Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andreas.Papak #210276:
v smere jazdy budu vzdy vyhybky po hrotoch, cize odzastavkujes, prejdes stale v smere jazdy, zmenis stanoviste, a az vtedy sa ti vlastne vexla zmeni proti hrotu. Nakolko v BA by boli schopni ludia osadit vyhybky aj v smere jazdy po hrote, ze najskor prejdes do protismeru, a nasledne menis stanoviste. Po hrote mas vyssiu Vmax, cize aj keby nie su pravidelne pouzivane, neobmedzia natolko premavku ako protihrotove....
Reakcia na: Andreas.Papak #210276:
Si to skus nakreslit na papier... ?
Reakcia na: Petto #210275:
ak by bola 31/39 nahradneá električkou úplne alebo čiastočne, pravdepodobne by šla na TrMy, ale navrhoval by som ju že CSU, Lafko, Kapucínska, Obchodná, Vazovova, TrMy, Ružinov, ŽST Nové Mesto.. 🙂 bez náhrady zrušiť, namiesto toho táto linka 😃 ale to je len môj výplod fantázie 🙂 ...

a druhá linka z CSU by mohla byť do petržky cez jesenského 😃 😃 😃 ..


&ale nie srandujem 😃
Reakcia na: fanatikmhd #210272:
Pockaj, ako chces urobit prejazdove vyhybky len po hrotoch? Bud nechapem, alebo je to cisty nezmysel. ?
Reakcia na: MatejBA #210271:
Konecne niekto koho napadla uvrat do CSU ? ? ?
A cely problem 31/39 do CSU sa nahradi 30Tckou v takmer identickej trase s L31 okrem obsluhy RaMy a TrMy.
A do CSU od Kramarov predlzena 204, 32 ponechana ako je ako tbus.
Reakcia na: MatejBA #210271:
No a ja si myslím, že to za tie nevýhody nestojí.
Reakcia na: medzernik #210264:
Ak považuješ za ručný radič volantový kontrolér, tak áno, vlaky majú odjakživa ručný radič ? . Inak je to o zvyku, ja som sice uprednostňoval ručný radič ale bol som ochotný ho s radosťou obetovať za bezstupňovú reguláciu T3M.
Reakcia na: MatejBA #210271:
A navyse, v dolezitych bodoch doplnit prejazdove vyhybky (trebars vzdy po hrotoch) pre nudzove otacanie "vlakov" ako napr: Tunel, Molecova, Nový most, Racianské myto, Trnavske myto.... Nieco sa stalo na legionarskej? Nevadi, elektreicky z ruzinova odjazdia po trnko a naspat. Nieco sa stalo v raci medzi rackom a vinohradmi? (beriem, ze vinohrady by boli prejazdne obojsmerne, resp sa pouzije vozovna), nevadí, elektricka dovezie na racko, a autobusy sa tesne popri zastavke zvrtnu, a prevezu kriticky usek... daco sa stalo v karlovke? nevadi, elektricky dovezu aspon dlhe diely.
Rapidne skratenie nutnosti NAD prinesie vyssie uspory, nez je rozdiel ceny medzi jedno a obojsmernym vozom.... nehovoriac o lacnejsej verzii obratisk, moznosti postupneho predlzovania trati (aj po 1 zastavke)... a pod
Reakcia na: S499.1023 #210270:
Vravel si, ze "V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.". Ale co brani potom budovat aj siet, kde budu uvratove konecne? V Bratislave nemas vela dalsich miest, kam vopchas obratisko. Pokial sa chceme bavit o moznom rozvoji elektrickovych trati, nebolo by lepsie pre lahsie rozsirovanie mysliet aj na to?

