Reakcia na: JaSomTu #210626:
Ja som dnes v rámci obedovej prestávky študoval fungovanie IDS a musím povedať, že sa mi rozjasnieva. Každopádne súhlasím s tým, že sú tam výnimky z výnimiek a na prvý pohľad je to dosť mätúce. Navyše je toho veľa, takže nevylučujem, že niektorí cestujúci na to pôjdu skusmo.Ak by sa však
- zjednotilo označovanie lístkov (normálne označovače v každom vozidle) a splnohodnotnilo kombinovanie,
- zjednotili zľavy a
- vyriešili špeciálne zóny,
tak je systém prehľadný ako vyleštené okno ?
Peon
„Pre cestujúcich vytvorila Bratislavská integrovaná doprava informačnú linku, prostredníctvom ktorej máme záujem cestujúcim poradiť a pomôcť čo najrýchlejšie. Informačná linka bude cestujúcim k dispozícii od 1. novembra,“ povedal Rovenský.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/cestujuci-sa-mozu-informovat-o-zmenach-v-integrovanej-doprave-aj-na-internete-alebo-na-infolinke/
Aké bude mať telefónne číslo? Predpokladám, že bude mať aj emailovú formu. Určite by sa však zišiel aj online chat (ako majú mobilní operátori a niektoré banky).