A naco? Podstatne je, ze si stale niekto na tom moze nabalit vrecka...
http://ekonomika.sme.sk/c/20121471/vyriesit-problemy-integrovanej-dopravy-ma-externista-analyzou-za-200-tisic-eur.html
http://ekonomika.sme.sk/c/20121471/vyriesit-problemy-integrovanej-dopravy-ma-externista-analyzou-za-200-tisic-eur.html
BigMac
Ale seriózne: Ako uzol pre prímestskú dopravu to použiteľné je, resp. by bolo. Žiaľ zatiaľ len pre smery od Pezinka a Senca. Už na DS by si musel robiť úvrať v žst. Predmestie alebo stavať spojku. V súčasnej priestorovej dispozícii novomestského zhlavia na Predmestí si to dosť dobre predstaviť nedokážem, jedine preložkou jeho časti na tzv. Kóreu, bývalé odovzdávkové koľajisko Istrochemu. Podobný problém máš aj od Záhoria.
A nechcem vedieť, čo by sa dialo v križovatke, či skôr v súkrižovatčí Račianska#Pionierska#železničné priecestie#Jarošova#Kukučínova#Hálkova.
Nedokážem si tam predstaviť tie vyprázdňovacie a čakacie časy pri úrovňovom krížení... Niečo by muselo ísť pod zem, v tomto prípade by to asi bola železnica, tam by to bolo najjednoduchšie.
Nič nie je nemožné, ale všetko závisí od peňazí. Celé mi to príde ako vlhký šotosen. Alebo inak:
Dejte mi miliardu a já to udělám!