Nedal by sa ten problém provizórne s vlakmi vyriešiť tak, že časová platnosť JCL by sa zvyšovala o každú zónu, na ktorú mám PCL o 5 minút? Môže to byť aj inak odborne vypočítaná hodnota, ktorá by mala byť odvodená asi z najpočetnejšieho prípadu kombinovania PCL a JCL, teda 100+101 a ostatné zóny.
HLST - Rača = 9 minút
HLST - Vajnory = 9 minút
HLST - Devínske Jazero = 19 minút
HLST - Devínska Nová Ves = 15 minút.
Za predpokladu, že by to bola hodnota 5 minút, potom by platnosť lístka v relácii Vajnory - Senec s označením v HLST bola 70 minút. Cestujúci by síce dostal 1 minútu grátis, ale bolo by to relatívne fér, dokázateľné a cestujúci by nemuseli hľadať jedného revízora.
Záhorie by bolo mierne diskriminované (alebo v opačnom prípade smer TT a GA značne zvýhodnené), ale tiež by to bolo prijateľnejšie. Cestujúci by boli ukrátení iba o 9 minút namiesto 19 minút.
HLST - Rača = 9 minút
HLST - Vajnory = 9 minút
HLST - Devínske Jazero = 19 minút
HLST - Devínska Nová Ves = 15 minút.
Za predpokladu, že by to bola hodnota 5 minút, potom by platnosť lístka v relácii Vajnory - Senec s označením v HLST bola 70 minút. Cestujúci by síce dostal 1 minútu grátis, ale bolo by to relatívne fér, dokázateľné a cestujúci by nemuseli hľadať jedného revízora.
Záhorie by bolo mierne diskriminované (alebo v opačnom prípade smer TT a GA značne zvýhodnené), ale tiež by to bolo prijateľnejšie. Cestujúci by boli ukrátení iba o 9 minút namiesto 19 minút.
miamis
Jediné čo zvládli - zvýšiť ceny! Žiadosti na preukazy cestujúcim s nárokom na zľavu doručili až 1.11., t.j. v deň, keď ich už mali mať všetci vybavené. Potom v rozhlase informovali, že predajne sú otvorené aj keď je nedeľa. Usilovní a svedomití dôchodcovia a zdravotne postihnutí občania sa ponáhľali, aby nemali problémy. Ale tí, ktorí prišli v čase tak po 15:30 mali smolu. Zbytočne čakali 15-30 minút na vybavenie. Pracovníčky prevádzky v podchode na Hodžovom nám. sa rozhodli, že o 16:00 končia.
To, že ukončenie pracovnej doby mali oznámiť podstatne skôr a nenechať ľudí vytvoriť dlhý rad zbytočne čakajúcich ľudí, na to majú zrejme príliš nízku inteligenciu. Veď celú zmenu systému cestovného, aj organizáciu prechodu na iné lístky robia ľudia, ktorí majú ďaleko od múdrych ľudí. ? ?