Prosím ťa,každý kto sem pravidelne prispieva a diskutuje tu čo i len raz za pol roka ti dal rozumné argumenty,prečo by to nebolo rentabilné s tou 59kou s tým jedným spojom navyše v sedle ?
MatejBA ti to v príspevku #210047 už polopatistickejšie vysvetliť nevedel prečo nepremáva celodenne alebo aspoň od rána do tej 18tej ? ver mi,že na to,aby som videl ako je vyťažená tá linka,nemusím ňou cestovať alebo byť obyvateľom Krasňan prípadne Rače.Stačí mi všímať si okolie a ver mi,že aj vozidlá idúce okolo mňa ? jazdím celé dni po Bratislave na dodávke a mám vysoký posed,takže vidím jak sú vozidlá plné...Ale keď mám pravdu povedať,tak viac sa kukám po pekných babenkách vo vozidlách,ako si všímam zaplnenie vozidla ☺ ?
Asi to tu dosť zahlcujem - azda mi ostatní diskutujúci a veľavážené adminstvo odpustí - ale akým spôsobom by si chcel prosím ťa zistiť nejaký vzorec na zhromaždenie cestujúcich z toho sedlového času na jeden konkrétny odchod? Zaviedol by si si ho tak, ako vyhovuje tebe a ostatní nech sa prispôsobia - dobre uvažujem, všakžééé? ?
A ešte moja malá úvaha na záver - ako by si si prosím ťa predstavoval ten jeden pár spojov v tom sedle? Kto by to jazdil, aká služba, odkiaľ by si vzal voz, ktorý by v tom čase inde nechýbal?
Tak ja sa tým netajím, že nemám klasické zamestnanie, privyrábam si hubárčením a prepisovaním rukopisov do PC ? Zato sú snáď moje názory na MHD menejcenné ? ?
No tak vidíš - asi tí ľudia teda reálne cestovať nepotrebujú, keď sa tak ľahko vzdávajú svojich plánov.
Hoci uznávam, že keď som ja chodil do Rače do školy, taktiež som 59 intenzívne využíval a mal som ju ako expres moc rád, mám pocit, že fakt tliachaš dve na tri. Na skúšku Iveco Daily - wtf?
Lebo nikoho zatiaľ taká geniálna myšlienka nenapadla Tradičný systém spočíva v dávkovaní 59-ky spôsobom všetko alebo nič. Ten môj navrhuje zaviesť len jednú 59 mimo špičku, ktorá by zhromaždila cestujúcich z tohto časového úseku túžiacich po rýchlej jazde na trase Petržalka - Rača.☺
Tak mi povedz jednu vec - ked by bola L59 tak straaaasne plnaaa a vyuzita, preco uz davno tak nejazdi? Si myslis, ze keby bol taky dopyt, zeby uz nebola zavedena celodenne? Okrem toho mas krasny prestup viac menej na hrane cez L94-L3/5 na zastavke Blumental.
ja radšej an prestup, častokrát rýchlejšie.. minule trasa ekonomická univerzita-cintorín slávičie údolia 20 minút a to som šiel na 3 prestupy a 68+31/39 časovo vyše 30 tak to je rozdiel... a riadny...
Tak ale inak sa chodí na Kysuciach a inak v Bratislave, ja tu žijem od narodenia, ale na ten smrad z exhalátov (či už z fabrík alebo automobilov) som si doteraz nezvykol. Aj preto nerád prestupujem ?
ale je to zbytočné... bude tam dokopy 140 ľudí a IVECO Daily situáciu nezachráni, síce je to malý bus, ale načo pre cestujúcich je určite lepšie ísť električka/blumentál94 a následne prestup, áno časovo to možno dlhšie je, ale kvôli jednému spoju ktorý by bol akokoľvek vyťažený... tsss
ja bývam originálne na kysuciach a mne de cez víkend cca aždé 2 hodiny autobus a musím ísť na prestup alebo pešo, prečo nemôžu ísť aj ľudia z mesta?... lebo by im odpadli nohy asi...
Tam nie sú žiadne aktuálne pochvaly a sťažnosti, lebo ten portál už žiaľ nefunguje. Aha, skoro ráno sú cestou z Rače do mesta legendárne zápchy, to sa ale netýka môjho návrhu.
situácia s aod roku 2002 zmenila keďže nevidím žiadne aktuálne šťažnosti/pochvaly ... bývam teraz v rači a električky minimálne ráno sú rýchlejšie ako expresná linka 59 a aj osttané busy...
No ale nebudú natrieskané aj preto, lebo mnohým ľuďom sa nechce nimi trmácať, tak radšej svoj plán vzdajú - a by jazdila 59, využili by ju.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kelovy
Musel by som si to naštudovať, isto sa nájde nejaký spoj, ktorý by po ukončení poslania na 59 mohol pokračovať inde.