Sú tam staré názvy: Ružová Dolina, Cinotrín Ružinov
K linkám:
+ zahustenie 201 202 42 na 7.5 min v sedle a poobede
+ zahustenie 210 na 10 min celodenne
+ zahustenie víkendu 201 202 210 na 10 min (naozaj to u 201 202 potrebujeme?)
+ zahustenie 47 48 v rannej špičke na 10 min
+ kĺbaky na 47
+ premávka 48 sa bude môcť večer ukončiť skôr, príp. na víkend zrušiť úplne v prípade, že bude voziť vzduch .. (čo sa dá očakávať).
+ zahustenie 209
- zriedenie sedla z 12 na 15 min na 204 205 a úseku 47 Hodžovo - Zimák
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 15 min. na 203 204 205 47 48
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 30 min na 211
- "Testy prevádzky týchto vozidiel v kopcovitom teréne na pomocný dieselový agregát neumožnili ich nasadenie na Drotársku cestu"
? "Zavedením novej organizácie linkového vedenia trolejbusov sa:
• podarí eliminovať súčasné kapacitné problémy (napríklad na Miletičovej a v okolí busi-
ness-centier na Prievozskej) - no bodaj by.. ale moc tomu neverím, keďže do businesscentier je najväčší nával z hlavnej stanice, Račka a Trnka do 201 .. tu by najlepšie pomohlo keby sa 45 alebo 46 presmerovala namiesto Mliekarenskej na Hraničnú.. aspoň v špičke.
Odkedy je problém vyhlásiť nové voľby na primátora? To sme naozaj ešte nemali, aby sa osobne primátor angažoval v dosadení navyššieho manažmentu mestského podniku. Buď mal osobne vyhlásiť svojich nominantov v mestských podnikoch a v tom prípade prijímať všetku zodpovednosť na seba, alebo akceptovať výsledky verejných konkurzov. Manipulácie verejných konkurzov sú trestný čin (Machinácie pri verejnej súťaži a verejnej dražbe § 281) a dúfam, že polícia bude konať. Konanie primátora je neprijateľné, primátor je zrelý na odvolanie.
Hm, 671 sú zastaralé a Panter je vlastne jednoposchodový ešus...
A čo sa Siemensu týka, boh vás (ZSSK) pred ním ochraňuj. Ja s ním mám na rozdiel od ZSSK osobné skúsenosti a viem veľmi dobre, preoč sme napokon pre Vectronmi uprednostnili Traxxy, hoci je Vectron o generáciu modernejšie vozidlo a rozdiel v cene nebol veľký.
A o pušpuloch si dovolím si myslieť, že v historicky krátkej dobe skončia ako klasické vozy bez využitia riadiaceho vozňa a na tejto pozícii sa osvedčia ? .
To odkiaľ čerpáš také info? Nemalo by ísť o 671 a s pushpullmi nie sú vďaka skvelému zadaniu dobré skúsenosti.
671 už v dobe vzniku boli zastaralé, niet sa čo čudovať, keď ich vývoj začal v 80. rokoch minulého storočia.
Súťaž je na niečo ako Panter alebo Desiro ML. Snáď to druhé vyhrá...
Včera (21.09.2015) prerokovala komisia dopravy a informačných systémov "Návrh na zmenu organizácie trolejbusovej dopravy" http://zastupitelstvo.bratislava.sk/samosprava/getItemFile/id:2890 Okrem iného sa tu píše: "Zároven, zvýšeniu presnosti trolejbusov by pomohlo... najmä vyznacenie samostatného bus-pruhu pre odbocovanie vozidiel MHD z Patrónky na Kramáre (projekt bol spracovaný, nevyžaduje stavebné úpravy) by výrazne napomohlo presnosti a spolahlivosti trolejbusov v celej sieti.
Som zvedavý kedy niekoho konečne napadne urobiť (stačí domalovať) aj odbočovací BUS pruh z cesty na červený most smerom na Lamačskú cestu/Patrónku/. Každý deň tam trolejbusy bojujú v zápche o možnosť odbočenia - ak na drzovku neprejdú cez priamy pruh, tak stoja 2 červené (t.j meškanie 3-4 minúty hneď z konečnej).
Malo by ist znovu o 671.
MinDop+ZSSk sa usiluju o jednotne vozidla, s PullPushmi a 671 su celkom pozitrivne skusenosti, preto ide tender na tieto + dalsi tender na 861.
Mozno to znie neuvertielne, ale skutocne aj prve bagety uz dozivaju pomalicky. Odrezanim jedneho stanvista nezvysim zivotnost 50 rocnej karoserie....
A kedze zamer u zeleznic je jasny - jedno depo, jeden stroj, tak obnova dalsim typom by isla prave proti vlastnym zamerom
(aby sa to zle nepochopilo, jeden stroj ako typova rada, napr NZ - (951+051+051 a 861), PD (750+861)
No dajme tomu odstupi, a co idu potom nove volby ? Ale je to turbulentne obdobie s tymto Ivom to je fakt. Aj daco robi s mesto, ne jak Ftacnik len tesne pred volbami, no len terajsi primator nejako mu to nejde s tym klamanim.
Nemala sa od 1.10. menit 801? Ci DPB si opat raz nehodla splnit zakonnu povinnost zverejnenia cestovneho poriadku vcas a bude potrebovat pozdravny list spravnemu organu?
Prečo električka č. 6 chodí do Dúbravky, keď podľa CP má chodiť iba do Karlovej Vsi? V Dúbravke sa tabuľka s číslom električky 6 nenachádza na zastávkach? Kde je chyba?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
MinDop+ZSSk sa usiluju o jednotne vozidla, s PullPushmi a 671 su celkom pozitrivne skusenosti, preto ide tender na tieto + dalsi tender na 861.
Mozno to znie neuvertielne, ale skutocne aj prve bagety uz dozivaju pomalicky. Odrezanim jedneho stanvista nezvysim zivotnost 50 rocnej karoserie....
A kedze zamer u zeleznic je jasny - jedno depo, jeden stroj, tak obnova dalsim typom by isla prave proti vlastnym zamerom
(aby sa to zle nepochopilo, jeden stroj ako typova rada, napr NZ - (951+051+051 a 861), PD (750+861)