Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #208005:
Neviem či existuje na ZSSK niečo ako záloha v podobe rušnovodiča a pripravenej súpravy v N.Zámkoch. Podla tohto prípadu asi nie.

No pri dvojhodinovom víkendovom intervale by som to pokladal za samozrejmosť.

Tie PP majú problémy aj zo zaseknutými brzdami. Vyvetrá sa salón v stanici a o 10 min. sa ide ďalej. Na vykapanie a odrieknutie som nemal ešte "šťastie"
Reakcia na: david1 #208004:
Minule sa pokazil rušeň na PP v Šali práve v sobotu, odriekli, a ani sa naunúvali vytiahnuť nejakú tú starú súpravu odstavenú. Tak medzi Os 4610 a 4620 ostala 5-hodinová diera. ?
Reakcia na: Joyki #208000:
Cez víkend je starých vagónov dostatok z odstavených posilových osobákov.

Keby prišla na ZSSK požiadavka tak by určite dali posilu. Aj ked osobne si myslím že už 6 vagónová súprava bola na prvý spoj nezvyčajne dlhá. Minimálne dispečer musel šachovať z výpravou.
Reakcia na: Jezo #208001:
Netuším, ale myslím DPMB sa na to pripravuje dopredu, keďže sa jedná o festival s históriou 17 rokov, a posilová doprava je samozrejmosťou, aj keď isto je tam formálna požiadavka zo strany mesta, organizátorov.
V prípade Seneckého leta (kt. sa usporadúva teda tiež viac, ako 10 rokov) ZSSK veľmi dobre vie, že vlaky sú aj večer, aj ráno preplnené, každoročne nastáva kolaps a nezmestia sa ľudia, a predsa nikdy k žiadnej posile nedošlo. Samozrejme nie je to chyba len ZSSK, ale aj samotných organizátorov. V Brne sa to propaguje aj posilovou dopravou, v prípade Seneckého leta sa ani nezmieňa o železničnej stanici, ktorá je od akcie vzdialená na 100 m, len o uzávierke a výluke autobusov (ktoré aj tak enchodia cez víkend). Sencu je železničná doprava ukradnutá, lebo je na periférii, a tak na to nikdy nemysleli a zrejme ani nebudú. Organizátori neodporúčajú nijakú formu dopravy, veď aj tak každý príde autom z Bratišky.
Na Myjavské, Detvianske, Východné atď. folklórne slávnosti je vždy spolupráca so ZSSK s relačnými zľavami a posilnenou dopravou, ale záhadne nejako v prípade Senca to ešte nikomu nenapadlo. Popritom najlepšie je prísť na Senecké leto vlakom pre bezprostrednú blízkosť stanice, a to vedia aj návštevníci, akurát tak organizátori nie.
Reakcia na: Jezo #208001:
Brno je po dopravnej stranke civilizovane mesto a teda je tam normalne posilovat dopravu pri vyrazne zvysenom dopyte.
Reakcia na: Joyki #208000:
A v tom Brne to bola samozvana akcia DPMB, alebo si to objednalo a zaplatilo mesto ako samoprezentaciu kedze je jednym zo spoluusporiadatelov?
A dostali ZSSK info o ocakavanom navale cestujucich zo Senca vdaka ktorej by vedeli v Zamkoch (tusim tie to vypravuju?) ze maju poslat nieco navyse?
Reakcia na: Technopol #207997:
Nedostatok prevádzkyschopných starých vozňov, a ak išla stará 6-vozňová súprava, bolo to len z vlastnej iniciatívy ZSSK a je to posila. Aj keď nedostatočná.
Ale spomeňme si len na Uprising vlani a svoju neposilu v podaní DPB. ? Za to aj v túto sobotu v Brne bola zabezpečená posilová doprava k/od ohňostrojovému festivalu na priehrade mimoriadnymi električkovými linkami, predĺženou dennou prevádzkou pôvodných liniek nielen v tej oblasti, ale po celom meste, na nástupnej zastávke pri každých dverách električiek dvaja vo vestách, takže bez tlačeníc rýchlo odviezli 3/4 mesta z priehrady do centra.
Je to len obraz politiky tunajších dopravných spoločností - bez oficiálnej výzvy, objednávky na akcie z vysoka kašlú, a tak aj na svojich zákazníkov. A potom vyplakávajú, ako nikto nejazdí VHD.
Reakcia na: Andy #207996:
Pri kapacite vagóna 88 cestujúcich a cene max 120€ to vychádza 1,4€ na jedneho. Určite by to radi zaplatili cestujúci priamo na mieste pri vstupe.
Reakcia na: Ike #207994:
V podstate na všetkých 🙂, organizátor neobjednal dopravu, účastníci v strede vagónov neboli schopný sa potlačiť, ZSSK strčilo hlavu do piesku a taxikári si dávali 300% prirážku
Smutné je že ked pozerám na tu cenu tak objednanie jedneho vagona stojí max. 120€ čo je vzhladom na vyzbierané vstupné smiešna cena ktorú by organizátor musel zaplatiť. Som zvedavý na ich odpoveď. Samozrejme bude zverejnená.
Reakcia na: david1 #207993:
Ak dali namiesto PP klasiku, tak to je už riadna demencia že nedali rovno o 2 vagóny viac keď už robili zmenu vo výprave.
Reakcia na: 810zssk #207995:
Ak by sme postupovali podľa tohto pravidla, dostaneme sa k tomu, že záujem majú len cestujúci, takže si majú dopravu navyše objednať oni. Najjednoduchšie je asi auto, alebo taxík. ?
Reakcia na: Technopol #207992:
K bodu 2 je jednoducha odpoved: Objednat dopravu navyse mal ten, kto mal zaujem na tom, by tam nejaka doprava navyse bola. Na tom kto to je sa tu urcite nezhodneme 🙂
Reakcia na: Technopol #207992:
Teraz neviem na koho sa sťažuješ: na organizátorov? na účastníkov? na ŽSSK? na taxikárov?