Cisto sotoussky by si mohol uvratovo potom predlzit napriklad elektricku do
- Slavicieho udolia (nemas tam moc miesta na obratisko)
- k ASMN (pokial neurobis kolecko ako su trolejbusy, nemas to kam dat)
- rozsirit po Petrzalke (eventuelne)
- do Vrakune (ak nechces urobit obratisko cez zeleznicu, tak nemas moc kam ho dat)
- Letisko (aj ked tam teoreticky mas dost miesta).

Ja si myslim, ze mat vozidla +- 50:50 (jedno:obojsmerne) nie je zle (aj pre pripadne vyluky). A ked uz ich mame, tak ciastocne tomu prisposobit trate tiez nie je na skodu.
Reakcia na: ufo #210259:
Veď som ti to objasnil. A k tej linke k hríbikom - evidentne áno.
Reakcia na: TomJ #210266:
Je, ale toto je naozaj pravda. Ja, čo chodím 23 často, tak je to nereálne. Ale vraj je to pre podporu prestupov či ktorá mater, že tí čo idú z Lamača do DNV, resp. Dúbravka tak:
z Lamača do Dubravky: 123
z Lamača do DNV: 123+21/92, resp. 20

Je to choré, no v DPB ma nič neprekvapuje.
Reakcia na: 7ross7 #210267:
Neviem, ale vážne sa o týchto veciach hovorilo, pretože Jurák je preplnený a Krasňany sa snažil Belfi predať, no nikto o ne nemal záujem, tak opäť urobia funkčnú vozovňu ako bolo do roku 2011. ?
Reakcia na: N/A #210265:
C 10.5 a Crosswaye zostanú Juráku? A je aj stanovený nejaký (predbežný) termín od kedy začne zase s garážovaním autobusov?
Reakcia na: N/A #210265:
Prvý apríl je až o pol roka, nie? ?
Mám pár noviniek z 2.DPA:

-Solarisy U10 pôjdu z Lamača do Rače (do Lamača pôjdu B(N)9,5)
-Obnoví sa Vozovňa Krasňany (3.DPA), pričom tam pôjdu B9,5, BN10,5, BN9,5, Solarisy
-Zruší sa linka 23 bez náhrady, dohaduje sa na tom hlavný vedúci 2.DPA s odborármi
Reakcia na: 4004 #210263:
V mojom pohľade by som preferoval ručný radič nadovšetko. Avšak ešte nemám skúsenosť s jazdením (iba s tou "skúškou v kabine" co bola na dni otvorených dverí). Vlaky odjakživa majú ručné radiče, pedále sú také... neviem divné asi..
Reakcia na: CraneMan #210253:
Suhlas.

Este by som sa chcel spitat, ci je viac pohodlne mat rucny radic, alebo pedale?
Reakcia na: Rubber38 #210261:
v Rači sa stavia vo veľkom aj ďalej ako v Krasňanoch, takže obratisko na Peknej ceste nedáva zmysel ... jedine ten, že by si aj Krasňančania sadli
Reakcia na: S499.1023 #210257:
Doplnil by som k "okrem výluky" ešte aj situácie, keď bežné obratisko nie je možné postaviť z priestorových (príp. sa to neoplatí z finančných) dôvodov, ako je tomu napr. na spomínanej Molecovej. No vzhľadom na prepravné prúdy by stála za uváženie napr. aj taká Pekná cesta (linka Pekná cesta - Obchodná - Molecova, ako špičková posila L5?)

Príp. by som dodal, že obojsmerné električky nájdu uplatnenie aj na úsekoch, kde je žiadúce, aby bola konečná zastávka (peróny) čo najbližšie k nejakej inej, prestupnej zastávke. Napríklad si viem predstaviť úvraťové ukončenie výhľadovej 1. etapy Prievozskej električkovej radiály pri Bajkalskej ulici, resp. čo najbližšie pri zastávke Prístavný most (aby nebola prestupná vzdialenosť na busy (min. na smer Vlčie hrdlo/Petržalka) 250 metrov, ako je tomu napríklad na "prestupnom uzle" Mliekarenská)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.