Este jeden argument pre odlisenie trakcie je ten, aby cestujuci vedel, ktore linky moze pouzit ak je nejaka mimoriadna situacia a trolejbusy nechodia. Keby to bolo vsetko oznacene v kope, tak by nevedeli, ze s ktorou linkou maju pocitat.
Aké vyznať v rozdielnych trakciách? Prečo? Čo znamená pre CESTUJÚCEHO rozdielna trakcia? To je úchylný fandovský prístup. Vlkovi by malo byť jedno, či trombelus alebo antabus.
Tramvaj do toho nemiešajte, tá má iné vlastnosti, kapacitu, plní iné úlohy atď.
I.
Color: Bulharčina tu nie je, iba link na bulharskú stránku. To by mohlo stačiť, veď to poznáme bulharské metre a tie ich záchody, ktoré tam vlastne nie sú
Andy neviem ako často chodíš na Ke diskusiu tak ti dám odpoveď aj sem:
Andy: No tá info bola daná na tlačovej konferencii. Že budú dve hlavné podmienky a to nízkopodlanosť vozidla a pohon na CNG. Tu máš aj na to link http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1084727
Na to som akosi pozabudol, ale Krcace budu asi na znamenie, len este vedenie uvazuje ako to spravit, kedze eliny maju dopytko, a u nas elinove zast na znamenie neboli
ale tu prichaza zbytocne zvadzanie starych cestujucich. L12 mala kedysi trat KAROLA SMIDKEHO (ASTRONOMICAL STREET) - SAFKO, potom sa predlzila do Karlovky a potom do Dubravky, a potom sa skratila pos SAFKO z druhej strany, a vznikla 14, co je vlastne povodna 12.
Zase linku 12 predlzit do ruzinova je blbost, lebo o 7 zastvok kratsia ako 9, skorej by som 9 predlzil
J: neo to urcite myslel aj so smajlikom | V dnesnej situacii sa daju pospajat linky 12 a 14, a 7 a 11. Daco by sa dalo porobit aj so 6kou. Samozrejme pri zluceni liniek zdvojnasobit interval! So 7 a 11 by stacil daky rozumny kompromis ohladne trasy. Debata na tuto temu uz ale prebiehala.
"ze by bolo o jednu linku menej" - podla mna idealne by bolo keby sa vsetky linky konciace v meste s rovnakou kapacitou pospajali, pretoze by sa zvysilo pohodlie cestovania. Ked ides z bodu A do bodu C cez bod B, je pohodlnejsie ist rovno jednou linkou z A do C, ako ist z A do B, tam pockat priemerne 10 minut a ist do bodu C.
Keby sa nieco stalo v KV, tak tu linku jednoducho otocis na Ludovita Stura a mas to ako doteraz.
A je nejaky logicky argument na to, aby sa tie linky precislovali? Podla mna je lepsie ked su odlisene, mne sa tak napriklad lahsie hlada v hlave prestup. Napriklad chcem ist z domu na Kramare. Tym, ze trolejbusy su 2xx, u mna chodia trolejbusy a aj na Kramare chodia trolejbusy, tak automaticky mozem zabudnut na autobusy, a uz len rozmyslam nad jednotlivymi 2xx. Inak by som musel mysliet aj na autobusy, ktore by boli zbytocne Sice sa to zda blbost, ale je to pravda.
Andy: No preto, že by bolo o jednu linku menej. L12 do Ružinova nie je dobý nápad. Niečo sa stane v KV a nestojí len KV a Dúbravka, ale aj jedna linka Ružinovu. Pokiaľ nebude trať mimoúrovňovo križovaná tak určite nie, potom samozrejme áno.
Andy, Spectre, si: Presne tak nehajme si naše dvestovky. Ptarí to do Bratislavy a hotovo a nie je logiký argument prečo by sa to malo prečíslovať. Ľuďom je jedno či ide v 212 alebo napr. 62, a niečo také, že inde sa to tak robí neobstojí. To nie je životne dôležitá vec.
neo: A čo máš namysli pod pojmom expresná päťka. Vieš eliny sa nepredbehnú, takže keby vynechávala isté zastávky, tak by sa neskôr za niekym šuchtala.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre