Reakcia na: 810zssk #212059:
Zverejňovať zverejňuje, už aby to tak bolo aj u nás. Pri ôsmich tisíckach busov od desiatky operátorov a desiatok dispečingov to je počin, no Tfl má ešte na mnohom (za tie peniaze) čo robiť. Práve tieto real-time dáta sú v ostrej prevádzke dosť spoľahlivé a nápomocné, ale pri mimoriadnych udalostiach (a zrejme aj mimo nich) je bežné, že dochádza napr. k dvom minútam do odchodu trvajúcim 20 minút (a to nie preto, že by voz trčal v zácpe), alebo virtuálnym spojom, ktoré nikdy neprídu a len zmiznú zo zoznamu. Dosť sa mnohému čudujem a hádam, že to bude mať čo robiť s cestovným poriadkom, prestávkami vodičov a ovládaním palubákov, či admistráciu dispečermi. Vtedy by sa mi radšej hodila informácia o tom, že ten spoj nepôjde..
petoo
https://imhd.sk/ke/doc/sk/15157/Brusiace-vozidlo-po-oprave-opat-v-prevadzke