Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #208262:
7403 na nebicku svieti
Reakcia na: Petto #208262:
Podla planu dodavok mierne meskaju 29T, takze teraz sa caka ze budu chodit 29Tčky..
Coze to doslo v noci ? konecne nova jednosmerka ? ci uz opcna 30T ?
Reakcia na: mark178 #208260:
Tiez vravim, TSS Grade tymto chvalim, nie jak Metrostav v Dubravke
mimochodom keď sa pozerám na UPDATE tak sa mi zdá že vcelku rýchlo robia ten úsek ... to sa nedá s dúbravkou porovnať 😉
Reakcia na: AAA #208255:
ano asi len dost zjednodusila co niekde na porade pocula, ze ma povedat.
ano predpoklada sa ovela nizsia poruchovost (preco aj nie, kedze vozidlo je nove) a pokial viem aj prehliadky vozidiel sa budu robit po najazdeni vecasieho poctu km ako v sucasnosti.
Reakcia na: luky133 #208257:
O elektricky boli vzdy najlepsie starane podla mna v DPB a nezabudajme ze o Skodovky eliny sa 15 rokov stara SKodovka Plzen.
Reakcia na: AAA #208255:
Uff ľutujem tie nové cca 4 ročné vozidlá keď pri takom nájazde kilometrov nemali menený ani raz olej, filtre, doplnenú kvapalinu do ostrekovačov či AdBlue kvapalinu, vypálené žiarovky atď. ?
Reakcia na: AAA #208255:
To vysvetľuje veľa: počnúc starými 4 ročnými sorkami, končiac posypovou soľou na trolejbusoch ?
Reakcia na: Petto #208238:
Perla brucha: „Staršie vozidlá si vyžadujú pravidelnú údržbu a nákupy náhradných dielov. Naproti tomu nové súpravy nepotrebujú žiadne investície,“ uvádza hovorkyňa bratislavského dopravného podniku Andriana Volfová.
Reakcia na: Petto #208252:
zaujimavy je vyber toho recenzenta. Ziaden priemyselny dizajner, ci aspon dizajner.
Reakcia na: MatejBA #208245:
Asi sme mali ist "kosickou cestou" v nakupe tramvaji, tie posobia tak podobne retro. ?
Reakcia na: roman2 #208251:
Co chces od kuratora SND. To je asi tak keby sme sa my vyjadrovali o jadrovej fyzike. ?
Reakcia na: Petto #208238:
Moje nervy,primitivizmus najvyššieho kalibru ? ? ten dotyčný autor článku je asi dlhodobý užívateľ drog,lebo triezvy takýto článok nenapíše...A o tom riaditeľovi galérie radšej pomlčím...Zaspali dobu ? za mňa osobne ja sa furt obzriem keď počujem ten dunivý zvuk keď ForCity ide a s radosťou sa na ňu dívam v tom "sku*vene* vizuálne zanedbanom meste ju proste človek zbadá aj s jedného kilometra a upúta ho okamžite ? interiér je riešený výborne (aj keď som tu čítal aj negatívne reakcie) ? skrátka ja som osobne rád,že ich tu máme a aj moje okolie to tak vníma...Cestujúci sú tiež radi,skoro pri každej jazde čo nimi cestujem natrafím na niekoľkých ľudí,ktorí si nahlas pochvaľujú...Verím v to,že keď budú postupne rekonštruované trate a pribudnú ďalšie opčne eliny tak sa viac ľudí rozhodne používať električkovú dopravu.
A môj odkaz pre autora recenzie:Keď sa nepáčia nové električky,tak nech sa na ne nedíva a naďalej využíva osobné auto a nepíše bludy ?
Reakcia na: MatejBA #208244:
cize dizajn bude musiet byt premenlivy. Ked pojde v kolo riverparku budu moderne, potom cez tunel a transformers bude z toho T3.
Reakcia na: Ike #208248:
akurat lutujem, ze to zhltlo aj shootyho, co ten tam prestupil tak uz jeho kresby nevidiet / nepocut o nom (este aj ta ich fanpage promotuje viac cynickeho bezhumoristu ako jeho)
Reakcia na: Petto #208238:
Berie niekto tento denník vážne? Veď sú to slabší redaktori, ktorí odišli z beztak upadajúceho SME.
Reakcia na: Mike #208246:
Takže vlastne pozerám že to sú aj automaty WL.. ?
Reakcia na: mrkvakj #208237:
na OeBB automatoch, kde sa dajú tiež kúpiť lístky pre viedenskú MHD, sú tieto jazyky:

http://www.vienna.at/informationen-an-ticketautomaten-der-wiener-linien-kuenftig-in-elf-sprachen/3260457
Reakcia na: MatejBA #208244:
Ja snad snivam, toto odporucaju v roku 2015? Radsej ani dalej necitam, lebo si iba zbytocne dviham krvny tlak ...

"Dopravný podnik pritom mal aj možnosť ísť cestou kompromisu a získať nové električky pri zachovaní dizajnu starých.

Viacero českých miest vrátane Prahy si v posledných rokoch objednalo prestavbu klasických vozňov T3 do modernej podoby. Vznikol akýsi hybrid v podobe verzie T3R.PLF, ktorá je v strede nízkopodlažná a je ovládaná modernými systémami."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.