Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mirtschi #213206:
Takých zastávok je v Prahe 3P a nikoho to netrápi.
Reakcia na: 810zssk #213205:
Ako ja chápem, že tu máme nenormálnu byrokraciu, ktorej všetko trvá, ale keďže robím v projekcii a spolupracujem aj s Dopravoprojektom, viem že dokumentácia na takú stavbu až tak dlho netrvala. Čiže preto hovorím, že najhlavnejší problém je samotné Slovensko.
Reakcia na: S499.1023 #213199:
Nakoľko každé z tých dvoch nástupišť bude riešiť úplne iný smer a prepravný prúd, tak v prechádzaní linkou 9 problém nevidím. Keby v tom mieste (pred Tržnicou) mali L1 a L9 každá svoju koľaj (a perón len pri koľaji L1), tak by si tiež nereptal, ale keďže nemajú, tak je hneď prúser. To neni o lepšej dopravnej obslužnosti, ale len o zvláštnej dogme, že stáť treba všade, kde sa to čo len teoreticky dá

To je podobný pseudo-problém, ako majú niektorí vlčáci, ktorí sa sťažujú na prejazd L3 na L8 (a naopak) a ten "nezmysel" im nedá spávať, aj tým by pomohlo, keby napr. došla L3 na začiatok perónu zast. Nám, SNP, všetkých vyhodila von, zavrela dvere, prehodila číslo linky, posunula sa k označníku a ľudí nabrala späť #leboinaksatoestenerobilo
Reakcia na: 810zssk #213197:
Nie je to síce ideálne riešenie, ale aj s tým sa je niekde možné stretnúť. Konkrétne Praha, myslím linka 18, ide najprv Národní Třídou, zastaví na zastávke Národní divadlo, prejde križovatku, odbočí doprava na nábrežie a znova zastáví po 50m na zastávke dokonca s tým istým názvom.
Reakcia na: Palo1987 #213203:
Tu nikto nehovori ze problemom je realizacia.
Reakcia na: S499.1023 #213199:
Aha, takze tam bude zastavovat len preto aby tam nezastavovala. To ze tam jej zastavovanie potrebne nie je nevadi, ved tam bude novy oznacnik, ktory bude vyznamnou pamatihodnostou a pritiahne stovky cestujucich denne.
Reakcia na: Rubber38 #213202:
ja nehovorím aby to bolo za noc hotové ale stačí sa pozrieť do Antálye alebo Číny, kde všetko ide 10x rýchlejšie. Osobne si myslím, že to musia za 4 týždne mať hotové.
Reakcia na: Palo1987 #213201:
Z dôvodu, že sme v 21. storočí a zastávky sa už nebudujú tak, že proste cez noc dojde 5 ľudí z BEÚSu, vyrežú zábradlie pod Manderlom a voila zastávka na ceste v zákrute
Reakcia na: S499.1023 #213200:
nebolo asi len z dôvodu, že sme na Slovensku, ale tak chápem no.
Reakcia na: Palo1987 #213198:
Nebolo.
Reakcia na: 810zssk #213197:
Pretože to považujem za prijateľnejšie ako to, že najakú zastávku bude jedna linka prechádzať a iné tam budú zastavovať.
Reakcia na: 810zssk #213197:
a nebolo by možné už dnes zriadiť dočasnú zastávku na Štúrovej aby ju obslúžila už rovno aj 4? A Jesenského už rovno presunúť k starému SND?
Reakcia na: S499.1023 #213195:
A naco bude dobre stat dva krat 50 metrov od seba?
Reakcia na: Valec #213183:
Nevšimol som si, že by VylúpnutéOko požadovalo zriadenie novej zastávky.
Reakcia na: 810zssk #213177:
To je teda nezmysel. Keď už tam bude prechádzať, nech tam aj stojí. Aufwand 30 Sekunden.
Reakcia na: Valec #213193:
Vazovovu sa po spusteni Blumentalu podarilo zrusit bez problemov, rovnako aj Jurigovo nam. nam zmizne a zatial neboli nejake protesty.
Reakcia na: JamaVOku #213190:
Ale stále sa bavíme o dočasnom riešení (i keď v BA rozumej min. 5 ročnom), kým na nevyrieši zastávka medzi Manderlákom a Laurinskou. Ak tam necháš zastavovať aj L9, tak v prípade, že ju pôjdeš o 2 roky presunúť na trvalé miesto, nájde sa skupina desiatok ľudí, ktorý budú tvrdiť, že je dobrá tam kde je a treba ju nechať tam/mať obe.
Preto by som pri dočasnom riešení nechal na nej zastavovať len L1.
Reakcia na: JamaVOku #213190:
Za predpokladu zachovania súčasných odchodov L3 a L9 budú L3 RA-->PE a L9 KV-->RU prechádzať (min. v kladivá) popod Manderlák približne v rovnakom čase, +- minúta. A ak zároveň predpokladáme preklad L1 a L3, tak by L1 HS-->PE mala prechádzať popod Manderlu približne "v strede" medzi odchodmi L9 a teda riziko, že devina bude jedničkou brzdená je minimálne
Reakcia na: 810zssk #213188:
Špitálska/TrMy ja beriem ako SMER, zatiaľ čo Ružinov len ako konečný CIEĽ, kam však idú L8 a 9 úplne inými SMERMI (ok, asi to neni úplne korektná terminológia). A pre mňa smer>cieľ, pretože v prípade zachovania súčasného zast. L9 sa bavíme o potenciálnom preklade s L4 až po dôležité Trnavské Mýto. Osmička aj tak pravdepodobne bude odchádzať z Nám. SNP tak minútu po devine, navyše tá predstavuje podstatne rýchlejšie spojenie, takže tak či tak väčšinou preberie rozhodujúcu časť cestujúcich z tohto uzla v smere Ružinov. Aj keby mala dajme tomu minútku meškať

Ale teda kto cestuje do Ružinova tak, že nasadne na to, čo mu prvé príde aj keď to znamená o 3-4 minúty dlhšiu cestu, a nechce sa mu krkolomne prebiehať medzi nástupišťami, môže využiť z Kamenného L3 na Blumentál + L8, cestovný čas má oproti L8 z Nám. SNP prakticky rovnaký ?
Reakcia na: Valec #213183:
Nie, len mi pride nezmyselne prevadzkovat zastavku, na ktorej bude zastavovat jedna linka a dalsie dve tade budu prechadzat bez zastavenia, hlavne pokial pojde voz za L1, tak tam bude musiet zastavit tak ci tak a pockat kym tu zastavku obsluzi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.