Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Take treba poslat veducemu na mail...
TeBeCe: yo, ale v tom tvare ako som ja napisal to nefunguje...
Reakcia na: Miro #21185:
Keby som mal dverám ručne pomáhať, tak to nech mi tam rovno pristavia RTOčku, Karosu ŠD atď... 🙂 Aj to ale len v zajazdovom prevedeni, nakolko mestske uz aj tie normalne dvere mali.

Jednoducho zijeme v 21. storoci a pneumaticky pripadne elektricky ovladane dvere by mali byt samozrejmostou. Ono aj su, akurat v tom SORe sa tym dveram moc nechce. Pokial by boli na zajazdovom autobuse, ktory otvara dvere 5x za den, tak prosim. Do tvrdych podmienok MHD je to vsak dost blbe, nemyslis??? 😃
Reakcia na: dusoft #21178:

- Zrusit CSS? Si sa zjasil? Skus si stiahnut html z imhd a odstranit CSS a uvidis ake to bude humusne.
- Podporuju to vsetky prehliadace, pokial viem. Teda ak neratam textove ako lynx, links a pod..
d3k0/si: technicka - transport.imhd.sk uz neexistuje?
Reakcia na: tr3mp #21145:
Tak aspon jeden co uznal ze ta "nova" trasa 61 neni zrovna najlepsia 😉

Novu schemu idem omrknut a vyjadrim sa .. neskor 😃
V SORoch nie, vo Vrakosach hej 🙂
Reakcia na: Spectre #21182:
a nedá sa tým dverám pri otváraní trochu ručne pomôcť? Bolo by to také polomanuálne otváranie dverí ;-))
Reakcia na: galiyosha #21174:
No, napríklad v nemeckej lokomotíve radu 103 je stykačová výzbroj
AC, zatiaľ čo v S499.1023 je DC:-).
I.
Reakcia na: Papyr #21170:
Tak to mal predtuchy. Však TROBUS už definitívne skončil a teraz niekedy sa užý do Poľska posielalo z Ostravy prvé Trotlíno Europulse.
I.
Reakcia na: d3k0 #21181:
Nahodou, cim viac dveri tym lepsie. Problem je v tom, ze pri tych styroch a SOR - rychlosti je to tak za dve normalne 🙂
Reakcia na: fobust #21152:
A co myslis, preco tam dali tolko dveri, ked by nemali byt suchtave? 🙂
Reakcia na: dusoft #21178:
Od 4.11. bude novy design a v nom uz je urobeny ten scrollbar tmavy 🙂 Ale pliz nabuduce radsej posli mail, lebo keby si tu nemal prvy prispevok, asi by som si ho ani nevsimol 🙂

Aaaax, radsej uz dalej ani necitam, lebo niektore zdeprimovane prispevky ma deprimuju. (Nemyslim tvoje, dusoft) 🙂
Reakcia na: fobust #21166:
Vsak sa mi to hned nezdalo 😃
d3ko: pripomienka k scrollbaru - nemohli by ste zmenit farbu samotneho scrollbaru, lebo v IE u mna to je totozne s pozadim scrollbaru (mohlo by byt o dost tmavsie).

Alebo vobec zruste tie CSS (aj tak sa to inde ako v IE neukaze) 😉
Reakcia na: galiyosha #21174:
Stykacova vyzbroj bola na 9Tr do r.v. 1979. Potom sa montovali tyristorove vyzbroje, aj do vsetkych 14Tr. To je vsetko DC, teda ==. Teraz az sa zacina montovat AC.
Reakcia na: galiyosha #21174:
To zalezi na jakym trakcnim systemu jezdis :)) Pokud na stridavym a navodou nejlip 3fazovym , tak je to AC, pokud na stejnosmernym , tak DC. V prekladu Stykac=spinac pouze to prepina odpory nebo sunty.
Reakcia na: Miro #21173:

Je to specialny typ zastavky, uplatnujuci sa v pripade, ze nieje dostatok miesta pre klasicky ostrovnek. Napriklad na Safarikovom namesti alebo zastavka Vazovova na Radliskeho. Zaiste poznas "retardery", sluziace pre spomalenie osobnych automobilov v sidliskach. Zastavka viedenskeho typu je vlastne takytoi dlhy "retarder". Vyhodou je to, ze clovek nemusi pri nastupovani do elektricky prekonavat taky veliky "schod" zo zeme po nastupnu hranu, a vodici osobnych autobobilov su nuteny spomalit svoje auto pri prejazde zastavkou. Ide o to, ze elektricka ide v rovine, a cesta vedla nej sa v mieste zastavky zdvihne o par cm (norma tusim hovori 18 cm) tak, aby bol pohodlnejsi a bezpecnejsi nastup a vystup z/do elektricky.
Reakcia na: Papyr #21170:
Hm, stykacova vyzbroj je DC alebo AC alebo som uplne mimo?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.