Možno kvôli tej priamej manipulačnej stope ktorú postavili z Jánskej priamo hore na Nám. Slobody ako náhrada za zrušené stopy na bývalom parkovisku na Kollárku...
203 Trnávka nikdy nerobila, možno okrem nejakých víkendových výluk.. Ale súhlasím, že pri súčasnom deponovaní vozidiel mala mať Hroboňova vyššiu výpravu kĺbov na 204, alebo 212..
Clovek si ide cez spicku okolo Hrobonky a vnutri sama 31tr - min. 10 ks som ich naratal .
Mala Hrobonka zobrat este nejake 204tky 2-3 ks s 31Trkami a pustit zopar z 203 kde boli volakedy dominantni Trnavkari s 14tr.
Tak dokazem pochopit, ze clovek a nastve, ale prosto to nie je riesenie, ze necvaknut si listok - sluzbu prosto vyuzijes, neskor a nie v pre teba vhodnom case, ale aj tak. Da sa to riesit aj inak, napriklad staznostou (aj cez email, neskor, ked uz mas cas) ci kratkym telefonatom na infolinku pocas cakania/jazdy (+ ak meskas, mozes tusim od DPB poziadat "ospravedlnenku").
Tak teda mozeme ukoncit tuto temu, lebo uz sa to vlecie dost dlho, a asi to aj ostatnych otravuje
Lenze to uz je po tom, co si zaplatil co meni situaciu - nie predtym, ako listok oznacis/posles SMS.
Dotycny riesil najprv to, ze nefungoval oznacovac a tak si necvakol listok, lebo "pseudologika" (tazko poprosit ostatnych cestujucich o pomoc). Potom nebol ochotny poruchu nahlasit, lebo "ja nic ja muzikant", alebo aky dovod ma, a nasledne sa zacal vykrucat tym, ze ak meska MHD (alebo vozidlo vynecha), tak ide dalsim spojom na cierno, lebo on je nieco viac ako prepravny poriadok, moralka a zakon, a nepovazuje za normalne zaplatit za vyuzite sluzby, kedze si nevie zorganizovat svoju cestu tak, aby stihol svoje pracovne povinnosti, co si ostatni ludia dokazu zariadit.
aj mas pravdu. ja ten listok na MHD uz ale mam kupeny, cize som Dopravnemu podniku uz ZAPLATIL.. a on mi neposkytol sluzby ktore mal poskytnut v presne urcenom case... Viem ze ho mozem pouzit na dalsi spoj, ale preco by som mal ked som chcel ist v presne stanovenom case...
Ale nechvalim sa tym ze som cierny pasazier, nakolko zas nestava sa tato situacia casto, a mnohokrat chodim autom, ale cloveka to nastve... nechcem sa hadat samozrejme, len som bol dost nastvany
A čo sms lístok,ked si ho kupuješ s 2min.predstihom ,aby si mal cestovný doklad, a spoj ti nepríde a vynechá ?Pekne si počkáš aj 20min ... a stojíš? Dá sa toto niekde reklamovať? Asi nikde,lebo ako sa to mne stalo,na info linke DP mi pekne povedala,že áno oni sa omluvaju,ale lístok má 70min,takže ešte mám v čase rezervu ....
A ty si myslis, ze si jediny, co chodi do prace? Ja napriklad musim ist cez cele mesto do prace (hodina cesty) a vzdy som prisiel nacas pripadne s max 5 minutovym meskanim.
A ako som vravel - je jedno, ze ti pride dalsi, neskorsi spoj. Pokial nemas oznaceny listok nevznikla ti ZIADNA skoda, lebo si nemal este stale narok na ziadnu sluzbu! Ta ti vznika v momente, akonahle si oznacis listok. Kebyze potom vynecha spoj, tak ano, tam mas narok na nahradu od DPB (alebo ako to presne je), ale takto nemas nic a este si cierny pasazier a chvalis sa tym.
Plus ti to napisal aj S499 - ak sa tvoja "zmluva" s DPB nenaplnila na cas, tak bud chod taxikom ci autom (odmietnes sluzbu), alebo za nu zaplat a nebud "zlodej" (vyuzijes dalsi spoj, ktory ta dostane z bodu A do bodu B tak, ako ta dana sluzba ma dostat).
Kecáš. Tak si tú službu neodober vôbec, keď za ňu nechceš platiť,
Ak nedáš klientovi prácu v dohodnutom termíne, tak ju pod%la zmluvy buď neprevezme, alebo prevezme a bude ťa sankcionovať za oneskorené dodanie.
Ty si vykladáš zákony po svojom. Až ťa revízor chytí, tak budeš takýto maličký: .
Matej, este naposledy dodam - poskytnu sluzbu oneskorene, a to mi sposobi skodu - neucast na rokovani napriklad.
Ja ked nedodam nejake prace klientovi v dohodnutom termine, fakturu mi nevyplati, pripadne bude ziadat odskodne!!! Cas je pre vas nezaujimavy pojem v dnesnej dobe zrejme...
nechodim do skoly ako poniektori z vas, ze mam v pazi ked pridem o hodinu neskor na prednasku...
Vďaka za info. Aký signál myslíš? Pokladne sa s internetovým plnením synchronizujú cez internet či ako? Tak to je dobré, že nielen na ASMN sa to synchronizuje, ale aj inde v teréne.
Hmm tak to ako často uzatvorenie pokladne? Ja som si myslel, že to sa vykonáva každý deň (prípadne po službe každého vodiča). To sa myslí aj fyzická kontrola pokladne - kvôli cestujúcim, ktorí platia cestovné v hotovosti?
Bez sprznenia grafikonu je nereálne tam zastavovať minimálne v špičke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207