Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 723.6 #209905:
Presne tak, sám by som to lepšie nenapísal. ? Navyše ja sa na tomto fóre pýtam šotootázky a zaujímavosti. Bežné informácie, ktoré poskytuje infolinka viem tak isto ako vy všetci ktorí tiež píšete na toto Diskusné fórum.
Reakcia na: Technopol #209915:
Takže miesto kruháča stačí dať retardéry z vedľajšej a bude vybavené.
Reakcia na: S499.1023 #209912:
Okružná križovatka cesta III/5037 Nová Dedinka, dopravno-urbanistická štúdia,
spracovateľ: Ing. Ladislav Benček, 2003
V 2012 sa schvalila zmluva - do správy obce boli dané dotknuté pozemky od štátu a to je asi tak všetko, a možno aj preto, že zo sčítania dopravy "z výsledkov vyplýva, že celoročný priemer (2001) za 24 hodín na na ceste III/5722 (pri križovatke s III/5037) 938 vozidiel." t.j Po hlavnej ceste z Dedinky do Tomášova prešlo za minútu 0,6 vozidla, z roku 2010 sú výsledky len za celý úsek III/5722 a to 3133 a keby aj všetky autá prechádzali danou križovatkou, stále je to iba 2,2 autá za minútu, Takže intenzita hovorí za všetko.
Reakcia na: richardhudec #209892:
Asi si sa dovolal do buducnosti, cez nejaku casopriestorovu anomaliu, sposobenu kvantovou singularitou ? ?
Reakcia na: S499.1023 #209912:
Projekt robí obec Nová Dedinka, BSK, dávnejšie som to čítal v obecných novinách Nová Dedinka... Ale viac neviem k tomu povedať neodložil som si link pardon?
Reakcia na: on-line #209897:
Čo je to projektácia? Kto robí projekt, kto ho zadal a kto sa nevyjadril?
Reakcia na: roman2 #209883:
Tak to teda neviem, čo je na tej križovatke neprehľadného. Asi by ten, kto tvrdí, že je neprehľadná, mal vrátiť vodičský preukaz. Je nejaká extra nehodová?
Reakcia na: 810zssk #209909:
Tak ako v DPB, aj na magistráte ti vysvetlia, prečo sa to nedá 😃
Reakcia na: Mike #209906:
Tak o pol hodinu prejde znova. Je to systemovejsie ako nerobit nic.
Reakcia na: Mike #209906:
Dispečer sa prevezie, oboznámi cestujúcich, vráti sa naspäť a o 30 minút to urobí znova novému davu ľudí. Pri mnohých mimoriadkach sú častokrát až 3 občas až 4 dispečerské vozidlá a dispečeri sa vždy len prizerajú a nič nerobia. Samozrejme v prvom rade musia nechať všetky vozidlá uviaznúť v neprejazdnom úseku a až potom začnú ničnerobiť. Takže keby jeden z tých ničnerobičov informoval cestujúcich, neubudlo by z neho.
Reakcia na: Mike #209904:
Jarovce/Rusovce boli myslím až okolo 19:00. Električky boli okolo 15:00. Jedine že by boli na infolinke tak informovaní, že by vedeli, že o 4 hodiny bude nehoda auto-vlak 😃
Reakcia na: richardhudec #209892:
Po Detvianskej električky nejazdia. Ak si myslel Čachtickú ul. a zastávku Detvianska, tadiaľ NAD niekedy zvykne premávať (závisí od aktuálnej situácie a smeny na dispečingu). Pokiaľ tam ostali stáť bez prúdu viaceré električky, tak by autobus tadiaľ neprešiel. Ale zasa to by ľudia uvideli že tam stojí veľa električiek a jednak by si domysleli a po druhé vodiči elín by im povedali. Ak bola Čachtická prejazdná aj pre bus, tak tade mohli viesť tú NAD.

