"Na druhej strane MatejBA čo plačeš, 28 nebola linka pre KV/DD (majú ozaj obstojnú obslužnosť električkami/od spustenia v pešej dostupnosti nové SND/ a 33)."
Ako ze nebola? Vsak predsa stala na Molecovej, ci nie? Predsa nemozes povedat, ze "sem nesmiete pre vas tato linka nie je"
A ta dobra obluznost elektriciek v smere do KV je podla teba toto? ? https://goo.gl/tTobG5 - L12 uz nejazdi, a nie vela ludi je ako ja, ze kludne prestupia 2-3-4-5 krat, pokial to je rychle
Super cast Lamacanov bude pobehovat jak dilinovia medzi nastupistami ? .
Ale mala byt aj obnovena L6 na trase Safko - KV ci ani to nebude ?
Na ten vikend mali nechat L28 do Eurovey. Dostat sa na Dlhace z Eurovey bude horsie jak dakde z Hornej Dolnej.
uf, čiže po novom nie 28 ale linka 30 bude mať pravidelne meškania ... ako keby nestačila križovatka Kaufland pri Patrónke....
No ale je to logické, nakoľko 37 a 30 mali zhodnú trasu a takto viac zatraktívnia 30. Na druhej strane MatejBA čo plačeš, 28 nebola linka pre KV/DD (majú ozaj obstojnú obslužnosť električkami/od spustenia v pešej dostupnosti nové SND/ a 33). Ale hádam skrátenie linky 28 vykompenzujú zhustením intervalu ?
1/ začiatok premávky električiek do/z Petržalky linka č. 1 Petržalka, Bosákova - Hlavná stanica a späť
2/ skrátenie trasy linky č. 28 po Most SNP a linky č. 95 po Bosákovu ul. v Petržalke
3/ predĺženie trasy linky č. 30 po nové SND
No práve to riešením nieje žiadnym, tie hlásiče tam nie sú pre srandu králikov. Ja som navrhoval začať hromadne vypisovať sťažnosti, lebo akosi týchto nových vozov so stíšeným hlásičom pribúda - to by bolo celkom kompromisné riešenie, aby z toho vodiči nemali zdrba (ani DPB nevie dokázať že s tým manipuloval práve ten a ten) ale zároveň by sa možno dosiahlo aspoň to, aby nemali prístup cez palubák k hlasitosti systému (čo mimochodom totálne nechápem, prečo vôbec majú).
Hlasenie kontrolnych bodov je docela uzitocna vec, myslim si. Ked sa meni linka a hlasi to aj smer alebo vyluky tak to tiez. Uz som to tu niekde spominal ze by sa to hodilo ale DPB mi odpisal ze niesu peniaze. Skoda.
Chapem ze to vodicom vadi, len stisovat to to je tiez take riesenie...
Už sa tu o tom hovorilo, hlasitosť sa nastaviť dá, a práve to vodičom plne vyhovuje - stíšia to a vybavená vec ("kto to má počúvať celú službu"). Akurát neskôr to už nikomu nedocvakne znova dať na normálnu hlasitosť...
To hlasenie je v poslednej dobe divne hlavne v novych vozidlach. BUSE sa neako nepodaril ten novy palubak. Niekedy to nezahlasi vobec, niekedy bez mena zastavky a ked to hlasi tak je to vacsinov tak potichu ze to sotva pocut. Hlasitost by sa mala dat nastavit, bud to vodici ignoruju alebo tam ta funkcia nieje.
Dnes na Kollarku vodic noveho trolosoru (L212) prisunul voz velmi blizko k obrubniku, pneumatiky sa obtierali o obrubnik a par krat bolo pocut hlasne pukanie. Moja otazka: Su pneumatiky dostatocne pevne aby tomu odolali? Nedojde k nejakemu poskodeniu? Lebo tie zvuky nezneli zdravo (mozno to ale bol aj stary obrubnik)...
+ V nejakom inom trolosore: "Nasleduje zastávka, zastávka je na znamenie." A nie len raz ?
Tak to bolo v koncepcii BID z roku 2007. Minimálne označovanie vozidiel (tabuľkami v rokoch 2013 - 2015) sa drží tejto koncepcie, tak predpokladám, že označovanie prímestských liniek veľmi odlišné nebude.
Zrejme len preto, že oranžovou farbou sú SL linky zakreslené v imhd mapách ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran