A tú poradňu máte v Eurovei?
Ináč kĺbových autobusov je cez týždeň nedostatok, a na iných linkách sú oveľa potrebnejšie. A už aj ten "malý" autobus je krok vpred, lebo ešte donedávna tam chodil autobus o dĺžke 10.5 metra, teraz už aspoň 12 metrov. A pevne verím že ten mesiac cestujúci nejako pretrpia a potom má byť opäť zavedená linka č. 6 po trase Karlova Ves - Šafárikovo nám. A neverili by ste aké problémy sú dostať sa do linky č. 87, kde chodí rovnaký malý autobus a občas dokonca ani ten. A o takej linke 50 už ani nehovorím, ale tam si ľudia na tlačenicu za tie roky zvykli, tam sa už nikto nesťažuje..
Neviem, videl som len akurát riadok zastávky pri žel.st., a tam skoro identicky, ako u IDS JMK, sú uvedené so šípkami odchody vlakov S20 na BA, aj na Kúty.
No podľa mňa sa zmení dizajn CP regionálnych autobusov, kedy sa zavedie intervalový systém. V meste na zastávkach v tom výňatku z PP IDS BK je zobrazený aj taký ústrižok CP regionálneho autobusu aj s uvedenými odchodmi vlakov na stanici Veľké Leváre myslím - proste ten istý dizajn, aký je zaužívaný v IDS JMK. A na zastávkach v regióne nie sú vylepené takéto CP, len tie zjednodušené "šachovnicové", s odchodmi všetkých autobusov všetkých dopravcov, bez ich trasovania.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, prečo stále chodí 28 autobus krátky okrem víkendov. Je to postavené na hlavu. Cez pracovný týždeň, keď chodí najviac ľudí z/do práce aj zo/do školy, chodia krátke autobusy a sú tam ľudia naskladaní ako tetris. Som v 9. mesiaci tehotenstva a v piatok o 12, keď som šla z poradne, som sa vôbec nedostala do autobusu. Ak by som nechcela ohroziť svoje dieťa a nebodaj ak by ma mal ešte niekto pustiť sadnúť, tak by muselo aspoň 6 ľudí najprv vystúpiť, aby som sa dostala k nejakému miestu na sedenie. V Eurovei zatvárajú obchody o 21 a veľa ľudí tam pracuje aj z DNV. Vtedy je úplné peklo dostať sa do 28. Cez víkendy chodí dhý prázdny autobus úplne zbytočne. Ten, kto toto vymyslel, určite MHD nechodí.
Veronika
Dobrý deň, má tu niekto vedomosť o tom, či majú vodiči MHD zakázané na zastávkach umožniť prestup cestujúcich z vozidla, ktoré prichádza na zastávku ako druhé ? Majú prikázané urýchlene zavrieť dvere, podľa možnosti ešte predtým, ako stihne vodič druhého vozidla dvere otvoriť ? Ak aj dvere druhého vozidla vodič otvorí, musí vodič prvého vozidla všetkými možnými prostriedkami zabrániť prestupu z vozidla do vozidla, a čo najvyššou možnou rýchlosťou opustiť zastávku ?
Má vodič druhého vozidla zakázané otvoriť dvere, kým vodič pred ním dvere nezatvorí ?
Aké sú postihy za porušenie týchto zákazov ? Sú to len finančné, alebo telesné, či lividačné, ako je okamžitá výpoveď ?
Ano, jasne. Ono vypisanie zony, datumu a casu perom by bolo spravnym postupom v zmysle PP IDS BK. Otazka je, ci nahodou SL nieco nezmenil a nedostali vodici po novom pokyn to vypisovat. Lebo sam by si podla mna toto riesenie nevymyslel. Mna len pobavil ten pondelok
A pritom rozum by vravel, ze pri ciselnom linkovani by SlovakLajno a Bratislavsky Nesvojpravny Kraj taketo poznamky zrusil a zaviedol by to ako v MHD, kde 1 cislo linky ma 1 trasu (resp. minimum inych konecnych a specialnych poznamok)
No na rozdiel od oficiálnych pokynov SL (ktoré síce týmto vodič porušil) sa správal vodič prozákaznícky a logicky. Akurát namiesto pondelku tam mal dať dátum a ešte dopísať aj zónu
Skús pozrieť CP linky 727 ? to sa zasmeješ táto linka má odhadom 30-35 variant trás, konečných a obsluhovaných zastávok, a samozrejme k tomu hromadné odchody na spoločnej trase je bežné že na zastávke Rovinka OcÚ stoja naraz 3-4 vozidlá uvedenej linky ☠ no a potom 15-20 minút diera. S BSK a SlovakL*jno bojujem v spolupráci s OÚ Rovinka už 10 rokov ale skoro žiadne zlepšenie nenastalo (Snáď sa raz dočkáme toho taktového CP)?
1. Ako casto sa praskne 100 A poistka? Predpokladam, ze tak casto nie
2. "kedy je vozidlo brzdené iba ČB a tie sa samozrejme po pár metroch jazdy dolu spádom spália, príp. ide vozidlo šmykom. Toto pokladám za veľký systémový nedostatok vozidiel T3 a príbuzných"... toto sa deje kvoli comu? Zly dizajn CB? Dal sa tento problem vyriesit na vozidlach T6A5, alebo na modernizacijach typu T3, atd., ci aj tieto maju ten problem?
Zacinam si o SL a kraji mysliet svoje. To ich linkovanie je tiez riadny paskvil. Jedna linka, ktora v urcity cas funguje ako ina (samozrejme poznamka je malym pod CP), dalsia linka ma obcasne zachadzky v ramci ktorych su este obcasnejsie zachadzky, dalsia linka ma 13 moznych konecnych....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Ináč kĺbových autobusov je cez týždeň nedostatok, a na iných linkách sú oveľa potrebnejšie. A už aj ten "malý" autobus je krok vpred, lebo ešte donedávna tam chodil autobus o dĺžke 10.5 metra, teraz už aspoň 12 metrov. A pevne verím že ten mesiac cestujúci nejako pretrpia a potom má byť opäť zavedená linka č. 6 po trase Karlova Ves - Šafárikovo nám. A neverili by ste aké problémy sú dostať sa do linky č. 87, kde chodí rovnaký malý autobus a občas dokonca ani ten. A o takej linke 50 už ani nehovorím, ale tam si ľudia na tlačenicu za tie roky zvykli, tam sa už nikto nesťažuje..