Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #20793:
Neviem presne, ale odhadujem, ze sa popisuje typ elektricky. Podobnu som videl v Stockholme na poslednej stokholmskej trati (historickej).

Zajtra si zoberiem slovnik a skusim to prelozit presnejsie.
Reakcia na: d3k0 #20795:
Našiel som! A čo! Iba pravda!

Tu je výber z článku na DISK.sk
Napriek tomu sa na slovenskej sieti nachádzajú mnohé projekty vysokej úrovne, ktoré reálne umožňujú používať sieť ako pracovný nástroj. Veľmi kvalitné sú napríklad internetové služby viacerých bánk, ale aj spravodajské servery niektorých denníkov a týždenníkov. Z "neprofesionálnej" sféry mi nedá nespomenúť záujmový server www.imhd.sk, ktorý ma naozaj prekvapil svojou prepracovanosťou, denným obnovovaním a celkovou kultúrou, ktorá chýba mnohým "profesionálnym" produktom.

Bohužiaľ, slovenské weby sú priam zamorené textami, ktorých autori prejavujú zásadné neznalosti gramatiky slovenského jazyka. Je to síce daň za otvorenosť a možnosť napísať názor bez cenzúry, ale svedčí o alarmujúco nízkej úrovni týchto základných znalostí u novej "elektronickej" generácie.
Reakcia na: Papyr #20792:
Musíš mi dať nejakú chemikáliu, po ktorej prestane chutiť jesť a piť:-). Cestovné kľudne zaplatím 177%-né ale budem si nárokovať aj 177% miesta...
Reakcia na: S499.1023 #20791:
Schudni, bo ta klby neunesu 🙂 Nemyslim tym klby v 15Tr, ale tvoje vlastne 🙂 Sice, ved kto hovori, ze rychlikova laminatka ma byt nejaka musia vaha 🙂 Mimochodom, co keby sa cestovne platilo od hmotnosti? Ja by som to mal este vcelku v pohode, som 98,5%-ny clovek (69 kg), ale co ty? 🙂
Reakcia na: Papyr #20757:
Takže ja som 177%-ný človek:-).
I.
Takze sudruha Lunacka nam nahradila pani Ing. Tatiana Kratochvílová. Pevne dufam, ze tam nastoli poriadok.
Pri výstavbe tunela dialničného úseku Lamčská - Staré grúnty našli 20,000 rokov staré mamutie kly a tak je celá výstavba pozastavená.
Krásnou zhodou okolností sa kly našli v blízkosti ZOO a taktiež ďalšej vykopávky STV. 🙂
Danika : No hej ale trochu podpichnúť som ťa snáď mohol nie. Inak by si sa nešla pozrieť 😃
J: takze Ikarus a samí nahí chlapi, co?! 😉
no nechapem ako si "mohol prehliadnut" ten bus, ved pred nim stoja také - citujem svojho otca - "staré ochechule"
Reakcia na: Dopravák #20785:

Ale to si predsa mohli všetky družstvá. Všetky DP boli informované o jednotlivých disciplínach. Aj napriek tomu šéfka vodičov nedovolila trénovať disciplíny so špecifickými prekážkami - prekážku vzad s použitím rámu na kolieskach na odhad vzdialenosti, závoru s valčekmi a jej odsunutie a pod.
Papyr: Už vieš kto zvíťazil?! 🙂

Sarko: Keď som to písal nemal som oficiálne výsledky a tak som nechcel písať niečo, čo by som potom musel dementovať

A mokli sme riadne! A ja som bol v sandálach 🙂

Ináč, tiež som rozmýšľal , že to férové veľmi nebolo. Pretože Košičania si to mohli natrénovať.
Reakcia na: Dopravák #20769:

Opravím Ťa, KE družstvo vyhralo oficiálne. Súťaže sa zúčastnilo aj nesúťažné družstvo ("B" dužstvo), ktoré ak by súťažilo oficiálne, obsadilo by 2. miesto. Na 2. mieste sa umiestnilo BA družstvo a 3. miesto obsadila Praha.
Reakcia na: d3k0 #20777:

No bola to taká búrka, že sme všetci fest zmokli... 🙂. Dokonca sa konalo aj cca hodinové prerušenie súťaže. Za ten čas sa šli mnohí prezliecť. Ako prvá tak musela hneď ráno urobiť referentka koľajovej dopravy, ktorá sa pošmykla na koľajnici a spadla do vody s blatom. Ja som sa zase pošmykol pri nastupovaní do nákladnej električky na šmykľavých drevených schodoch tak "šťastne", že sa mi pod koleno zahryzla pomerne ostrá vodiaca koľajnička posuvných dverí. 😕 Inak to všetko dopadlo fajn a dážď, ktorý nám najprv vadil, nás napokon len viac zblížil, takže atmosféra bola priam kamarátska 🙂. Zlatým klincom programu bolo neplánované vybavenie reprezentatívnej jazdy s Albatrosom (T3 Mod), ktorý sme kvôli "zdochnutej" batérii museli naštartovať prostredníctvom kábla z vedľajšieho KT-čka, jazdu a brzdu si PC nastavil na level "kamikadze", dvere sa otvárali a zatvárali podľa "nepotreby", pri dosiahnutí rýchlosti 64 km/h PC vypínal jazdu a pod 11 km/h automaticky brzdil. Všetkých zúčastnených sme dostatočne vyšokovali 😎.
Reakcia na: J #20775:

Ja si myslím, že KE vyhrali súťaž zaslúžene. Vodiči celý týždeň trénovali a viacmenej išlo o zvládnutie postupnosti úkonov a jednotlivých disciplín, nie poznanie trate vo vozovni. Napokon, tú si mohol každý neoficiálne odjazdiť ešte pred súťažou. Aj ostatné družstvá mali možnosť trénovať, ale ako mi hovorili vodiči z rôznych miest, buď sa im trénovať nechcelo alebo niektorí sa rozhodli ísť súťažiť na poslednú chvíľu (napr. Plzeňáci, ktorí sa umiestnili na poslednom mieste). Samozrejme, najobjektívnejšie súťaženie by bolo v nejakých ústredných dielňach, kde trať nepoznajú ani domáci. Tie však v KE nemáme a tak snáď len toľko, že o objektívnosti rozhodovali vedúci družtiev všetkých zúčastnených družstiev, ktorí si vylosovali kontrolné stanovištia pri jednotlivých disciplínach.
Reakcia na: Kami #20771:

Nakladna elektricka doprava fungovala v KE od r. 1913 do konca r. 1961 (kvoli vystavbe rychlodrahy), t.j. bezmala 50 rokov a KE boli poslednym mestom v Ceskoslovensku, ktore zrusilo nakladnu elektrickovu dopravu. Zachovali sa vsetky 3 nakladne elektricky z r. 1913 (Ganz&Co.) ev.c. 1 az 3.
Maďar: No ja som tam žiaden autobus nevidel, že by som ho prehliadol:-p 😃
Reakcia na: J #20775:
No veď práve preto to bola "JAZDA ZRUČNOSTI" 😉 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.