Ako ja chápem, že tu máme nenormálnu byrokraciu, ktorej všetko trvá, ale keďže robím v projekcii a spolupracujem aj s Dopravoprojektom, viem že dokumentácia na takú stavbu až tak dlho netrvala. Čiže preto hovorím, že najhlavnejší problém je samotné Slovensko.
Nakoľko každé z tých dvoch nástupišť bude riešiť úplne iný smer a prepravný prúd, tak v prechádzaní linkou 9 problém nevidím. Keby v tom mieste (pred Tržnicou) mali L1 a L9 každá svoju koľaj (a perón len pri koľaji L1), tak by si tiež nereptal, ale keďže nemajú, tak je hneď prúser. To neni o lepšej dopravnej obslužnosti, ale len o zvláštnej dogme, že stáť treba všade, kde sa to čo len teoreticky dá
To je podobný pseudo-problém, ako majú niektorí vlčáci, ktorí sa sťažujú na prejazd L3 na L8 (a naopak) a ten "nezmysel" im nedá spávať, aj tým by pomohlo, keby napr. došla L3 na začiatok perónu zast. Nám, SNP, všetkých vyhodila von, zavrela dvere, prehodila číslo linky, posunula sa k označníku a ľudí nabrala späť #leboinaksatoestenerobilo
Nie je to síce ideálne riešenie, ale aj s tým sa je niekde možné stretnúť. Konkrétne Praha, myslím linka 18, ide najprv Národní Třídou, zastaví na zastávke Národní divadlo, prejde križovatku, odbočí doprava na nábrežie a znova zastáví po 50m na zastávke dokonca s tým istým názvom.
Aha, takze tam bude zastavovat len preto aby tam nezastavovala. To ze tam jej zastavovanie potrebne nie je nevadi, ved tam bude novy oznacnik, ktory bude vyznamnou pamatihodnostou a pritiahne stovky cestujucich denne.
ja nehovorím aby to bolo za noc hotové ale stačí sa pozrieť do Antálye alebo Číny, kde všetko ide 10x rýchlejšie. Osobne si myslím, že to musia za 4 týždne mať hotové.
Z dôvodu, že sme v 21. storočí a zastávky sa už nebudujú tak, že proste cez noc dojde 5 ľudí z BEÚSu, vyrežú zábradlie pod Manderlom a voila zastávka na ceste v zákrute
Ale stále sa bavíme o dočasnom riešení (i keď v BA rozumej min. 5 ročnom), kým na nevyrieši zastávka medzi Manderlákom a Laurinskou. Ak tam necháš zastavovať aj L9, tak v prípade, že ju pôjdeš o 2 roky presunúť na trvalé miesto, nájde sa skupina desiatok ľudí, ktorý budú tvrdiť, že je dobrá tam kde je a treba ju nechať tam/mať obe.
Preto by som pri dočasnom riešení nechal na nej zastavovať len L1.
Za predpokladu zachovania súčasných odchodov L3 a L9 budú L3 RA-->PE a L9 KV-->RU prechádzať (min. v kladivá) popod Manderlák približne v rovnakom čase, +- minúta. A ak zároveň predpokladáme preklad L1 a L3, tak by L1 HS-->PE mala prechádzať popod Manderlu približne "v strede" medzi odchodmi L9 a teda riziko, že devina bude jedničkou brzdená je minimálne
Špitálska/TrMy ja beriem ako SMER, zatiaľ čo Ružinov len ako konečný CIEĽ, kam však idú L8 a 9 úplne inými SMERMI (ok, asi to neni úplne korektná terminológia). A pre mňa smer>cieľ, pretože v prípade zachovania súčasného zast. L9 sa bavíme o potenciálnom preklade s L4 až po dôležité Trnavské Mýto. Osmička aj tak pravdepodobne bude odchádzať z Nám. SNP tak minútu po devine, navyše tá predstavuje podstatne rýchlejšie spojenie, takže tak či tak väčšinou preberie rozhodujúcu časť cestujúcich z tohto uzla v smere Ružinov. Aj keby mala dajme tomu minútku meškať
Ale teda kto cestuje do Ružinova tak, že nasadne na to, čo mu prvé príde aj keď to znamená o 3-4 minúty dlhšiu cestu, a nechce sa mu krkolomne prebiehať medzi nástupišťami, môže využiť z Kamenného L3 na Blumentál + L8, cestovný čas má oproti L8 z Nám. SNP prakticky rovnaký ?
Nie, len mi pride nezmyselne prevadzkovat zastavku, na ktorej bude zastavovat jedna linka a dalsie dve tade budu prechadzat bez zastavenia, hlavne pokial pojde voz za L1, tak tam bude musiet zastavit tak ci tak a pockat kym tu zastavku obsluzi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku