Prečo autobusy č. 95 a 68 nemajú značenie na grafikonoch, že ide o okružné trasy? Na zastávke Malá scena informujete, že 95-ka ide iba na Nam.Štúra. Ale to, že pokračuje ďalej do Petržalky cez most, sa cestujúci nikde nedozvie. A tak ľudia hľadajú spôsob, ako sa dostať napr. do Auparku.
To isté platí o linke 68, ktorá končí /akože/ na Trnavskom mýte. Tí, čo chcú ísť do Petržalky tam vystúpia a potom"pobehujú" a hľadajú spoj.
Prečo na grafikone nie je uvedená celá trasa tej-ktorej linky /a teda aj tzv.okružnej/? Prečo komplikujete ľuďom cestovanie?
Železničný nadjazd vôbec nie je problém. Stĺpy sú v strede, zostali by medzi koľajami. Podobné je to na Vajnorskej. V najhoršom prípade by sa mierne posunuli pruhy pre autá do krajov na úkor chodníkov, ktoré sú pod mostom zbytočne široké.
Tak zas ono to cez roznavsku napojit na Avion/Letisko a pridat este vetvu z ruzinova, tak mozes pekne nahradit L61 a elegantne obist zapchy na Roznavskej, co trolejbusy, momentalne okrem buspruhu od krizovazky s tomasikovou po zimak, obist nevedia
Tak ale buďme realisti. Vzhľadom na súčasný dopyt by stačila trať po ten železničný nadjazd (kvôli sídlu štátnych orgánov). Trnávku zatiaľ v poho zvládajú trolejbusy a ďalej zatiaľ nič nie je. A pri nejakej budúcej výstavbe postupne aj Rožňavskú rozširovať.
A železničný podjazd medzi st. Ikeou a Baumaxom? A celkove, na viacerých miestach je ten pás fest že úzky. Vyžiadalo by si to kopu úprav, ale okrem tohto mosta si to viem pekne predstaviť predlžované po etapách, obsluhované s 30T otáčanými na dočasných úvratiach
Viem ze taka elektricka Roznavskou je moc velke sci-fi , ale ak by sa zvazovali obe, cyklocesta musi ist bokom, resp. hoc aj obe mozu byt sucasne vedene. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk