Odhliadnuc od Fresovho trucpodniku, ake podmienky by museli byt splnene na to aby bolo mozne dat petrzalsku radialu do predcasneho uzivania (ak taka moznost vobec existuje)?
Pri cuvani sa voz rozbieha 3. stupnom jazdy z 5 alebo 7 stupnov (pokial si dobre pamatam, urcite ma niekto opravi pokial sa mylim). Takze ono to vlastne az tak tahat nevie.
Pekné video z cúvania s T3... na to, že je to už dokončené, tam je ešte čulý ruch - na estakáde nejakí robotníci s dodávkou, na Šafku vrchári... aj pri cúvaní sa vodič električky riadi svetelnými signálmi... cez dilatáciu na Starom moste išiel dosť pomaly, to je tam tak obmedzená rýchlosť, alebo to bolo kvôli cúvaniu?
Inak plánuje sa ďalší test 1435 mm keď električku ponechali na nájazde na Starý most naloženú na návese a neodviezli ju hneď do vozovne alebo ju chcú presúvať až v nočných hodinách kvôli tomu aby neobmedzovali dopravu? ?
Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
Nie, v Petržalke to s ním v plnej rýchlosti vyklopia do Chorvátskeho ramena, čím bude skúška (ako aj skúška trpezlivosti všetkých naokolo) ukončená.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk