ZÁZRAK !!!
včera som dal na FB stránku DPB túto otázku:
Dobrý deň, mám otázku - akým spôsobom je vyhodnocovaný efekt zmien zastávok z bežných na zastávky na znamenie ? Bola vypracovaná nejaká analýza za účelom vyčíslenia úspory pohonných hmôt, zníženia časových strát, prípadne iných úspor ? Ak áno, kde by sa cestujúca verejnosť mohla dopracovať k jej výsledkom ? Budú/Boli tieto výsledky prezentované aj verejne ? Vopred ďakujem za odpovede a ostávam s pozdravom. Peter
dnes dali odpoveď:
Dobrý deň, analýza bola v rámci interných odborných útvarov vypracovaná. Pri analýze sa vychádzalo z plánovaného počtu zastavení na zastávkach MHD a rozdielu plynulého a spomaleného prejazdu a prejazdu zo zastavením a rozbehom. Táto analýza závisí od mnohých faktorov, ktoré v modely nemožno predpokladať/presne kvantifikovať (zmena chornometráže – zmena zaradenia sa vozidla po rýchlejšom prejazde zastávkou na cyklus svetelnej signalizácie, zvýšenie rozptylu jazdných dôb, vývoj cien PHM/energií...). Z uvedeného vyplýva, že potenciál na úsporu pri zavedení zastávok na znamenie existuje, avšak je ovplyvnený v súčasne dobe nepredvídateľnými/neodhadnuteľnými faktormi. Aj napriek tomu je odborný odhad na úspore PHM/energií na úrovni cca 200 000 až 250 000,- €. Analýza bola vypracovaná len ako pracovná verzia DPB, a.s.
včera som dal na FB stránku DPB túto otázku:
Dobrý deň, mám otázku - akým spôsobom je vyhodnocovaný efekt zmien zastávok z bežných na zastávky na znamenie ? Bola vypracovaná nejaká analýza za účelom vyčíslenia úspory pohonných hmôt, zníženia časových strát, prípadne iných úspor ? Ak áno, kde by sa cestujúca verejnosť mohla dopracovať k jej výsledkom ? Budú/Boli tieto výsledky prezentované aj verejne ? Vopred ďakujem za odpovede a ostávam s pozdravom. Peter
dnes dali odpoveď:
Dobrý deň, analýza bola v rámci interných odborných útvarov vypracovaná. Pri analýze sa vychádzalo z plánovaného počtu zastavení na zastávkach MHD a rozdielu plynulého a spomaleného prejazdu a prejazdu zo zastavením a rozbehom. Táto analýza závisí od mnohých faktorov, ktoré v modely nemožno predpokladať/presne kvantifikovať (zmena chornometráže – zmena zaradenia sa vozidla po rýchlejšom prejazde zastávkou na cyklus svetelnej signalizácie, zvýšenie rozptylu jazdných dôb, vývoj cien PHM/energií...). Z uvedeného vyplýva, že potenciál na úsporu pri zavedení zastávok na znamenie existuje, avšak je ovplyvnený v súčasne dobe nepredvídateľnými/neodhadnuteľnými faktormi. Aj napriek tomu je odborný odhad na úspore PHM/energií na úrovni cca 200 000 až 250 000,- €. Analýza bola vypracovaná len ako pracovná verzia DPB, a.s.
810zssk
"K 31.12.2015 boli vydané oznámenia na začatie nasledujúcich kolaudačných konaní:
Začatie kolaudačného konania 20.01.2016 na objekt:
20-201-00 Starý most
Začatie kolaudačného konania 25.01.2016 na objekty:
10-001-00 Spevnené plochy a úprava parčíka Šafárikovo námestie
10-002-00 Úprava parčíka
10-110-00 Rekonštrukcia komunikácií, Štúrova ulica
10-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol Šafárikovo námestie
Začatie kolaudačného konania 27.01.2016 na objekty:
30-110-00 Úprava komunikácií v nadväznosti na estakádu Artmedia
30-114-00 Chodník pre cyklistov v úseku Starý most - Einsteinova
30-202-00 Estakáda Artmedia
30-203-00 Estakáda Einsteinova
30-213-00 Rampa pre cyklistov - zastávka Viedenská
Začatie kolaudačného konania 28.01.2016 na objekty:
30-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol križovatky Bosákova -
Jantárová
30-112-00 Chodníky, obratisko električkovej trate
30-113-00 Meniareň Bosákova - spevnené plochy
30-214-00 Lávka pre chodcov – Chorvátske rameno"