Priobjednanie vagóna je 40 € / 50 km
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/Cenniky_od_17_11_14/zmena_od_15052015/16_uhrady_ceny_poplatky_od150615.pdf
Reakcia na: Technopol #207992:
Prvý vlak ráno zvykol byť Push Pull .Kapacitne to bolo aspoň trochu posilnené.
Bud rád že nešla 4 vagónová súprava akú dávaju bežne v rannej špičke na vlak 4610.
Klasika - Senecké leto - prvý vlak smer BA meškanie z SC 13 min. 100 ludí sa nezmestilo, prvý bus plný, druhý vlak neviem či pobral všetkých ale odchádzal s meškaním 5min. Taxikári sa nehanbili vypýtať za 5km 20€. Odpoveď sprievodcu či nemohli pridať jeden dva vagóny bola, že železnice nie sú organizátor (hlavná vec že zelených tajtrlíkov zabezpečiť vedeli). Navyše v strede vagonov bolo ešte relatívne prázdno lebo ( pri...... ludia sa nepotlačili, zatial čo pri dverách bola sardinkáreň) a keď som jednému z nich hovoril že v strede sú vagóny relatívne prázdne nech to usmerní tak len zakričal cez dvere prešiel sa popri vagóne a zas sa postavil k svojim kolegom...
Tak sa idem pýtať kompetentých, len by som potreboval trochu pomoc.

1. Čo potrebuje vybaviť/stojí ZSSK aby pridaj jeden dva vagóny k tým 6 čo boli.
2. Objednať dopravu navyše mal organizátor (mesto Senec), alebo v tom má nejakú úlohu aj BSK či niekto iný ?
Reakcia na: mrkvakj #207990:
Vlakveduci ZSSK nie je poverenou osobou dopravcu CD a preto nema preco riesit vztah medzi tebou a CD. Aj keby to riesit chcel, tak ti nema ako dat "pokutu", kedze ti nema ako vydat listok na ten cesky usek (POPka to nevie).

Mal som Maxi Klasik a aj v pohranicnych usekoch som sa vlakveducim vzdy preukazoval len Maxi Klasikom a nikto z nich po mne nikdy nadvazny listok na zahranicny usek nechcel. Myslim ze su tak aj skoleni. Napokon, vlakveduci ZSSK ani nema vybavenie na overovanie listkov CD na In-kartach, ci vnutrostatnych ponuk CD zakupenych cez internet.

Aj v pripade ak cestujuci nastupi na Slovensku a chce od vlakveduceho ZSSK listok napr. do Prahy, tak ten mu vyda iba listok po hranicu s tym ze dalsi usek si ma kupit u CD.

Upozornujem ta ale, ze ZSSK pri vydaji cestovneho listka do hranicneho tarifneho bodu moze vyzadovat aby si sa preukazal uz zakupenym nadvaznym listkom pre dalsiu krajinu. Hoci co mam skusenost, vacsinou to nerobia (maximalne sa spytaju co mam dalej, ale nechcu to vidiet).
Ok, cize to nieje brane ze idem na cierno,to mi staci, este posledna vec, je to niekde napisane v ofic.dokumente? Lebo pozname menatlitu nasich sprievodcov...?
Reakcia na: mrkvakj #207987:
Nie, nevie, listok si kupis od sprievodcu CD po zmene caty.
Reakcia na: 810zssk #207986:
Respektive nebude to brane ako medzinarodna tarifa?
Reakcia na: 810zssk #207986:
Cize slovenska popka vie vydat cesky listok? A cen net fakt nerad kupujem listok kedze nemam tlaciaren 😕

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.