Rozdelenie typov električiek vychádza z ročného plánu dopravy, kde sú zadefinované typy vozidiel a ich počty. Malo by to vyzerať asi takto:
L1 T30 Trnávka 6 vozov + 1 ZV HS t30
L3 T30 Trnávka 9 vozov + 1ZV Bosákova t 30
správková rezerva minimálne 4 kusy ( ostatné vozy zaradené do premávky na ostatné linky )
Nemusíte ho hneď mínuskovať. Nie každý diskutujúci musí ovládať zadelenia a čo ktorá vozovňa vypravuje. Inak dúfam, že po otvorení trate do Petržalky budú NP eliny jazdiť na všetky radiály a celotýždenne. Nie že 8 aj 9 budú cez víkend robiť len Krasňany (jedine vtedy, keď už aj tam budú NP vozy).
A čo sú nejaká konkurencia? 29T a 30T mohli byť cez voľné dni všade okrem 1 a 2. Keby ich bolo doť, aj tam. Cestujúceho nezaujíma z akej je čo vozovne. A keď už je to ale takto dementne, prečo musí jazdiť to najstaršie čo máme? Prečo aspoň nie T6?
Však práve, treba si počkať do otvorenia petržalskej trate. Celotýždenne budú všetky obojsmerné električky jazdiť na linkách 1 a 3 do Petržalky, 4ka bude zabezpečená vozmi 29T a sem-tam vozom T3P a linka 9 bude mimo víkendov asi podelená medzi obomi vozovňami, čím polovica 9ky bude nízkopodlažná. Linka 5 bude cez týžden patriť vozovni Krasňany a cez víkend J.D. ako doteraz. Linky 2 a 8 budú patriť podľa mňa Krasňanom s vozmi K2S.
a 1, 3 ako pomozu Ruzinovu ? Rozseknutim 3+8 sa zase len znizi pocet NP elin Ruzinovu. Tipujem od spustenia Petrzalky budu NP na 1,3 s 30T a 4 s 29T. A ked pridu vsetky opcne 29T, tak ich supnu na L9.
To je iba šotodôvod... Nič nebráni tomu, aby boli všetci vodiči preškolení na všetky typy a mali dve nástupné miesta na výkon práce.
Kde ešte cez víkend nízkopodlažné vozidlá stoja vo vozovni a jazdia vysokopodlažné črepy?
Skúste porozmýšľať prečo. Počas víkendov a sviatkov vypravovanie električiek na linky 8 a 9 spadá pod kompetenciu vozovne Krasňany, ktorá novými električkami nedisponuje, čili nové električky počas víkendov môžete vidieť iba na linkách 4 a 5, to sú jediné služby počas víkendov vypravované vozovňou Jurajov Dvor. Ale nemusíte sa báť, po otvorení trate do Petržalky pribudnú nové električky aj na linky 1 a 3 celotýždenne.
Nie ? obišiel som tie železné zátarasy,ktoré tak či onak nezabránia prieniku áut na Štúrovu lebo sa tam vojdeš aj s nákladiakom ? to,že som tam prešiel je výhoda z povolania a zákazy sú na to,aby sa predsa porušovali ?
#211715 Mike:Ďakujem dobre vedieť,ale už sa teším na kolaudáciu a jeho otvorenie ?
Az po zastavku Sad je to priechodne a hojne vyuzivane ako cyklistami, tak aj pesimi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Po príchode T6 boli plány aby jazdili ako trojičky. Nikdy však k tomu nedošlo.