"Hl. mesto SR Bratislava v súčasnosti stojí pred otázkou, ako postupovať v dokončení dobudovania Integrovaných dopravných systémov, s ktorými úzko súvisí aj spustenie, resp. úspešné ukončenie 3. etapy BID."
HMB tuším tých IDS buduje hneď niekoľko. A BID potrebuje úspešne ukončiť 3. etapou. ?
3x dlhsie ? No mne pride cestovanie v spicke takmer 50:50 . Samozrejme ak necestujem z Dubravky do Race MHDckou ?
A preco meska L28 ? Lebo supluje nosnu neexistujucu nosnu dopravu k zone Eurovey + bordel na Safku a natrieskana
28-čka nie je vyťažená? tak prečo asi každý deň mešká okolo 10 minút kým príde k vodárenskému múzeu? Nie práve preto, že kopec cestujúcich ju využíva práve aj na úseku Eurovea, Nový Most (ďalší prestupný bod) a do DD? Ako ja to prežijem, tento rok bude splatená hypotéka, kúpim auto na leasing, len nechápem tú logiku nútiť ľudí x-krát prestupovať. fakt sa na to každý vybodne, už teraz je cestovanie MHD min. 2-násobne, ak nie 3-násobne dlhšie ako autom. Len ich buzerujte prestupmi, výsledok uvidíte sami na ďalších zápchach.
Sú dve možnosti:
1) Laná sú na tyčiach zberačov nasadené posuvne, za jazdy sú spustené až k základni zberačov a visia povedľa trolejbusu, ukotvené sú niekde na bočnici. V prípade vytiahnutia zberačov vodič vytiahne lano k hlevám, nasadí zberače a lan zase spustí. Dosť rožšírené balkánske a byzantské riešenie.
2) Zberače vôbec nemajú laná, v prípade vypadnutia zberačov ich vodič nasadí skladacou tyčou. Rozšírené v civilizovanom svete.
Chcel by som sa opýtať niekoho znalého, kto by mi vedel vysvetliť technické riešenie trolejbusov premávajúcich v Rusku (napr. Moskva, Murmansk, ...). Nikde totiž nevidím od zberačov žiadne lano vedúce k navijaku, ako býva bežným zvykom inde vo svete. Ako potom šofér nasadí späť zberače na trolej, ak mu niekde (napr. križovaní) vypadnú? Vylezie snáď pritom na strechu trolejbusu? Akýsi kovový "rebrík" na zadnej časti trolejbusu tam vidno. (viď napr. Streetview na Googli ...)
Co mas na mysli pod pojmom vytazena ? Vytazena mi pride akurat tak v useku Riviera - Eurovea a obvinovat Dlhe diely z toho ze ju vyuzivaju ? Tam je problem,ze vznikla Eurovea s kinami + nedaleke T115 a kopa i jestvujucich ci planovanych BSC ale nepotiahla sa elektricka odtial na zapad mesta, ba dokonca zrusila aj poobede 133, ktore by prave tie navaly riesila. Hlavne ze sa teraz predlzila 210 + este je tam aj 78. A v spicke usek ASMN - Most SNP jednosmerne stoji tiez za velke H ( 12 min. interval v centre ? )
ale tak keď s az nej už brakuje.. to myslím.. proste nemuslei to uvádzať mali to dať ako vyradené vozidlo alebo vybrakujú ju a potom jej doplnia ak náhodou bude DPB objednávať náhradné diely?.. myslím si že nie
Prečo? To je riešenie, že sa chce dosiahnuť kladný hospodársky výsledok a neobjednávajú sa náhradné diely? Nemusela byť odstavená ani 1827, keby na ňu objednali diely a následne by z nej nepobrali súčiastky pre ostatné vozy, kebyže sa normálne objednávajú.
Trosku off topic rozbehnutej debaty, ale je mozne ze som v Trnavke pri vratnici videl skelet T3? Bolo to len na rychlo z auta, tak mozno ak, tak niekto by vedel povedat o co ide? Diky
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
patrik24