Reakcia na: 810zssk #213375:
Ten ultimátny chaos tam už je. Mojim cieľom je navrhnúť jeho legalizáciu a tým zjednodušenie orientácie pre cestujúceho. Pretože terajší stav je, že N21 Ti síce oficiálne odchádza povedzme 1:30, no v jednu noc Ti odíde 1:30 a druhú 1:35, pričom CP tomu nie je prispôsobený. Viem, že by to nebolo ľahké, no teraz na to pozerám čisto z pohľadu cestujúceho. Pre cestujúceho by bolo rozhodne prijateľnejšie, keby mu tá N21 odišla 1:32, ale každú noc a presne. Je predsa non-sense, že linka mešká už na východzej zastávke. Argument s prípojmi beriem, ale znova poukazujem na to, že tie spoje neodchádzajú z HLST presne podľa CP, ale, v podstate, náhodne po čase odchodu.
810zssk
1. Oddelenie CP (aspon na urovni obehov) pre noc pred vikendom/kladivkom. Tam kde je to nutne pridat v noci pred vikendom voz, aby sa neprenasali meskania do dalsieho kola (potencialne aj zmena chrono) a podla moznosti iste zahustenie intervalu cez vikendy (ale to na ziadnej linke nie je akutne, hoci taka N95 si to pyta).
2. Zaujem o kvalitu poskytovanych sluzieb - a tam spada aj dodrziavanie zakona o cestnej doprave, ktory hovori ze doprava sa vykonava podla cestovneho poriadku a nie podla toho ako sa vodicovi hodi. Kontrola kariet po kazdej sluzbe a za predcasne odchody najma v okrajovych casoch premie dole automaticky. Idealne mala suma za kazde jedno prekrocenie: raz si sa pomylil a odisiel o minutku skor? Ok, stane sa, dole pojde minimalna ciastka (do eura). Si hovado a mas na haku? Nakopi sa ti to a dole mas cele premie.
Plus sucastou noveho systemu hodnotenia prace vodicov musi byt odmenovanie tych dobrych, nie len sankcionovanie zlych.