ktorý zhodou náhod obstaral nové vozne práve kvôli tomuto tendru.
Slovensku k tomu modelu DB chýba jedna maličkosť - VRT. 50 € za čo? Za single? Nemám problém. Ak to bude 50 € za T3, tak pôjdem radšej skôr a prespím v cieli v hoteli.
Mne tých 5 - 6 hodín pomôže. A ak chodíš spať o tretej, tak tam máš tých pár vozov na sedačku. Kolenovrti sú práve tí, čo "nechcú" spať a potom sa snažia za každú cenu sa v tej sedačke roztiahnuť a zabarikádovať. Preto by tam mali byť, ako správne ufo písal, len tie veľkopriestory.
Mmch., ja už cestujem prakticky výhradne lôžkami a problém s "rôznymi osobnosťami" som nikdy nemal. Empiricky mám vyskúšané, že ak si kúpim double, tak v 99.9 % prípadov som tam sám, aj keď je to pred Veľkou nocou, pred prázdninami, pred Vianocami. Kolenovrti predsa nebudú kupovať "predražený" double.
V RegioJete sme takto raz v Rači vystúpiť chceli, ale stevardka nás začula a postaviac sa do dverí prosila aby sme nevystupovali. Kým sme sa nepohli, tak tam zostala stáť.
Este treba pockat zhruba 42 rokov a DPB mozno konecne pochopi ze elektronicke informacne systemy byvaju obzvlast uzitocne pri vylukach, teda vtedy kedy ich DPB vypina.
Mna by inak zaujimalo ako vodici pocas vyluky zabezpecuju dodrziavanie CP ked ho v PP nemaju...
Doba už trochu pokročila, ubytovacie vlaky sú totálne stratové, do Wlab nedáš logicky toľko ľudí ako do Bmp, takže vzor DB by sa mal realizovať aj na Slovensku. Radšej niečo ako IC,čo spraví BA - KE za 5 hodín aj v noci...
A keď spacáky áno, tak nech sa páči s príplatkom 50€, aby si na seba zarobili. A potom sa uvidí, či sú tu tie vlaky nitné.
Ja mam s lozkom na uvedenych vlakoch ten problem, ze jednak je jazdna doba prilis kratka na to aby som sa vyspal (ak vstavat musim hodinu vopred, tak mam z KE 5-6 hodin, navyse vo vlaku sa casto budim). A platit si lozko za to, ze budem aj tak nevyspaty mi pride ako slusna blbost. Dalsi problem je ze su ludia ako ja co bezne chodia spat okolo 3:00 a co by som dovtedy v tom lozku asi tak robil? No a potom je tu ten element, ze lozko znamena bud spat vo velmi malom priestore s dalsimi dvomi ludmi (a na tych vlakoch to su rozne osobnosti) alebo si zaplatit pomerne vysoky priplatok. Oboje moze odradzat.
Osobne nechapem co je kolenovrtanim na ceste na sedacke. Ak to zvladaju ludia o 12:00, preco to zrazu o 0:00 je problem? Kolenovrtanim to je mozno vtedy ak chce clovek po ceste spat. Inak nie.
Ja nemám žiaden problém cestovať Zemplín či Poľanou - v lôžku. Len je chyba, že tie "ruské" WLABmee sa nechcú rozmnožiť a lôžkový vozeň evidentne nie je pre ZSSK prioritou, lebo ho nevie postaviť Móric ani Póor.
To je zase nezmysel od teba, ľudia bez domova si nebudú platiť lístok v Zempléne, lebo naň nemajú. Ten vlak je jednak plný kolenovrtov, ktorí idú celú trasu na sedačku, jednak je plný preto, že chýba kapacita na kratšie trasy.
Mmch., tí kolenovrti sú prevažne režimkári, ktorí si nedokážu predstaviť, že by mali vo vlaku za niečo (napr. za lôžko / ležadlo) platiť.
Lebo...? Ja skor lutujem ludi co su odkazani na posledny vlak o 17tej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider