Minule som zažil, ako na Nivách cestujúca na vodiča linky 21 kričala, že prečo nejde až k novému SND, že "však tam na zastávke je napísané, že idete až k Novému SND". Z toho plynie čo? Že ľudia nereflektujú ani na číslo linky, ani na cieľ, dĺžku vozidla, dokonca ani na to nie, či to je TBus, alebo ABus... Ľudia nastupujú do vozidiel zimnej údržby, do Karosy traťovákov. Kamkoľvek. Je úplne jedno, či bude na transparetne 21A, či 21H, niektorým ľuďom to nedopne, ani keby ich vodič na Hradištnej upozornil na to, že ide na Hriadky a nie na VW. Budú tam sedieť a potom sa Na hriadkach rozčulovať.
Nechápem, prečo sa tie linky neoddeľujú napríklad 21A a 21B... v iných mestách je to normálne... ale okrem toho som sa dneska riadne pobavil, keď som si prečítal na FLASH že 2 ešte nepremáva na hlavnú stanicu z NEZNÁMEHO dôvodu.. preboha to dopravný podnik ani nevie z akého dôvodu mu nechodia električky ? ? takto ma už dlho nič nepobavilo
A ak by všetky 21čky končili pri VW, tak by to neboli "luftspoje"? Z DNV som tiež a mne sa takéto rozdelenie páči. Každý druhý spoj mi príde na sídlisko prázdny, čo je super najmä v rannej špičke. Ja tvrdím, že konečne po x rokoch je cestovanie do mesta príjemné. A konečne je 21čka v takom intervale, aký si zaslúžila už dlho. Samozrejme, bolo by fajn doladiť jemné detaily, napr. prvý ranný spoj z mesta miesto 4:45 napríklad o 4:30 z Nív, čím by sa redukovala viac ako 75min diera po nočáku. (Aj tak chodí plno vozov jalovo do DNV z garáže), ale to sú drobnosti. ?
Minule som stála na zástavke Na hradiakach (smerom do Devína) a tiež som počula 2 paničky ako sa sťažovali že zabudli vystúpiť a previezli sa 21-čkou na nesprávnu zástavku. Čop by ale DPB trápili cestujúci, jednoznačne mali všetky 21-tky končiť pri VW. Ak chce DPB šetriť, je tu plno luftspojov.
1.) vacsina sme tu fanusikovia MHD, nie vodici ci zamestnanci. Zato, ze raz za cas suhlasime s DPB neznamena, ze nas platia
2.) tlacidla su katastrofa, to je fakt...
Ty si napisal Tvoj pohlad na vec. Ked ma niekto iny pohlad na vec, tak je hned beusak?
Ty si dokazal, ze patris k ludom, co necitaju ciele- taka je mozno vacsina cestujucich. Da sa prisposobit im, a oznacit ta linka inac - 21A, alebo 121.
Ale kedze na transparente sa zobrazuje aj ciel, da sa uz dnes rozpoznat, ze linka ide inam - a to precitat ciel, pokial zrovna nie si negramotny. Lebo sem tam su aj vyluky a odklony a obcas sa na transparente tiez objavi iny ciel, kam prave linka ide. Navyse to, ze linka ide inam, ak je to pravidelna trasa, je aj oznacene poznamkou v CP (aj ked uznavam ze v spicke dochadza napr na tej 21 k velkym meskaniam a odchody nie su presne dodrzane, ale cez vikend a vecer sa da aj podla toho orientovat. )
V tomto prípade je smiešny Dopravný podnik.☺. Miesto jednoduchého riešenia nech sa cestujúci potrápia. Myslel som že toto tu je bežne fórum pre všetkých, kde cestujúci môžu vyjadriť svoj názor. (dnes som sa sem zaregistroval). Ale zistil som, že to je vlastne len diskusné fórum vodičov a možno aj iných zamestnancov Dopravného podniku. Škoda písania. Sa radšej už ani nebudem zmieňovať o ďalšom nezmysle - x-druhov tlačidiel v autobusoch. Prajem veľa pracovnýách úspechov.
Ide o to, ze dpb nepouziva jednotnu metodiku. Oznacenie L121 by tu bolo na mieste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1