2. Ten dispečer aj keď sa tade prevezie a povie tým ľuďom, tak o pol hodinu by tam bol nový dav ľudí čakajúcich, teda to nie je systémové riešenie.
Reakcia na: richardhudec #209901:
Kto sa veľa pýta, veľa vie a taký má informátor byť predsa ☺
Reakcia na: ross #209893:
No neskôr sa stala nehoda na priecestí v Jarovciach, takže 91 Jarovce obchádzali a neskôr tam bola zavedená náhradná autobusová doprava z Vozovne Petržalka.. aj keď neviem v akom čase tam volal Rišo a či sa tie výluky prekrývali.. Ale pani mohla myslieť to...
Reakcia na: richardhudec #209892:
Socializmus v praxi ... mám kamaráta hore, ktorý mi drží miesto aj keď som flákač a salámista. Napadlo vôbec niekoho v dopravnom podniku (jedno ktoré mesto) zamestnať dopravného nadšenca, ktorý by bol väčším prínosom ako tieto slepice a bujaci.
Reakcia na: richardhudec #209901:
predsa zvedavosť človeka ženie vpred ?
Reakcia na: Peon #209898:
Nič v zlom, ale ty by si nemohol podľa mňa robiť na infolinke. Na infolinke treba odpovedať a ty sa výdy len pýtaš ? Ty si taký muž tisícich otázok ?
Reakcia na: richardhudec #209892:
Takže 2. etapa tram-Petržalka bude obsahovať nielen trať po Janíkov dvor, ale aj odbočku do vozovne ? Len pani zrejme zabudli povedať, od ktorého roku ju sfunkčnia 😉
Len tak mimochodom, naco DPB objednava predtlac listkov na prihranicnu dopravu? Teraz sa im z 801 uvolnila jedna pokladna (kedze tam bude uz len jedno poradie), tak ta uplne kludne mohla ist na 901 namiesto toho sucasneho systemu, ktory je pomerne neprakticky..
Reakcia na: 810zssk #209896:
Ja sa už 5 rokov opakovane snažím dostať na kontaktné centrum (minimálne to vyskúšať) či už do DPB, Slovak Lines alebo BID. Môj životopis aj motivačný list majú.

Teda v BID tiež budú mať emailovú a telefonickú infolinku? Vo VOR aj v IDS JMK je infolinka pre mesto a aj pre región: Vo VOR sú to dve rôzne telefónne čísla, v IDS JMK si po dotelefonovaní sa treba zvoliť tuším 1 pre mesto a 2 pre región.

Určite by bolo veľmi zaujímavé (a to nielen pre mňa) nahradiť pani Vachovú, a teda dávať statusy a odpisovať cestujúcim v mene DPB na Facebooku. ? Zaujímavé, že BID si na to (pokiaľ viem) najala externú agentúru. Nevyšlo by ich to lacnejšie napr. s dvoma dohodármi? ❓ Čiže ani internú hovorkyňu nemajú. Na webe momentálne nie je uvedené žiadne meno.

Podobne zaoberať sa reklamáciami či sťažnosťami + tipmi a pripomienkami cestujúcich môže byť zaujímavé a poučné. Myslím neosobnú formu, čiže nie na predajni. Človek by pri tom [tak ako pri infolinke] musel spolupracovať aj s inými oddeleniami dopravcu / koordinátora. Získal by tak cenné skúsenosti a komplexný prehľad o činnosti a fungovaní celej firmy. ? A prípadné vlastné návrhy a nápady potom predniesť priamo kompetentným ľuďom.

Slovenskí dopravcovia a BID aktualizujú svoje webstránky cez nejaké wysiwyg editory? Aj to by bolo zaujímavé robiť (písať a zverejňovať novinky, tlačové správy a pod.). ? Nedávno som sa skvele zasmial [čo tu dal niekto link] ako sa DPB na svojom webe ospravedlňoval za nevykonanie spoja na linke 901 o 18:20 h spod Mosta SNP do Hainburgu. ? Vieme, že vtedy je v CP "diera", čiže taký spoj neexistuje...

Máte niekto skúsenosti s infocentrum@dpb.sk alebo ich infolinka je reálne hlavne telefonická? A v médiách už dávno nebola pani ombudsmanka - je v DPB?

Myslím, že z dopravcov má na Slovensku najlepšiu infolinku ZSSK a asi ako jediná je non-stop. Ja občas využívam hlavne jej emailovú formu a som spokojný. Pre mňa škoda, že je až v Košiciach, lebo tam by som najradšej pracoval. ? V Česku majú ČD väčšiu časť ľudí v Prahe a menšiu v Brne. https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/zpravodajstvi/kontaktni-centrum-zazilo-cesko-slovenskou-premieru/-7300/

Takže ak je aj nejaký technický problém, tak ČD to na rozdiel od ZSSK nemusia riešiť oznamom na webe "Telefonovať / písať môžete na Zákaznícké centrá" ako sa už neraz stalo. Lenže v Zákazníckych centrách sa musia v prvom rade venovať tým, ktorí tam prišli osobne. No a zákaznícke centrá nie sú k dispozícii večer, v noci ani nadránom.

Zaujímavé, že s takou rýchlou a modernou formou neosobnej komunikácie ako je online chat som sa u našich dopravcov stretol iba u Student Agency, ale tam to robia pracovníci na pobočkách (alebo len v tej na Obchodnej ul.?). To som minule raz využil, ale musel som dlhšie čakať, lebo mi napísal, že sa práve venuje klientovi na pobočke. ?

Btw, prečo má Regiojet osobitne infolinku pre trasu "Bratislava - Komárno" (len cez pracovné dni 8 - 18 h) a pre všetko ostatné non-stop infolinku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.