Ak by bola aj trat na CSU. Tak linka musi ist jednoznacne k skolam na Nam.Slobody a nie do Petrzalky na Farskeho. Uvrat jedine pri dnesnom parkovisku pri konecnej. Ten kopec ako chodi 139 to elektricka neda. ?
Kazda spolocnost ma svoj business plan. Ryanair ma lacne letenky pri akciovych cenach, vo vybranych dnoch a destinaciach. Za predpokladu ze cestujuci nema batozinu a nezabudne sa elektronicky odbavit vytlacit letenku atd. Pokial nesplnam ziaden z uvedenych bodov, bude pre mna akakolvek ina aerolinka asi lacnejsia. Pretoze neziju z predaja leteniek ale z doplnkovych sluzieb, predaja blbosti na palube a pokut.
RegioJet BA-NR za 2 eura drti Turancar, ktory musel padnut z viac ako 4 eur na 2,5eur aby udrzal aku-taku naplnenost busov. Dnes rano som jeden ich autobus videl na ceste do BA a zaplnenost bola ledva 30%. Pozrel som rezervacny system - RegioJet v piatok poobede do Nitry beznadejne vypredany, Turancar vsetky spoje prazdne. Ako dlho sa Turancar na tejto linke udrzi?
Tento isty scenar sa udial aj v cechach na mnozstve tras.
doplnim:
Na CSU ma ist jednoznacne elektricka s uvratovou konecnou a linkou dajme tomu L11 ( CSU - tunel - Obchodna - HS) potom sa mozu zrusit 31,39 a 61 konecne posilni.
Trat by viedla cez Mlynsku len po jednej strane cesty ( ta cast ktorou idu L30,L37 pod Most SNP).
Priestor tam na to je pre 3 pruhy. S tym ze elek.trat zo zastavky ZOO smer vyhybka k napojeniu na karloveksku radialu by bola zabetonovana,aby mohli byt zachovane 2 pruhy pre Autoslavu.
Dobrý deň chcel by som vediet či plati ešte do 8.11. bezplatná preprava autobusov v MHD BA alebo to plati po novom už od 1.11 alebo až od 8.11 dakujem vopred
L32 nie je az tak v nedohladne.
SKodovka vyraba pre Budapest tbusy s baterkami co su skvely napad pre L32 kym sa zatrolejuje Mlynska. Po zatrolejovani sa mozu baterkove tbusy presunut na L61 kde by to vyuzili na ceste na Letisko.
No len kamarati to nevyrabaju
Ak ratas s takou 39,ale aj zrusenim 31,tak by si zrusil spojenie internaty - skoly pri Nam.Slobody - co je nerealizovatelne. Ak planujes ponechanie aj 31. Tak kde zase vezmes tolko vozov pre L39 ? S tym ze na Suhvezdnu vozit kazych 6 minut v spicke ? popri L61 na Ivanskej ? Naco.
133celodenne ? Naco ?
Celkovo zmeny tvoje sa mi nelubia.
Petrzalka L1 je vraj len DEMO , budu neskor 2 linky
ale t-bus na L32 je zatiaľ v nedohľadne. Na L32 by v tom prípade museli ísť kĺbové vozidlá a zhustený interval. Prípadne spojiť iba linky 39 a 78. L31 by som nechal premávať aspoň po Zochovu, kým nebudú t-busy na L32.
Keby sa L84 ukončila na Muchovom nám., tak by bola aspoň L99 viac využívaná, ale otázka je, či by sa na Muchovo nám. pomestili L84 a L95. Povedzme, že L95 by mala len priebežnú konečnú, ale L84 má dlhú trasu, tá by tam musela prestávkovať a okrem toho tam nie je sociálka pre vodičov.
Prestup kam? Na Hlavnú stanicu. Tak vznikne nový prestup na Mlynskej doline medzi 39 a 32. Veď tá ma byť trolejbusovou linkou, podporujme trolejbus pred busom. Ak tam chcú ťahať drôty, je efektívne pod nimi prepraviť čo najviac cestujúcich. A netreba zabúdať, že študenti majú aj 131, neverím, a to ani v prípade Mlynskej doliny, že všetci stále cestujú len na tu magickú Hlavnú stanicu. ?
Prečo nie skrátiť 84 okrem rána? Aký je rozdiel medzi DD a Ovsištom? Ekonomická univerzita má 184 a samozrejme iné linky, aj s Horského parku stále len na jeden prestup.
Každopádne, nehovorím, že tak ako som to napísal je to určite správne, ide mi o diskusiu ako ďalej s električkami a poukázanie na spôsob zmýšľania, prečo niekde tolerujeme súbeh, niekde nie, prečo niektorí musia prestupovať na elinu, niektorí nie.
Zaujímalo by ma, akú konkurenciu ide likvidovať napr. Ryanair. Oficiálne prehlásili, že kvôli poklesu cien palív znižujú priemernú cenu letenky na 25€. Kedy také niečo bude na železnici alebo v MHD, ktorú zaťažujú rastúce ceny, ale neviem čoho.
Letenka do Berlína bola v akcii po 7,50€, teraz Berlín, Atény 10€. A to stačí kupovať 10 dní dopredu...
K našej MHD, dnes ráno cesta Miu KV - Hl. St. som označoval lístok 6.09 a prišiel som do cieľa 6.38. Takže polhodinový lístok už nekúpim, aby som neriskoval cestu načierno. Ale nejde vôbec o cenu lístka, ktorý mi preplatia. Nabúce radšej autom za 10 minút, zaplatím si benzín, pneumatiky, poistku, olej a ušetrím 20 minút. Čas má tiež hodnotu.
Ospravedlňujem sa, ak som to napísal nejednoznačne, ide mi o to, že tu je možnosť vytvoriť silnú nosnú linku (z historických dôvodov som ju nazval 39, je jedno aké má čislo) ktorá by zlúčila 31, 39 a 78 do jednej a tie by sa v súčasnej podobe zrušili. V trase medzi Lafranconi a Trnavské mýto by nebolo náhradou nič, jazdia tam električky. Možno by chýbala terajšia 78 na zastávkach Bratislavská župa a Solivarská, ale to sa dá riešiť 66.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
................
Prečo nie skrátiť 84 okrem rána? Aký je rozdiel medzi DD a Ovsištom? Ekonomická univerzita má 184 a samozrejme iné linky, aj s Horského parku stále len na jeden prestup.
Každopádne, nehovorím, že tak ako som to napísal je to určite správne, ide mi o diskusiu ako ďalej s električkami a poukázanie na spôsob zmýšľania, prečo niekde tolerujeme súbeh, niekde nie, prečo niektorí musia prestupovať na elinu, niektorí nie.